Mitä vastaat kun saunaillassa joku muutaman siiderin jälkeen kysyy monenko kanssa olet ollut?
Kerrotko totuuden naisporukassa vai kaunisteletko lukemaa johonkin suuntaan?
Kommentit (36)
Tuollaistako naisten saunaillassa on? En ole nimittäin ikinä ollut saunaillassa. Itse kysymykseesi on pakko vastata ettei minulla ole ikinä ollut tapaa jakaa intiimejä asioita muiden kanssa selvinpäin tai huppelissa. Mitä se asia edes kenellekään kuuluu?
Monenko siiderin tarkalleen? 1, 2 vai 3?
Pystyttekö todella muistamaan määrän? M45
Vierailija kirjoitti:
Tuollaistako naisten saunaillassa on? En ole nimittäin ikinä ollut saunaillassa. Itse kysymykseesi on pakko vastata ettei minulla ole ikinä ollut tapaa jakaa intiimejä asioita muiden kanssa selvinpäin tai huppelissa. Mitä se asia edes kenellekään kuuluu?
Mikset voinut vain kirjoittaa: en vastaisi mitään. Miksi piti ylentää itsesi niin hienoksi että sinun saunailloissa ei tuollaisia puhuta?
Noh, olen kyllä koko ikäni ollut sekasaunoissa vain, joten naisten saunoista ei ole kokemusta, mutta joskus kun seksi on tullut puheeksi, niin olen ollut rehellinen ja sanonut totuuden: yhden miehen kanssa olin vuosia. Sen jälkeen ei ole toistaiseksi ollut ketään.
Saman kun vastaisin muutenkin, eli yhden.
Enkä keksi syytä valehdella vaikka luku olisi joku muu. Paitsi ehkä nollasta en jaksaisi näin yli kolmikymppisenä keskustella kenen tahansa kanssa.
Rehellisesti sanoisin, että en kyl muista kuin kolme parasta.
Vierailija kirjoitti:
Noh, olen kyllä koko ikäni ollut sekasaunoissa vain, joten naisten saunoista ei ole kokemusta, mutta joskus kun seksi on tullut puheeksi, niin olen ollut rehellinen ja sanonut totuuden: yhden miehen kanssa olin vuosia. Sen jälkeen ei ole toistaiseksi ollut ketään.
Miksi sekasaunoissa ei nussita? OIisi ihan paras paikka sille.
Sanon asian kuten se on. Eli aloitan kysymällä, että se nyt on vähän siitä kiinni, mikä kaikki lasketaan.
En usko että missään saunaillassa tuollainen tulisi puheeksi. Mutta jos tulisi niin todellakin kaunistelisin. Sanoisin varmaan että muutaman, vaikka oikeasti kumppaneita on joku 25. Nämä kaikki ennen 22 vuotissynttäreitä, viimeiset 13 vuotta ollut vain yksi kumppani eli aviomieheni.
Samoin rehellisesti vastaisin, että jaa-a, en muista. Voisin kysyä, että miksi kysyt?
Vastaisin että molempien aviomiehieni, mutta en osaa sanoo kuinka monta eri kertaa.
Vastaisin totuuden eli näin:
Olen pannut vain mieheni kanssa, koen jatkuvaa alemmuudentunnetta suhteessa teihin kokeneempiin naisiin, koen olevani ruma ja epämuodostunut ja varmasti olen huonompi seksissä kuin kukaan teistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sekasaunoissa ei nussita? OIisi ihan paras paikka sille.
Kai joissain sekasaunoissa voidaan seksiäkin harrastaa, mutta moni suomalainen on kai sitä mieltä, että saunassa keskitytään rentoutumiseen ja löylyihin?
Vastaisin: " riittääkö jos lasken vain eri kansallisuudet?"
Sanoisin täh? En todellakaan vastaile seksikysymyksiin.
Vastaisin että asia ei kuulu kysyjälle.
En tiedä mitä tekisin naisten saunaillassa miehenä mutta sanoisin totuuden.