Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin sitten vielä aikuisiällä kiusatuksi.

Vierailija
03.12.2016 |

En tiedä mitä ajattelin, kun latasin koko Tinderin. Tapasin siellä miehen jonka kanssa kävin treffeillä. Meillä oli minun mielestäni ihan kivaa ja mies kyseli haluanko nähdä uudelleen. Suostuin. Sovittiin alustavasti eiliselle treffit ja sitä ennen oltiin viesteillä yhteydessä. Ihmettelin, kun viestit olivat välillä vähän piikitteleviä ja välillä sitten tosi flirttejä. Eilen sitten kysyin enemmän niistä treffeistä ja sain viestin, että luulenko todella, että hän haluaisi vielä nähdä minut ja nauruhymiö. Myöhemmin yöllä tulee kuvaviesti, jossa oli epämääräinen kuva miesjoukosta. Ilmeisesti vinkkinä siitä, että oltiin porukalla mukana tässä tms. En keksi mitä muuta se voi olla. En tajunnut, että lähemmäs kolmekymppiset miehet voivat olla näin julmia, mutta ilmeisesti kyllä. Tämä ei ole edes mikään provo, olisikin. :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti nuo kiusaajat TIETÄVÄT TARKKAAN MITEN EDETÄ: ohjekirja:

" Kun nyt Uhri on kiikun kaakun, siinä ja siinä, saako hän otteen omasta, itsenäisestä elämästään, tähän saumaan voidaan lyödä kiila Vainokaispalvelun Vakoojakoukun avulla. Koe-henkilöistä Sirukoiksi, joiksi implantin avulla seurattavia ihmisiä sanotaan, on vielä nykyisin kova pula, sillä ihmisten oikeusturva on kiusallisen vahva yhteiskunnassamme. Jos eivät omaiset, niin jokin ryhmä – homot, yksinhuoltajat, eläintensuojelijat, ympäristöaktivistit, kierrättäjät tai teatteriharrastajat tai muut naurattajat – tukevat omaan ryhmäänsä kuuluvaa. Sen takia kannattaa ihan ensi alkuu tuhota kaikki harrastaja- ja elämänkatsomuspiirit Uhrin ympäriltä. Hänestä voi tehdä huhupuheilla ja muulla kieroilulla epäilyttävän, sairasmielisen, rikollisen, miestennielijän, naismorsiamen tai muuta kuohuttavaa.

Uhrille asennettavan implantin tarkemmat kuvaukset jätämme kirjaan ”Erittäin salaista Vainokaispalvelua”. Keinoista emme voi edes vihjailla tässä teoksessa, sillä tämän kirjan toivomme leviävän laajalti kaikkien halukkaiden käsiin.

Sen verran toki voimme vihjaista, että tavoitteena on Uhrin saattaminen tilanteisiin, joita hän ei pysty selittämään arkitermein ja näin hänen puheensa kuulostavat hullun höpinöiltä, eikä kukaan usko häntä, vaan hänet toimitetaan mielisairaalaan."

---------

Jokainen muistaa varmaan ne ihmisiä kuohuttaneet pedofiiliherrasmiessivut sekä eläinrääkkäyssivut? - ja päänsilittelyn tekijää kohtaan?

En usko tuohon sirujuttuun mutta se on ujutettu ohjekirjaan jaettavaksi mukaan niin että tekstiä ei voitaisi muka pitää muuten vakavasti otettuna. Tutkimus näistä eri kirkoista paljasti miten paljon psykologista tietoa lääketieteellistä sekä teknistä osaamista ja kansainvälisiä yhteyksiä porukoilla on. Väliin laitetaan " liian lennokasta " tekstiä silloin kun infoa jaetaan julkisesti!

Edelliseen korjaus: tutkimus näitä Vainoja KIRJOISTA paljasti .... ( ei kirkoista:)!

Vierailija
22/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaatte YHDENKÄÄN TUOSTA RINGISTÄ ROIKKUVAN KINTEREILLÄNNE ottakaa yhteys luotettuun poliisiin joka seuraa noitten touhuja sillä saatatte joutua jopa satojentuhansien eurojen nakutuspuheluitten uhreiksi( ellette usko kysykää Kuluttaja- asiamieheltä esimerkkejä niistä hän kertoo) ja

Tavattoman moneen muuhun elämäänne mahdottomiksi tekeviin asioihin. Ja ne eivät lopeta ellet ITSE SITÄ TEE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos sen miehen kaverit on ottaneet sen miehen puhelimen ja ajatelleet tekevänsä sille jäynän? Ja sitten se mies ihmettelee mihin katosit? Voisko olla noin?

Vierailija
24/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on tavattoman tärkeää että jokainen ilmoittaa heti kiusaamisestaan sillä se pian ulottuu lapsiinkin:(! Ja sukuun ja ystäviin. Nämä murentavat tukiverkot ihmisiltä tietoisesti.

Vierailija
25/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata mitään. Mies teki itsestään ääliön.

Vierailija
26/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa että: "anteeksi en tajunnut että oletkin homo".

Tämä olisi todella hyvä vastaus.

Vierailija
27/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiä!kuvia!

Vierailija
28/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit, kukaan ei pakottanut käyttämään Tinderiä. Tinderiä käyttävät ihmiset ovat usein pinnallisia kusipäitä, itse en ole koskaan käyttänyt Tinderiä enkä tule käyttämään mutta sen verran olen kuullut Tinder-kohtaloista että voin muodostaa hyvin realistisen mielipiteen.

Vierailija
29/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi..ilmeisesti miesten mielenterveys on aika huonolla tolalla.miten oot nyt ajatellu eteenpäin?aiotko kostaa tai jotain?

Vierailija
30/39 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran tinderissä alko juttelemaan yks mies. Se sit ehdotti tapaamista ja ihan kyseli et mikä päivä sopis ja missä nähtäis. Ensin en ollu kovin kiinnostunu mut päätin sit suostua ja ku ehdotin jotain päivää ja paikkaa niin sit se mies oliki sillee no ei vaiskaa mä taidan jättää tän kyllä väliin 😳

Onneks on sen verta hyvä itsetunto etten tollasesta pelleilystä ollu moksiskaan ja sanoin vaan että jaa selvä enkä sen koommin vastannu sille vaikka se mulle yritti vielä myöhemmin tulla uudestaan puhumaan. Ihme tyyppi. Kannattaa jättää tollaset omaan arvoonsa.

Vierailija
31/39 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoita tinderille?

Vierailija
32/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa että: "anteeksi en tajunnut että oletkin homo".

Tämä oli hyvä :DDDD

Nauratti tämä - tää on hyvä!!!!!

Vierailija
33/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tämän nosti? No anyway. En laittanut koskaan miehelle enää mitään. Pe yönä tuli viesti, että olenko baarissa. Voi luoja.. En ole vastannut siihenkään mitään, koska en keksinyt mitään nokkelaa. Ap

Vierailija
34/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus mulla olisi keskiviikkona sovittuna treffit, mutta en oikeasti taida uskaltaa paikalle. :(

Vierailija
35/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus mulla olisi keskiviikkona sovittuna treffit, mutta en oikeasti taida uskaltaa paikalle. :(

Älä anna yhden pellen lannistaa. Mene!

Vierailija
36/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tylsä.

Vierailija
37/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tylsä.

Kiitos tämän kommentin, laitoin miehelle seuraavan viestin: "Anteeksi kun en vastannut aiemmin. Nuo sinun viestisi saivat minut vain totaalisen hämilleen. En tiennyt, että olet homo. Se on ihan okei! Olin kyllä perjantaina baarissa, mutta en kenenkään sellaisen miehen kanssa, josta olisit voinut saada seuraa. Minusta ei taida olla sinulle apua. Kaikkea hyvää kuitenkin elämääsi. ;)

Vierailija
38/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu,missä kaupungissa tämä tapahtuu?

Vierailija
39/39 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Minä kirjoitin tylsä-kommentin. Ihmiset, jotka eivät pidä puoliaan, ovat toki yleviä mutta joskus vähän mielikuvituksettomia. Miehen temppu oli niin ääliömäisen ällistyttävä, että minua jäi oikein harmittamaan vastaamattomuus /kuittaamattomuus.

Ääliö ansaitsi näpäytyksen kaikkien naisten ja varsinkin kilttien naisten puolesta. Kiitos ap kun tökkäsit ääliötä hermoon, se tyyppi todella ansaitsi kuitin. Vaikka hän pitäisi viestäsi vaan vastaherjana niin jonnekin takaraivoon jää kutina, että hän oikeasti antoi sellaisen kuvan. Neitimäisen kuvan. Jos tulee vielä ilkeyksiä niin voit vain sanoa, että "lopetahan viestittely, anteeksi jos loukkasin, sinusta vain sai neitimäisen vaikutelman ja sitten oli se homokuva".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän