Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita itkupillejä?

Vierailija
11.03.2006 |

Purskahdan tahtomattani itkuun melkein aina miehen kanssa riidellessä. Saatan itkeä myös jos ajattelen surullisia/haikeita asioita, minulla on ollut huono päivä tai jos katson surullista ohjelmaa. Onnesta itken vain hyvin harvoin.

Tämä alkaa olla jo vähän ongelma. Mies ärsyyntyy todella minun itkemisestä. Ajattelee kai, että itken väkisin ja yritän sillä saada myötätuntoa. Mutta kyllä se itku tulee vaikka sitä en tahtoisikaan.

Tosin saan itseni kyllä itkemään tekoitkua ihan helpostikin.

Miten saisin noita kyynelvarastoja vähän ehtymään ja kovetettua itseäni niin, ettei tarvitse koko ajan hokea mielessä: älä itke, älä itke, älä itke... :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se mihinkään kadonnut vaikka raskaus jo loppui, ja vauva oli maailmassa... mutta kun odotin toista niin herkistyin entisestään, eikä sekään mihinkään kadonnut... minä itseä pillitän kaikesta surullisesta ja myös onnellisesta, ihan älyttömän pienistä asioista tulee tippa linssiin...

Tänään itkin kun mielen köyhä kun petasin sänkyjä yläkerrassa ja kuuntelin kun lapset 3v ja 1,5v leikkivät ja nauraa räkättivät kahdestaan alakerrassa...

Vierailija
2/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina herkkä, lapsesta asti. Liikutun tosi helposti kyyneliin jostain koskettavasta tv-ohjelmasta, musiikista tms. Myös voimaton raivo saa itkemään (riitatilanteet). Hormoneilla on vaikutusta ainakin mulla, raskausajat on ollut ihan jatkuvaa itkemistä. En kyllä osaa neuvoa miten itkemisestä pääsee eroon, itse en edes halua sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa itkeä ollenkaan. Väkisin olen yrittänyt muutaman kyyneleen tirauttaa, kun on tuntunut että olis niiiiiiiin helpottavaa itkeä, mutta ei vaan kyyneleet tule. Milloinkahan olen viimeksi itkenyt jonkun oikean surun takia? Varmaan lapsena. Joskus tulee kyllä tippa linssiin jostain surullisesta leffasta tai kirjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi