Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdetta etsivän deittipalsta?

Vierailija
03.12.2016 |

Mistä tiedät löytyvän hyviä miehiä? Ikää saisi olla n. 30 v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Tinderiä ja kirjoitin olevani siellä parisuhteen tai uusien tuttavuuksien vuoksi. Tulos 0 matchia. No ilmeisesti naamataulu ei ole sieltä halutuimmasta päästä, ymmärrän sen kyllä.

t. m31

Minäkin asensin Tinderin, että pääsisin tapailemaan naisia. Ihan avoimin mielin olin liikkeellä ja kaveritkin olivat tervetulleita. Hyvin pian tuli selväksi, että tuolla tilanne on täysin se, että naiset ovat palkintoja, joita miesten pitää metsästää. Turhaa oli toivoni tasa-arvoisesta ja kaverillisesta keskustelusta ja tapaamisesta rennolla meiningillä. Naiset olivat kiinnostuneita joko romanttisessa/eroottisessa mielessä tai ei ollenkaan. Tai ainakaan eivät itse aktiivisesti pitäneet keskustelua yllä, vaan se kuoli jos lopetin kirjoittamisen. 

Samanlainen kokemus on mullakin. Tinder on 99% täynnä naisia jotka ei joko uskalla tavata tai vaihtavat vain sut lennosta parempaan, etsivät koko ajan parempaa, mikään ei kelpaa koska tarjontaa riittää..

Tänä vuonna on ollut 12 kertaa tarkka aika ja paikka sovittuna treffeille naisten kanssa. 6 kertaa on nainen peruuttanut flunssaan vedoten ja on sen jälkeen ghostannut.

vain 50% todennäköisyydellä pääset siis ensimmäisille treffeille vaikka ne olisi jo sovittu

0% toteutuneita 2. treffejä

Kuulostaa aika karulta. Oletko edelleen Tinderissä?

Vierailija
22/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happy pancake on seksiseuraa  etisvien miesten palsta. Reilut miehet ehdottavat sitä suoraan ja parisuhdetta etsivät valehtelevat.

Eihän siellä edes ole naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet älykäs JA akateeminen, OkCupid on paras.

Minä ja kolme hyvää ystävääni olemme löytäneet sieltä todella ihanat, hauskat ja älykkäät miehet. :)

Vierailija
24/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet älykäs JA akateeminen, OkCupid on paras.

Minä ja kolme hyvää ystävääni olemme löytäneet sieltä todella ihanat, hauskat ja älykkäät miehet. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän