Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmiannan sähköpostilla työkaverini vaimolle että mulla suhde sen mieheen. Mitä kirjoitan viestiin?

Vierailija
04.12.2016 |

Mulla ollut kauan rakkaussuhde mieheen töissä. nyt päätin paljastaa sen miehen vaimolle meidän suhteen feikkisähköpostiosoitteesta.
mitä kirjoitan siihen? En halua että viestin tajutaan olevan multa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet todella sairas ihminen.

Vierailija
2/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun puolelta rakkaussuhde, miehelle olet vain pelkkä pano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teidän asiat vaimolle kuuluu?

Vierailija
4/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo...

Vierailija
5/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin sairas ihminen? olen rakastunut ja musta tuntuu että elämä valuu tässä hukkaan. Mutta molemmat halutaan olla toistemme kanssa,

ap

Vierailija
6/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti kirjoitat mahd.tarkasti kaikki tiedot missä ja milloin olette tavanneet ja mausteeksi kuumista lemmenhetkistä valokuvia.Vaimo jättää alta aikayksikön mokoman lapasen.Sinä saat tämän mahtavan uroksen ja kaikki ovat onnellisia.

Vierailija
7/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on motiivisi? Saada mies itsellesi vai oletko kyllästynyt mutta et saa sanottua että et ole enää kiinnostunut?

Vaimon parasta tuskin tahdot, sen olisit parhaiten tehnyt kun et olisi ollenkaan aloittanut.

Vierailija
8/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet valmis äitipuoleksi kun vaimo ottaa eron ja jättää lapset miehelleen

Vierailija
9/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat ainakin jonkinlaisen yksityiskohdan miehen privapaikoista tai seksin harrastustavoista. Vaimo ei muuten suostu uskomaan.

Vierailija
10/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle."

Vierailija
11/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten niin sairas ihminen? olen rakastunut ja musta tuntuu että elämä valuu tässä hukkaan. Mutta molemmat halutaan olla toistemme kanssa,

ap

Jos mies haluaisi olla kanssasi hän olisi jo kertonut vaimolleen.Kuinka tyhmä ihminen voi oikeasti olla?

Vierailija
12/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos mies haluaisi olla kanssasi, hän olisi eronnut jo ajat sitten.

Vierailija
13/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että vaimoa kiinnostaa?

Vierailija
14/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tasapainottomalta. Älä hanki aseita.

Vierailija
15/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö eron hakeminen tuossa tapauksessa ole  miehen tehtävä? Entä jos vaimo ei halua eroa vaan avoimen suhteen?

Vierailija
16/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi et ole sen miehen ainoa sivusuhde. Et kerro vaimolle mitään, on miehen asia. Ja jos kerrot, mies kyllä kertoo vaimolle kuka olet. Sanoo, että olet sairas stalkkeri.

Vierailija
17/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole sen verran selkärankaa, että laittaisit omalla nimelläsi oikeasta sähköpostistasi? Aika nössöä. Taidat hävetä "rakkaus"suhdettasi jos feikkiosoitteen kanssa pitää ruveta säätämään.

Vierailija
18/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tossu, suoraan sanottuna. pelkää että lapset viedään häneltä eikä enää ikinä näe niitä. sanonut monesti että ei uskalla kertoa, että haluaa mun menevän eteenpäin vaikka se sattuu ja olen hänen elämänsä rakkaus. koska ei saa sanottua sille vaimolle.

ap

Vierailija
19/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän se vaimo saa sun henkilöllisyyden tietää, jos sille kirjoitat. Ei siinä anonyymit sähköpostit auta. Miksi ajattelet, että mies salaisi nimesi vaimoltaan?

Vierailija
20/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin siis kirjoittaa jonain muuna kuin itsenäni.... en tiedä onko hassu ajatus...

kaksi asiaa voi tapahtua jotka molemmat mielestäni parempia kuin nykyinen.

a.) saan itse itselleni tuon miehen

b.) en saa miestä itselleni mutta mies eroaa ja vaimo saa mahdollisuuden elämään jonkun uskollisen miehen kanssa

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme