Hankitaanko lapsia? Kyllä, aion lisääntyä
Olen itsevarma ja koulutettu maahanmuuttaja (Suomi ei ensimmäinen kieli) nainen... Olen extrovertti joka tykkää kutsua kylään ihmisiä ja vietellä aikaa sosiaalisissa tilanteissa. Menin naimisiin kilttimiehen kanssa joka on introvertti ja vihaa kaikkea sosiaalisoitumista. Elämme valheessa jossa kumpikaan ei ole tyytyväinen suhteeseemme ja olemme vain muutaman vuoden päästä avioerosta. Valheemme siis on että hän ei tule toimeen minun elämäntyylini tai sosiaalitapojeni vuoksi ja minä taaskaan en ole kiinnostunut hänestä miehenä muutaman vuoden päästä vaikka tällä hetkellä olen sillä olen joutunut biologiseen ansaan. Luulen kilttimiehen olevan sopiva kumppani lisääntymiseen joka tarjoaa kodin, turvan ja henkisen turvallisuuden... mutta muutaman vuoden päästä varsinkin jos hommataan lapsia tulen biologisesti olemaan tyytymätön tylsään kilttimieheeni koska en näekkään hänessä sitä ihmistä kuka pystyy suojaamaan lastani vaaroilta tai sitä ihmistä joka pystyy olemaan se kova isä joka komentaa ja kasvattaa lapsesta korkeatasoisen ajattelijan.
Sen lisäksi kilttimies ei tule tuomaan minulle haluamaani sosiaalistatusta sillä kukaan ei ihaile häntä eikä hän ole edes extrovertti joten hän on täysin turha sosiaalitilanteissa. Tulevaisuudessa tästä suurimmat osat conflicteistamme johtuu
Olen ollut nyt tämän kilttimiehen kanssa naimisissa vuoden ja olen vielä noin 1-6 vuotta riippuen kuinka kauan minulla kestää nähdä tämän biologia ansan lävitse. Enkä pysty tietoisuudestani ja tilastoista huolimatta vastustamaan tai taistelemaan vastaan biologista haluani lisääntyä hänen kanssaan. Haluan siis lisääntyä hänen kanssaan nyt, heti ja toivoa että lapsi ei joudu meidän "vitsi avioliiton" vuoksi kärsimään.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Jah.. Noh muista se että tulevien lapsien takia et pääse miehestä koskaan eroon. Kilttimies haluaa pitää yhteyttä lapsiin todennäköisemmin kuin renttumies jota kiinnostaa vain vapaa-aika ja kalja
Jep, vitun kilttimiehet niin huolellisia
Sehän tässä vituttaakin. Tiedän kaiken tämän mutta en vain kykene hillitsemään itseäni, nytkin tekee mieli lisääntyä hänen kanssaan suojattomasti.
Omituinen provo, luultavasti palstan vakituinen kilttimiesjaanaaja asialla.
Jah.. Noh muista se että tulevien lapsien takia et pääse miehestä koskaan eroon. Kilttimies haluaa pitää yhteyttä lapsiin todennäköisemmin kuin renttumies jota kiinnostaa vain vapaa-aika ja kalja