Arvataan toistemme ikä elämäntilanteen perusteella!
Aloitan: olen naimisissa, kaksivuotiaan lapsen äiti, päiväopiskelija ammattikorkeakoulussa ja hyvässä työssä. Asun kaupungin vuokrakolmiossa. Kuinka vanha olen?
Kommentit (50)
Sinkku. Asun vuokralla kerrostalossa pikkupaikkakunnalla. Ammatillinen perustutkinto, koulutusta vastaava vakityö.
Naimisissa, 3 vuotias lapsi, amk-opinnot kesken.
Eronnut, kaksi lasta ja olen mies. Asun yksin kolmiossa Vantaalla. Katsoin suorana lähetyksenä Neilin ensimmäiset askeleet kuun pinnalla ja pidin kansakoulussa esitelmän aiheesta. Minulla on vaalea tukka. Omistan polkupyörän ja sukset. En pelaa bingoa tai rahapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on 23?
Itse neljän äiti, naimisissa, oktalo, vakityöt, kolme autoa, velkaa, hoidan sairasta äitiäni, isä kuollut. Koira ja kissa. Perussettii kaikki.
Bingo! Ei tarvittu ilmeisesti montaa arvausta :D
38?
Opiskelen ammattikorkeassa, ei lapsia, asun miehen omistamassa asunnossa, josta tarkoitus lunastaa puolet valmistuttuani.
Olen kihloissa, asutaan ok-talossa syrjäseudulla, 12 koiraa, ei lapsia ja vakituiset työpaikat molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on 25v
*
Olen kihloissa, ei lapsia, asun kaksiossa pk-seudulla. Olen töissä ja täydennän yo-tutkintoa (haluan alalle, jossa tarvitaan mm. matikkaa). Opiskelin amkissa 3v ja totesin alan sopimattomaksi
28?
Olen toista kertaa naimisissa
Opiskelen yliopistossa
Lapseni täyttää 16
Asuntolaina on maksettu
Puoliso eläkkeellä
1v lapsi ja avopuoliso. Vakituinen työpaikka, asuntolaina. Asutaan rivitalossa.
Lapset 6v ja 3v.
Asumme Helsingin keskustassa.
Molemmat vanhemmat työelämässä, korkeasti koulutettuja. Vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 23?
Itse neljän äiti, naimisissa, oktalo, vakityöt, kolme autoa, velkaa, hoidan sairasta äitiäni, isä kuollut. Koira ja kissa. Perussettii kaikki.Bingo! Ei tarvittu ilmeisesti montaa arvausta :D
38?
Melkein, 31!! :D
Naimisissa, kaksi lasta (6v ja 2v). Vakituiset työpaikat molemmilla, okt josta vielä velkaa reilu 100t€.
Vierailija kirjoitti:
Lapset 6v ja 3v.
Asumme Helsingin keskustassa.
Molemmat vanhemmat työelämässä, korkeasti koulutettuja. Vuokralla.
30-35v?
Teen gradua. Olin assarina yliopistolla kunnes määräaikaisuus loppui. Asun vuokralla. Ei velkaa. Minulla on auto. Olen naimisissa. Ei lapsia. Kummilapsia on. Vaimo opiskelee. Harrastan extreme lajeja. Arvaa ikä?
Elän mieheni tuloilla, työnteko ei ole minua varten. Olemme olleet viimeksi sillai kolme vuotta sitten. Miehelläni on joku, jonka luona käy kerran viikossa. Ei ole minulta pois. Tiedän varmasti, ettei eroa tule, sillä kaikki omaisuus on minun ja avioehdolla suojattu. Kolme lastamme eivät asu meillä. Minkä ikäinen olen?
Olen 16v. äiti. Asun vuokralla kolmiossa. Olen työelämässä. Olen parisuhteessa.
Ette ikinä arvaa. Näistä tiedoista ei voi arvata ikää.
Vierailija kirjoitti:
16v. lapsen äiti..
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa, kaksi lasta (6v ja 2v). Vakituiset työpaikat molemmilla, okt josta vielä velkaa reilu 100t€.
35?
Vierailija kirjoitti:
Tää on 39.
En seurustele enkä ole koskaan seurustellut. Fuckbuddy löytyy. Asun vuokralla ihan keskustassa hienossa kaksiossa. Ammatiltani olen sihteeri.