Naisen puheet miesseikkailuistaan ahdistavat, siksi en aio enää osallistua mihinkään illanviettoihin
Tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi, kun naisporukoissa puhutaan miehistä, koska olen pannut vain yhden (nykyisen) mieheni kanssa. Tunnen niissä porukoissa tästä syystä olevani myös nolompi, rumempi ja säälittävä.
Paras olla vain yksin ja ilman ystäviä.
Kommentit (23)
Oletpa varmasti mukava ystävä, oikea marttyyri. Tuo ajatus rumuudesta ja säälittävyydestä on vain omassa päässäsi, kannattaisi yrittää päästä siitä eroon. Ihan kuin ystäviesi pitäisi esittää nunnia, ettei sinulle tule paha mieli omista kuvitelmistasi...
Mulla sama mutta olen vieläpä NEITSYT! Koita siinä nyt sitten keksiä miten välttää tilanne ja kiertää kysymykset. Ehdotuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama mutta olen vieläpä NEITSYT! Koita siinä nyt sitten keksiä miten välttää tilanne ja kiertää kysymykset. Ehdotuksia :D
Jos kyseessä on ystävät, niin miten olisi totuus? :D tai jos jotain puolituttuja, niin sanoo vain ettei halua kertoa... Asia on todennäköisesti isompi teille itsellenne kuin muille, ei ketään kovin raivokkaasti muiden panot kiinnosta.
Mukavat porukat teillä. Olenkin joskus ihmetellyt puolisoni "ystäviä". Hirmuista kilpailua ja suoranaista valehtelua oman ukon erinomaisuudesta, jota kaikki siinä porukassa harrastaa, mutta silti ottavat todesta kavereidensa lesottamiset ja sitten ovat pahalla tuulella kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu miesporukkaan. Päässet neitsyydestäsi eikä siellä kuulu puhua omista vakavista parisuhteistaan, vaan yksityisyyttä arvostetaan...
Vierailija kirjoitti:
Alat mulle tyttöystäväksi, problem solved.
Mielestäni on pelkästään tyylikästä jättäytyä tuollaisen keskustelun ulkopuolelle. Vai onko tuo naisille kovinkin tavallista käydä tuollaisia keskusteluja? Meillä miehillä on ainakin parempaakin puhuttavaa kuin jotkut panot.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on pelkästään tyylikästä jättäytyä tuollaisen keskustelun ulkopuolelle. Vai onko tuo naisille kovinkin tavallista käydä tuollaisia keskusteluja? Meillä miehillä on ainakin parempaakin puhuttavaa kuin jotkut panot.
Jättäytyä ulkopuolelle antaisi vaikutelman, ettei halua/harrasta seksiä ollenkaan ja on nolo ja estoinen. Ja se ettei kumppaneita ole ollut, antaa saman vaikutelman. Tämä on niin iso juopa aina ja joka naisporukassa, että olen päättänyt luopua kaikista "ystävistä". Kun en siis ole mikään vitun uskovainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäytyä ulkopuolelle antaisi vaikutelman, ettei halua/harrasta seksiä ollenkaan ja on nolo ja estoinen. Ja se ettei kumppaneita ole ollut, antaa saman vaikutelman. Tämä on niin iso juopa aina ja joka naisporukassa, että olen päättänyt luopua kaikista "ystävistä". Kun en siis ole mikään vitun uskovainen. Ap
Voithan sinä kommentoida heidän juttujaan ilman, että sinun tarvitsee omia juttujasi paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvostat kyllä omituisia asioita.
Sekö on omituinen asia arvostaa, että nainen on sinut ulkonäkönsä kanssa ja saa munaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä kommentoida heidän juttujaan ilman, että sinun tarvitsee omia juttujasi paljastaa.
Ei huvita ja alemmuudentunne on musertava. Ap
Jos nämä puheet pitävät paikkansa niin kyllä ovat nykynaiset rappiolla. Naisen pitäisi olla se yhteiskunnan kunnollinen ankkuri, joka estää kaikkea romahtamasta, mm. vartioimalla moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö on omituinen asia arvostaa, että nainen on sinut ulkonäkönsä kanssa ja saa munaa? Ap
On se omituinen asia arvostaa. Kaikki naiset, ihan jokainen, saavat halutessaan niin paljon seksiä kuin kehtaavat ottaa. Siksi sitä onkin aika vaikea arvostaa.
Kuulostaa teinipojan aloitukselta jolla on tarkoitus selvittää, kuinka paljon naiset puhuvat keskenään miehistä.
Vierailija kirjoitti:
sama.häpeän niin paljon, että valehtelen.olen keksinyt itselleni kaksi exää plus kolmannen kanssa säätöä, mutta eri asia jos näistä kysellään jotain hyvin tarkkaa yksityiskohtaa, niin en välttämättä siihen hätään keksi!onneksi mä olen sen verran etäinen vielä mun kavereiden kanssa että jotenkin pystyy nää kysymykset välttämään.mulla ei oikeastaan ole mitään kokemusta miehistä ja sen takia aina selitänkin vain jotain tosi ympäripyöreetä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset saa halutessaan munaa. Eli kyllä tulisit pienestä onnelliseksi O.o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset saa halutessaan munaa. Eli kyllä tulisit pienestä onnelliseksi O.o
No eivät kyllä enää pakosti saa, jos ovat perheenäitejä. Ap
Up