Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri sanoi säälivänsä minua

Vierailija
03.12.2016 |

Eilen pikkujouluissa minua 20 vuotta vanhempi työkaveri sanoi säälivänsä minua. Olen tutustunut mieheeni 19 vuotiaana, mennyt naimisiin 23-vuotiaana ja meillä on nyt lapsia ja juuri ostettiin oma koti. Olen 28. Olen ennen miestäni bilettänyt teinivuodet, joten en mielestäni ole mitenkään säälittävä/jäänyt mistään paitsi.

Työkaveri paasasi, kuinka en ole voinut itsenäistyä, ja hänelle suuri ongelma on mieheni ja minun ikäero (8 vuotta, mielestäni ihan ok). Hänen mielestään mieheni on minulle kuin isä yms. Tätä avautumista kesti aika kauan.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Hän on ollut yksi mukavimpia työkavereita... Nyt vaan ajattelen, onko hän oikeasti koko ystävyyden ajatellut minusta noin..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämänhistoria tällä työkaverillasi on? Ala vittuilemaan hänelle siitä ja sano lopuksi, että eiköhän parempi että kaikki elävät omaa elämäänsä, kuten parhaaksi katsovat.

Vierailija
2/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt enää moneen vuoteen työpaikan pikkujouluissa, kännisten ns. avautumiset ei kiinnosta 😨

Töissä osa porukasta on sellaisia, että heidän selväpäisessäkin ulosannissa on kestämistä. Saati sitten kännipäisissä totuuksissa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohtelias työkaveri, joka purkaa omia turhaumiaan sinuun.

Vierailija
4/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa nuo työkaverisi sanomiset. Mulla on yksi työkaveri joka pitkään esitti tosi mukavaa kunnes alkoi yhtäkkiä piikittelemään milloin mistäkin asiasta ja kaivoi vanhoja sanomisiani uudelleen esiin. En luota häneen enää ollenkaan.

Vierailija
5/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen se on, kun sulla on kaikki hyvin, jo nuoresta pitäen.

Vierailija
6/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan niitä, ketkä sanoo, että kyse on kateellisuudesta tai siitä, että tän tyypin oma elämä ei ole balanssissa. Asiasi ovat loistavasti. Olet mielestäni "ajoittanut" elämän isot asiat kuten asunnon ostamisen ja perheen perustamisen melko lailla oikeille ikävuosille. Noin kymmenen vuoden kuluttua olet varmaankin melkein selvittänyt asuntovelkasi ja lapsesi ovat kohtuullisen isoja, ja itsekin olet vielä nainen parhaassa iässä. Se sun työkaveria tässä hiertää. Ja kirsikkana kakun päällä: nyt sillä on ihan järjetön morkkis ääliömäisistä puheistaan.

Vierailija
7/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt kanssa nuorena naimisiin, saanut 3 lasta, hoitanut ne yksin. Jättänyt miehen ja rakentanut uraa yli 10 vuotta. Nyt löytänyt uuden miehen pari vuotta sitten.. Ehkä sitten luulee, että kaikilla on niin kurjaa kuin hänellä oli.

Ap

Vierailija
8/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en usko, että on kateellinen. Hänellä myös paljon enemmän varallisuutta kuin meillä, ja tuo sen kyllä usein esiin.. 😁 Tavallaan minulla ei ole mitään mitä hänellä ei olisi..

Ap

Vierailija
9/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosiaan heijastelevan omia huonoja kokemuksiaan sinuun. Jos naputtaa vielä, niin sano suoraan, että puhukoon vain omasta elämästään, koska sinun elämästäsi hän ei selvästi tiedä yhtään mitään.

Vierailija
10/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ole hänelle mitenkään ikinä elämästäni valittanut. Välillä jos esimerkiksi myöhästyn, olen kertonut jotain aamun katastrofeja yms. Hän on ollut töissä enemmänkin iloinen puolestani ja kehunut miestänikin, jos olen hänestä jotain kertonut (meillä siis mies osallistuu yhtä paljon, en tee kaikkea yksin ja hän tietää sen).

Nyt ahdistaa maanantai. Jollain tasolla ehkä loukkaannuin. Juuri tuo, kun sanoi etten ole itsenäistynyt.. Niin pitääkö hän minua sitten lapsellisena. Ja muutakin siinä avautui. Yritin tilanteesta pois, mutta se oli mahdotonta. 😩 En kyllä pysty olemaan ihan normaalisti..

Ap

Vierailija
11/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jos olet onnellinen ja suhde voi hyvin, on sinun osasi parempi kuin sellaisella joka ehkä on joutunut koeajamaan useamman miehen ja kantaa suuremmalla todennäköisyydellä hpv-viruksia ym.. Ehkä nainen uskotteli siinä itselleen omaa onnellisuuttaan.

Vierailija
12/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli en usko, että on kateellinen. Hänellä myös paljon enemmän varallisuutta kuin meillä, ja tuo sen kyllä usein esiin.. 😁 Tavallaan minulla ei ole mitään mitä hänellä ei olisi..

Ap

Veikkaanpa, että sinulla on aitoa onnea ja asiat hyvin. Toisin kuin hänellä.