Onko yhdenyönjutuissa..
Yleistä panna ilman kumia? Eroni jälkeen minulla on ollut pari yhdenyönjuttua ja pari yritystä, ja kaikki näistä miehistä ovat vastustelleet kumin käyttöä. Siis oikeasti? Tuntemattoman kanssa? Onko kohdalleni vain sattunut idioottimiehet?
Kommentit (12)
Moni mieshän sitä haluaisi, mutta toivottavasti ei ole yleistä. Minun kohdallani ei ainakaan ole. :)
Yleistä on myös niiden miesten kanssa, jotka etsivät parisuhdetta. Ilman kumia yrittävät päästä painamaan heti, vaikka kerron, että kummankin pitää käydä ensin testeissä.
Vierailija kirjoitti:
Yleistä panna ilman kumia? Eroni jälkeen minulla on ollut pari yhdenyönjuttua ja pari yritystä, ja kaikki näistä miehistä ovat vastustelleet kumin käyttöä. Siis oikeasti? Tuntemattoman kanssa? Onko kohdalleni vain sattunut idioottimiehet?
Aika monilla miehillä on vahva pyrky saada lapsi ja sukupuolitauti samalla kertaa. Tuntuu oudolta, mutta näin se on.
Ehkä yhdenyönjutut ei sitten olekkaan minua varten, jos näin on. :D Todella tunnelmaa latistavaa alkaa vääntämään kumin käytöstä.. Ja eivätkö miehet pelkää tauteja?! Perään mahdollisesti kolkuttelevista elatusmaksuista puhumattakaan..
Ap
En ihan ymmärrä sitä, että yhden yön juttujen kanssa sohitaan menemään ilman kumeja. Ei meikäläinen uskaltaisi tuntemattoman kanssa sohia ilman kolmea kondomia päällekkäin. Varmaan ihan kivaa päästellä menemään ilman kondomia, mutta siinä saattaa vielä hymy hyytyä.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yhdenyönjutut ei sitten olekkaan minua varten, jos näin on. :D Todella tunnelmaa latistavaa alkaa vääntämään kumin käytöstä.. Ja eivätkö miehet pelkää tauteja?! Perään mahdollisesti kolkuttelevista elatusmaksuista puhumattakaan..
Ap
Tuntiessaan himoa toista sukupuolta kohtaan sillä hetkellä, on tunnelmaa latistavaa alkaa säätämään kumin kanssa. Ja tottahan se on, siitä on turha vääntää. On toinen juttu, onko se järkevää.
Naispelko23 kirjoitti:
En ihan ymmärrä sitä, että yhden yön juttujen kanssa sohitaan menemään ilman kumeja. Ei meikäläinen uskaltaisi tuntemattoman kanssa sohia ilman kolmea kondomia päällekkäin. Varmaan ihan kivaa päästellä menemään ilman kondomia, mutta siinä saattaa vielä hymy hyytyä.
Terveisin Naispelko23
päällekkäiset kondomit hankaavat toisensa puhki...
En koskaan harrasta irtosuhteita tai anna suuseksiä ilman kondomia, ja siitä huolimatta monet miehet ovat halunneet antaa minulle suuseksiä ilman suojaa. Ihmettelen miksi. Ei minulla tietenkään ole sukupuolitauteja, mutta että nuo miehet ovat uskaltaneet luottaa siihen. Itse en uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies nyt kumin kanssa haluaa?!
Järkevä?
Mulle tuli yksi tällainen vastaan, yritti ylipuhua minua suostumaan kumista luopumiseen kertomalla että olen hänen ensimmäinen naisensa ikinä joka sitä on vaatinut. Arvatkaa lisäsikö tämä kiinnostustani olla ilman!!
Tuokin mies on ilmeisesti aikamoinen häntäheikki, joten kai sitä aika moni nainen sitten antaa ilman, vaikka kysymys ekasta kerrasta eikä ole sovittu seurustelusta tai mitään sellaista. Ikävät fiilikset jäi tuosta. Kaikille aiemmille miehilleni se kumi on ollut kyllä itsestäänselvyys.
Sen verran usein miehet tahtovat ilman että ei ne jaksaisi kysyä jos kukaan nainen ei olisi antanut
Kuka mies nyt kumin kanssa haluaa?!