Arvataan toistemme ikä elämäntilanteen perusteella!
Aloitan: olen naimisissa, kaksivuotiaan lapsen äiti, päiväopiskelija ammattikorkeakoulussa ja hyvässä työssä. Asun kaupungin vuokrakolmiossa. Kuinka vanha olen?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Teen gradua. Olin assarina yliopistolla kunnes määräaikaisuus loppui. Asun vuokralla. Ei velkaa. Minulla on auto. Olen naimisissa. Ei lapsia. Kummilapsia on. Vaimo opiskelee. Harrastan extreme lajeja. Arvaa ikä?
21?
Vierailija kirjoitti:
Lapseton aviopari asuu omistusasunnossa Helsingissä. Molemmat työelämässä.
53 ja 52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen gradua. Olin assarina yliopistolla kunnes määräaikaisuus loppui. Asun vuokralla. Ei velkaa. Minulla on auto. Olen naimisissa. Ei lapsia. Kummilapsia on. Vaimo opiskelee. Harrastan extreme lajeja. Arvaa ikä?
21?
Paremminkin 26
Kolme aikuista lasta, kaksi taloa ja kaksi huoneistoa, puolet niistä Espanjassa, puolet muussa pohjoismaassa kuin Suomessa. 4 autoa. Hyvä koulutus on, mutta en ole ollut töissä sitten nuorimman lapsen syntymän. En ole eläkkeellä. Naimisissa 35 v.
Arvasitko ikäni? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21?
... autetaan vähän lisää. Minulla on yksi yliopistotutkinto ennestään. Olen tehnyt jo yhden kansainvälisen työuran. Olen asunut ulkomailla eri puolella maailmaa monta vuotta. Olen loukkaantunut urheillessa monta kertaa. Vaimo on erikoislääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21?
... autetaan vähän lisää. Minulla on yksi yliopistotutkinto ennestään. Olen tehnyt jo yhden kansainvälisen työuran. Olen asunut ulkomailla eri puolella maailmaa monta vuotta. Olen loukkaantunut urheillessa monta kertaa. Vaimo on erikoislääkäri.
Jeah, of course my horse. Meepä tekeen nyt jotain kallista koulutustustasi vastaavaa, vaikka leikkeleen yhet aivot, ja painu vittuun av. lta.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan: olen naimisissa, kaksivuotiaan lapsen äiti, päiväopiskelija ammattikorkeakoulussa ja hyvässä työssä. Asun kaupungin vuokrakolmiossa. Kuinka vanha olen?
21 vuotta?
Asun yksin ja teen työtä pienellä palkalla. Työni on määräaikainen. Sinkkuna olen ollut 2 vuotta, erottuani 13 vuoden suhteesta. Ei lapsia eikä lemmikkejä. Tänään tein ruaksi keittoa johon tuli nyhtökauraa, lanttua, porkkanaa ja palsternakkaa sekä persilijaa.
Ikäni ja sukupuoleni on?
Ensin kysyttiin postinumeroita. Sitten syntymävuosia. Käyttäjäprofilointi näemmä jatkuu vaan.
Yläasteella
":D"