Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia sinua kiusattiin koulussa?

Vierailija
03.12.2016 |

Minua kiusattiin koulussa, koska minulla oli syöpä. Tiedätkö, miksi sinua kiusattiin?
Mielestäni kiusaaminen ei ole koskaan oikein ja siihen pitää aina puuttua.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä :( Kai koska olin ujo ja punatukkainen.

Vierailija
2/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiusaajien mukaan omituinen hikari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska apinoiden piti saada mölinälleen kohde.

Vierailija
4/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkäsin koulusta

Vierailija
5/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huono urheilussa.

Vierailija
6/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt vaihtelivat...Mikä tahansa tekosyy kelpasi

Vierailija
7/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-vika

Vierailija
8/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huone! Olin kuulemma sen takia pilalle hemmoteltu.

Vierailija
9/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen introventti ja sain kympit taitoaineista. Helvetti oli aina irti kun opettaja luki minun kympin aineitani. Luuli omasta mielestään tekevänsä kenties jonkun hyvän työn?

Vierailija
10/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla oli isot tissit. "Läskitissiläskitissi!" Kaveriani taas kiusattiin koska hänellä oli ppienet. "Haha vittu mikä lauta!"

Vierailija
11/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut luokalle kesken lukuvuoden toiselta paikkakunnalta

Vierailija
12/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a,kysy kiusaajalta.Tyynysniemeltä.

Vierailija
13/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana monella tapaa henkisesti tosi messed up. En sanonut ikinä vastaan koska kävi sääliksi kiusaajia. Ajattelin että "antaa heidän saada tähtihetkensä". Olin itseasiassa todella ylpeä siitä, etten sanonut ikinä vastaan tai puolustautunut, ajattelin että kestän pilkkaa paljon paremmin kuin muut. En myöskään edes huomannut aina kun mulle nälvittiin, oli niin huono itsetunto että ajattelin sen kuuluvan asiaan "koska oon niin paljon huonompi kuin muut".

Vierailija
14/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian kiltti.

Vierailija
15/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ja ruma ja outo. Kun on vielä tällainen vässykkä niin on aika helppo kohde kiusaamiselle.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
16/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin erinäköinen, erilainen ajatuksiltani, perhetaustaltani ja harrastuksiltani. Yläaste oli yhtä kivuliasta kuin pyöreätä palikkaa olisi tunkenut neliön muotoiseen reikään. Kiusaaminen koulussa ja harrastuksissa on aiheuttanut sen, että olen lopullisesti lamaantunut.

Vierailija
17/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian kiltti. Olisi pitänyt sanoa jotain rumaa, joka loukkaa, mutta en pystynyt.

Vierailija
18/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvä koulussa, en käynyt diskoissa (en päässyt!), en polttanut ja omistin hevosen. Siinäpä riitti kiusaajille koko yläasteen ajaksi aiheita 😥

Vierailija
19/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin erityisen herkkä ja heikko.

Valitin jatkuvasti ja sain sillä huomiota. Valitettavasti myös muut huomasivat että inisin jatkuvasti kaikesta koska olin niin herkkä. Ajan myötä tuntoaistini vahvistuivat ja totuin myös keskiasteen kipuihin. Alussa oli aika vaikeaa kun koulukaverin halaaminen ja tavalliset taputukset tuntuivat raskaansarjan lyönneiltä.

Minulla on myös vielä vaikea pukeutua tietynlaisiin kankaisiin koska ihoni reagoi erityisen voimakkaasti kutinaan ja kosketukseen ylipäätään. Muistan kuinka koulukaverini haukkuivat minua heikkopeikoksi. Kun olin kuudennella niin oma lääkäri kehoitti aloittamaan kontaktia sisältävän harrastuksen joten aloitin jujutsun. Minulla on nykyään jujutsussa 2.dan arvo, mutta edelleen joskus lukkopaini tuntuu vastenmieliseltä.

Tsemppiä kaikille erityisherkille meille elämä on paljon vaikeampaa kuin toisille. Muistakaa ettei tuleen saa jäädä makaamaan ja pitää voimistaa itseään päivittäin, muuten ei hyvä heilu.

Vierailija
20/53 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulihalkion jättämän arven takia. Arpi ja huulen epäsymmetria oli ihan ekoilla luokilla vielä aika näkyvät.