Ärsyttää lukiokavereiden lapsellinen "mikset sä voi muka tykät siitä *Markosta-jankkaus
Muilla luokkamme muilla tytöillä on joku, johon he ovat nyt niin äärettömän ihastuneita. Itseä ei kiinnosta tällä hetkellä kukaan poika vaan keskityn opiskeluun.
Tämä *Marko on kaverini ja tulemme hyvin juttuun noin muuten. Ärsyttää tuo ainainen ininä että minun pitäisi heidän mielestään olla ihastunut häneen koska heilläkin on ihastukset. Sitten kun tolkutan kerta toisensa jälkeen että näin ei ole niin saan tiuskintaa "yritätkö sä olla jotenkin erilainen vai"
Kuulostaa ala-astelaisten toiminnalta, tiedän!
Kommentit (8)
Onpa lapsellisia kavereita sulla... Osoittaa sitä paitsi taas miten hirveä ryhmäpaine nuorten kaveriporukoissa on, yhden pitäisi opetella tykkäämään toisesta siksi, ettei olisi erilainen kuin muut. Just.
Jos et enää jaksa tuota kitinää, niin voithan aina väittää että olet palavasti ihastunut johonkin julkkikseen :)
Eikun oho, mainitsitkin että oot lukiossa. Ihmeellistä että siellä ollaan vielä noin lapsellisia.
Ihmeellistä, että he edes ajattelevat sinun kelpaavan kyseiselle tyypille.
Mun kavereista meinaan mä aina ajattelin, että ihme oli että kukaan kelpasi yhtään kellekään.
Mutta ehkä hekin vain saksia availemalla saivat jonkun.
*Markojahan ei nimitän kiinnosta sitoutumisessa naiseen mikään muu kuin saada pillua.
Nainen elää 82 vuotiaaksi, keskimäärin, ja naisen elämässä on 2 tärkeää vuotta, loput 80 vuotta ei merkitse mitään, noi vuodet on:
9-luokka, jolloin voidaan itse päättää mihin "luokkaan" kuuluu loppuelämän
-lukion vika luokka, suurin vaikutus siihen mitä sinä olet isona ja mistä sinut tunnetaan
Kukaan ei aikuisena enää muista/kysely opiskeluaikaa, aikuisena uraa rakennetaan työsuhteiden ja työkokemuksen ja työuran perusteella, mutta että pääsee alkuun on hanskattava itse noi 2 vuotta, sen jälkeen koko loppu on ihan omia valintoja.
Eli jo tämän perusteella tiedän että et ole Ressun lukiossa....jos teidän lukiossa pojat ovat maailman ihmeellisin asia edelleen...kuulostaa ala-asteelta minusta.
Haistattelisin ja esittelisin uusimman Tinderpanoni. Mutta hei, ootsä jossain yläasteella kun on tuollainen meno?