Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen puheet miesseikkailuistaan ahdistavat, siksi en aio enää osallistua mihinkään illanviettoihin

Vierailija
03.12.2016 |

Tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi, kun naisporukoissa puhutaan miehistä, koska olen pannut vain yhden (nykyisen) mieheni kanssa. Tunnen niissä porukoissa tästä syystä olevani myös nolompi, rumempi ja säälittävä.

Paras olla vain yksin ja ilman ystäviä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/23 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa porukoissa te ihmiset yleensä liikutte? Vai onko naisilla tuollaiset puheet yleisempiä? Minun kaveriporukassani ei kukaan ole koskaan puhunut naisseikkailuistaan, eikä naisista muutenkaan oikein koskaan. Harvakseltaan jotain hyvä perse, hyvät tissit, jos istutaan autossa matkalla johonkin ja nähdään mielekäs nainen lenkillä tiukoissa vaatteissa. 

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan rumilla naisilla on keskimäärin enemmän seksikumppaneita kuin kauniilla naisilla, kuulostaa oudolta ja ristiriitaiselta mutta se on totta. Joten heitä nuo tarpeettomat huolesi romukoppaan, ja ole ylpeä siitä että olet erilainen. Siinä ei ole mitään hävettävää. Itselläni ei ole ollut yhtäkään seksikumppania, ja olen 23 vuotias :) Odotan sitä oikeaa kumppania, jos joku näkee tällaisen asian nolona, kertoo se kyseisenlaisen henkilön omasta sielunmaisemasta, ei mistään muusta. En välitä tippaakaan muiden ihmisten mielipiteistä, annan niiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Suosittelen sinulle samaa :)