Arvataan toistemme ikä elämäntilanteen perusteella!
Aloitan: olen naimisissa, kaksivuotiaan lapsen äiti, päiväopiskelija ammattikorkeakoulussa ja hyvässä työssä. Asun kaupungin vuokrakolmiossa. Kuinka vanha olen?
Kommentit (50)
2 lasta (15 ja 12) asun vuokralla. Kaksi ammattia.
Ap on 23?
Itse neljän äiti, naimisissa, oktalo, vakityöt, kolme autoa, velkaa, hoidan sairasta äitiäni, isä kuollut. Koira ja kissa. Perussettii kaikki.
Kaksi lasta 8 ja 10 vuotiaat, naimisissa, palkkatöissä osa-aikaisesti, yrittäjä.
Ap on 28-vuotias.
2 on 22.
3 on 39.
-
Asun omakotitalossa maalla, 2 ammattitutkintoa. Naimisissa, ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lasta 8 ja 10 vuotiaat, naimisissa, palkkatöissä osa-aikaisesti, yrittäjä.
Tää on 29.
Lapseton aviopari asuu omistusasunnossa Helsingissä. Molemmat työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton aviopari asuu omistusasunnossa Helsingissä. Molemmat työelämässä.
42
Vierailija kirjoitti:
Aloitan: olen naimisissa, kaksivuotiaan lapsen äiti, päiväopiskelija ammattikorkeakoulussa ja hyvässä työssä. Asun kaupungin vuokrakolmiossa. Kuinka vanha olen?
Lähestyt kolmea kymppiä?
Olen opiskelijana amk:ssa, avopuolisoni on yli 30v, ei lapsia, asun hienostoalueella, velkaa minulla on noin 10k, en ole koskaan ollut naimisissa tai kihloissa, minulla on auto muttei ajokorttia.
Naimisissa 16 vuotta, 2 lasta (16+14), asun omistusasunnossa ulkomailla, teen satunnaisia free lance-keikkoja mutta virallisesti olen lompakkoloinen. Mies korkeatasoisessa akateemisessa virassa.
Ei vielä lapsia, töissä käyvä mies löytyy, samoin kaksi koiraa ja kissa, opiskelee ammattikorkeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on 29.
Aika kaukana todellisesta.
Koitatkaa arvata tämän miehen ikä:
Toinen omistusasunto missä asun. Noin 10 vuotta työelämässä. Ei lapsia. Ei vaimoa.
Ainoastaan kummilapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä lapsia, töissä käyvä mies löytyy, samoin kaksi koiraa ja kissa, opiskelee ammattikorkeassa.
Tämä on 28
Naimisissa, lapset 17 ja 14, mulla vakkarityö jo vuosia, miehellä ei töitä, meillä on velaton omakotitalo kaupungissa ja pari velatonta autoa pihalla.
Ap on 25v
*
Olen kihloissa, ei lapsia, asun kaksiossa pk-seudulla. Olen töissä ja täydennän yo-tutkintoa (haluan alalle, jossa tarvitaan mm. matikkaa). Opiskelin amkissa 3v ja totesin alan sopimattomaksi