Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdetta etsivän deittipalsta?

Vierailija
03.12.2016 |

Mistä tiedät löytyvän hyviä miehiä? Ikää saisi olla n. 30 v.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löydät ihan kaiken. Valvotut yöt -kokemukset, lasten uhmat ja parisuhdeneuvontaakin.

2/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeriopisto.net. Sinne vaan ilmoitusta.

Vierailija
4/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen s24, mutta tiedä sitten olenko hyvä. Parisuhdetta kyllä etsin.

Vierailija
5/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Tinderistä.

Vitsi?

Vierailija
6/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tinderistä.

Vitsi?

Joo Tinder on kyllä vihonviimeinen, siellä etsitään lähinnä panoja :D Toki ehkäjoku 1/1000 miehestä saattaa etsiä parisuhdetta, mutta mikähän on todennäköisyys että mätsäät juuri tällaisen miehen ja että teillä vielä synkkaisi.....

Vierailija
7/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tinderistä.

Vitsi?

Joo Tinder on kyllä vihonviimeinen, siellä etsitään lähinnä panoja :D Toki ehkäjoku 1/1000 miehestä saattaa etsiä parisuhdetta, mutta mikähän on todennäköisyys että mätsäät juuri tällaisen miehen ja että teillä vielä synkkaisi.....

Naiset pyyhkii ne suhdetta haluavat miehet vasemmalle ja panomiehet oikealle.

Vierailija
8/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista.

Vierailija
9/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:ssä on hyviä "perusmiehiä" ja joitakin helmiä, OkCupidissa taasen vähän itsetietoisempaa ja "sivistyneempää" porukkaa.

S24 se oma sitten lopulta kuitenkin löytyi.

Vierailija
10/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mistään...joku match.com on kyllä toiminut mun isällä ilmeisesti ja happypancakessa tulee paljon viestiä.miesten taso yleisesti ottaen on erittäin huono, joukossa voi olla jotain helmiä.osa etsii seksiä mutta väittää etsivänsä parisuhdetta.useimmilla saiteilla miehet vaan arvostelee sua ja sössöttää jotain turhanpäiväistä ja ovat ääääärimmäisen ujoja.toivon silti onnea :) tinderiäkin voisit kokeilla.en näe syytä miksei sieltä voisi löytyä parisuhdetta.

Vierailija
11/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on paras tarjonta, joten en näe järkeä käyttää mitään muuta. Parisuhdetta etsivällä tulisi olla rennompi asenne. Lähde tapaamaan avoimin ja rennoin mielin uutta ihmistä. Ei tapaamisen tarvitse heti olla romanttinen tai päätyä panemiseen. Tutustu ihmiseen ja vietä hänen kanssaan aikaa. Ei tietenkään tarvitse myöskään pihdata, koska ethän sinä mitään häviä jos seksiä harrastat kun se tuntuu hyvältä. 

Suuri osa miehistä kuitenkin päätyy jossain vaiheessa parisuhteeseen, joten ei ne panoja etsivät miehet ole mitenkään erillinen ryhmä niistä, jotka haluavat parisuhteeseen. Kyse on vain ajankohdasta ja sopivan ihmisen löytymisestä. Yleensä jos mies ei halua parisuhteeseen kanssasi, niin et joko ole riittävän kiinnostava siihen tai sitten mies ei ole valmis parisuhteeseen. Esimerkiksi hän on vasta eronnut tai hänen elämässään on muuten niin epävakaa tilanne, että hän ei halua sitoutua.

Väitän kuitenkin, että Tinderin paneskelevista miehistä suurin osa on valmiina parisuhteeseen jos löytyy mielenkiintoinen nainen. Tämä tosiaan edellyttää sitä, että olet oikeasti mielenkiintoinen. Jos vastailet miehelle kömpelösti kymmenien muiden miesten lomassa, niin hän saa sinusta tylsän vaikutelman ja siten hän on sinusta kiinnostunut enää panona. Aina puhutaan kuinka miehen pitää tehdä vaikutus naisiin, mutta kun puhutaan parisuhteesta, niin tämä toimii myös toisinpäin. Se, että mies haluaa kanssasi sänkyyn ei tarkoita sitä, että hän olisi välttämättä kiinnostunut sinusta. Ei siis kannata tuudittautua siihen, että kun mies jahtaa sinua, niin sinun ei tarvitse tehdä mieheen vaikutusta. 

Vierailija
12/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Tinderiä ja kirjoitin olevani siellä parisuhteen tai uusien tuttavuuksien vuoksi. Tulos 0 matchia. No ilmeisesti naamataulu ei ole sieltä halutuimmasta päästä, ymmärrän sen kyllä.

t. m31

Vierailija
13/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy pancake on seksiseuraa  etisvien miesten palsta. Reilut miehet ehdottavat sitä suoraan ja parisuhdetta etsivät valehtelevat.

Vierailija
14/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Tinderiä ja kirjoitin olevani siellä parisuhteen tai uusien tuttavuuksien vuoksi. Tulos 0 matchia. No ilmeisesti naamataulu ei ole sieltä halutuimmasta päästä, ymmärrän sen kyllä.

t. m31

Minäkin asensin Tinderin, että pääsisin tapailemaan naisia. Ihan avoimin mielin olin liikkeellä ja kaveritkin olivat tervetulleita. Hyvin pian tuli selväksi, että tuolla tilanne on täysin se, että naiset ovat palkintoja, joita miesten pitää metsästää. Turhaa oli toivoni tasa-arvoisesta ja kaverillisesta keskustelusta ja tapaamisesta rennolla meiningillä. Naiset olivat kiinnostuneita joko romanttisessa/eroottisessa mielessä tai ei ollenkaan. Tai ainakaan eivät itse aktiivisesti pitäneet keskustelua yllä, vaan se kuoli jos lopetin kirjoittamisen. 

Vierailija
15/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on paras tarjonta, joten en näe järkeä käyttää mitään muuta. Parisuhdetta etsivällä tulisi olla rennompi asenne. Lähde tapaamaan avoimin ja rennoin mielin uutta ihmistä. Ei tapaamisen tarvitse heti olla romanttinen tai päätyä panemiseen. Tutustu ihmiseen ja vietä hänen kanssaan aikaa. Ei tietenkään tarvitse myöskään pihdata, koska ethän sinä mitään häviä jos seksiä harrastat kun se tuntuu hyvältä. 

Suuri osa miehistä kuitenkin päätyy jossain vaiheessa parisuhteeseen, joten ei ne panoja etsivät miehet ole mitenkään erillinen ryhmä niistä, jotka haluavat parisuhteeseen. Kyse on vain ajankohdasta ja sopivan ihmisen löytymisestä. Yleensä jos mies ei halua parisuhteeseen kanssasi, niin et joko ole riittävän kiinnostava siihen tai sitten mies ei ole valmis parisuhteeseen. Esimerkiksi hän on vasta eronnut tai hänen elämässään on muuten niin epävakaa tilanne, että hän ei halua sitoutua.

Väitän kuitenkin, että Tinderin paneskelevista miehistä suurin osa on valmiina parisuhteeseen jos löytyy mielenkiintoinen nainen. Tämä tosiaan edellyttää sitä, että olet oikeasti mielenkiintoinen. Jos vastailet miehelle kömpelösti kymmenien muiden miesten lomassa, niin hän saa sinusta tylsän vaikutelman ja siten hän on sinusta kiinnostunut enää panona. Aina puhutaan kuinka miehen pitää tehdä vaikutus naisiin, mutta kun puhutaan parisuhteesta, niin tämä toimii myös toisinpäin. Se, että mies haluaa kanssasi sänkyyn ei tarkoita sitä, että hän olisi välttämättä kiinnostunut sinusta. Ei siis kannata tuudittautua siihen, että kun mies jahtaa sinua, niin sinun ei tarvitse tehdä mieheen vaikutusta. 

höpönlöpön. Ne miehet ovat tinderissä juuri siksi, että eivät halua sitoutua vielä yhtään kenenkään kanssa. Joskus sitten pistävät jarrut päälle ja asettuvat aloilleen, mutta eivät tindermuijan kanssa.

Vierailija
16/24 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpönlöpön. Ne miehet ovat tinderissä juuri siksi, että eivät halua sitoutua vielä yhtään kenenkään kanssa. Joskus sitten pistävät jarrut päälle ja asettuvat aloilleen, mutta eivät tindermuijan kanssa.

Miksi oletat näin olevan? Tinder on tällä hetkellä erittäin merkittävä keino ihmisille tutustua toisiinsa ja kaveripiirinsä ulkopuolella. Tuollainen mahdollisuus houkuttelee porukkaa aivan laidasta laitaan. 

17/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tinderistä.

Vitsi?

Tinderissä on moninkertainen määrä käyttäjiä muihin palveluihin verrattuna, joten siellä on myös paljon enemmän parisuhdetta etsiviä miehiä. Kaikki tutnemani Tinderiä käyttävät miehet ovat avoimia parisuhteelle, ja kaikki Tinderin kautta tapaamani naiset etsivät myös nimenomaan suhdetta. Kuvia ja tekstejä oppii hyvin nopeasti lukemaan sillä silmällä, kuka haluaa oikeasti deittailla ja kuka on vain mittaamassa tasoaan. Tinderin maine panosovelluksena on perusteeton ainakin Suomessa.

Vierailija
18/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että Tinder on appi jossa miehet vonkaavat seksiä. Ei tietoakaan älyllisestä keskustelusta, kaverimeiningistä tai järkevästä oleilusta, vaan välittömästi bumtsika-wau-wau mielessä ja siinä se. Yhden illan hoitoihin toimiva appi, that's it.

Suomi24:ää oon kokeillu viimeksi varmaan 5 vuotta sitten, vilkaisin nopsasti tuossa sinkkuahdistuksissani syksyn alussa sitä ja pakko sanoa että eipä se taso paljoa ole siitä noussut. Omalla ilmoituksella ja kuvalla on lopulta pirun iso merkitys, miten tuossa käy.

Mulle toimivin on ollut Happy pancake, joka mun mielestä on keskittynyt eniten ns. vakavien suhteiden hakijoiden forumiksi. Sieltä löysin nykyisen mieheni, ja tarjonta ylipäätään oli laadultaan parempaa. Tokihan sielläkin oli pari tolloa seksin perässä vinkumassa, mutta aika kylmästi jätin vaan vastaamatta, sinnikkäimmät blokkasin.

Se on sitten toki asia erikseen, että mitä sitä itse kukin etsii ja osaako sen oman ilmoituksen laatia persoonallisen vetäväksi, että käy ilmi mitä haetaan ja millaista ei missään nimessä haluta. Minä käytin siihen laadintaan aika paljon aikaa, että se oli todella rehellinen kuvaus musta, mitä mä olen, millasia arvoja mulla on ja mitkä on mulle deal breakereita miehessä. Törmäsin tosin häneen ensin, ja hänen persoonallinen teksti hymyilevän kuvan kanssa myi mut. Otin siis ensimmäistä kertaa elämässäni alotteen näissä asioissa ja viestitin hänelle, enkä jäänyt passiivisesti odottamaan että bongaisko hän mut.

Eli mun vinkit, valitsit minkä forumin hyvänsä on että kirjotat tekstin joka on persoonallinen, aito ja selkeä kuvaus susta. Hymyilevä kuva on aina plussaa, jos sellasen uskaltaa laittaa. Mä en uskaltanut, koska pelotti mitä joku vois sanoa tai joku tuttu näkis sen ja oisko noloa (mikä oli ihan hölmöä multa!), mutta ilman kuvaa en ois koskaan mieheni profiilia klikannut. Rohkeus on siis valttia. Sitä siis ap:lle roppakaupalla, tsemppistä ja hyviä kalastuksia, toivottavasti rakkaus löytyy pian! :)

Vierailija
19/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on ihan sama mitä palstaa käyttää, koska suurin ongelma on se ehdokkaiden suodattaminen suuresta tarjokasmäärästä. Nopeasti ajateltuna nettideittailu on hyvä ajatus molemmille sukupuolille, mutta sukupuolien aktiivisten epäsuhta (palveluissa miehiä huomattavasti enemmän) ja naisten nirsous aiheuttavat sen, että nettideitit ja Tinder kannattavat sille 20% huipulle joista naiset kiinnostuvat ensivaikutelman (= kuvan tai ammatin) perusteella.

Itse keskitason miehenä totesin nettideittipalstat ihan tyhjäksi arvaksi. Siellä naiset olivat todella nirsoja ja laiskoja vastaamaan vaikka kotona olisi kaksi lasta tai enemmän tai sitten karvaisia lemmikkejä kämppä täynnä. Hieman yllättäen Tinderissa kävi parempi tuuri, mutta siellä aktiivisesti kiinnostuneet naiset olivat selvästi omaa tasoa alempana tai sitten muuten epäilyttäviä tapauksia (kaulailukuvia miesten kanssa, perhekuvia jne.).

Vierailija
20/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. m31

Minäkin asensin Tinderin, että pääsisin tapailemaan naisia. Ihan avoimin mielin olin liikkeellä ja kaveritkin olivat tervetulleita. Hyvin pian tuli selväksi, että tuolla tilanne on täysin se, että naiset ovat palkintoja, joita miesten pitää metsästää. Turhaa oli toivoni tasa-arvoisesta ja kaverillisesta keskustelusta ja tapaamisesta rennolla meiningillä. Naiset olivat kiinnostuneita joko romanttisessa/eroottisessa mielessä tai ei ollenkaan. Tai ainakaan eivät itse aktiivisesti pitäneet keskustelua yllä, vaan se kuoli jos lopetin kirjoittamisen. 

Samanlainen kokemus on mullakin. Tinder on 99% täynnä naisia jotka ei joko uskalla tavata tai vaihtavat vain sut lennosta parempaan, etsivät koko ajan parempaa, mikään ei kelpaa koska tarjontaa riittää..

Tänä vuonna on ollut 12 kertaa tarkka aika ja paikka sovittuna treffeille naisten kanssa. 6 kertaa on nainen peruuttanut flunssaan vedoten ja on sen jälkeen ghostannut.

vain 50% todennäköisyydellä pääset siis ensimmäisille treffeille vaikka ne olisi jo sovittu

0% toteutuneita 2. treffejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi