Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilä on oikeasti meille paras pääministeri !

Koko hallitusta kiittäen
03.12.2016 |

Nyt pitää toimia ja lopettaa kaikki turha lässytys ja muiden rahoilla elävien loisten mielistely! Ei voida enää vaan kalastella kateellisten ääniä, niin kuin vasemmisto tekee. Ja YLE on oikeasti vähän jo Venäjän tiedotusvälineiden linjalla. Turha meidän on naureskella Venäläisille, kun omasta väestämme iso osa ei näe eikä halua nähdä kuinka puolueellista on Ylen uutisointi. Muistan vielä YLE- illan jokunen kuukausi sitten. Oli ainoa YLEn ajankohtaisohjelma, mihin kansalaiset ei voinut lähettää viestejä ;) Sairaselta (Ex MTV) oli kielletty puhumasta tietyistä asioista kokonaan. Ohjelman juontaja (Arto Nyberg) alkoi itse puolustella YLEn toimintaa vaikka tuossa työssä pitäisi todellakin tietää, että juontaja kuulu olla puolueeton ja toimia kansalaisten hyväksi. Hei, ihan oikeasti nyt pikkasen ajattelua mukaan ennen kun kivitätte pelkän kivityksen ja oman saamattomuutenne perusteella. Mitä olette itse tehnyt Suomen hyväksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen parhaani suomalaisten hyvinvoinnin eteen. Olen heikon ihmisen asialla ja omaetu on minulle tuntematon käsite.

Terv. Juha

Toisena henkilönä esiintyminen on rikos. 

Mitä teet av:lla, jos sulla ei oo ees hitusta huumorintajua?

Vierailija
22/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näitä kepuaktiivien spämmäyksiä tehdään jatkuvalla syötöllä niin sitä tosiasiaa ei poista mikään että Sipilän pitäisi tajuta jo erota. Kukaan muu ei ole tehnyt mitään väärää mutta etenkin tuo Ylen ja toimittajien painostus ja vainoaminen oli kyllä viimeinen niitti minulle. Joskus jopa Kepua olen äänestänyt mutta eu enää ikinä.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään katsottuna kukaan ei ole ehdottanut parempaa vaihtoehtoa tässä ketjussa. Itsekään en kyllä keksi kuka olisi äkkiseltään ajateltuna ainakaan merkittävästi parempi vaihtoehto. 

Sipilä ei ole tehnyt pelkästään hyviä päätöksiä, mutta hän on tehnyt myös niitä. Plussaa ehdottomasti siitä, että hän on oikeasti tarttunut toimeen ja pyrkinyt tekemään sen minkä näkee parhaaksi valituksista huolimatta.

Pidän siitä, että työttömyyttä tehdään vähemmän houkuttelevaksi, mutta keinot eivät ole mielestäni olleet kovin hyvät. Mielestäni tuista voisi leikata reilumminkin, mutta nuo haastattelut ja pakkotyö ovat täysin vääriä keinoja. Haastattelut maksavat ja pakkotyö vähentää työllisyyttä. 

Olen muuten itsekin työtön ja olen ollut yli vuoden. Siksi tiedän, että työtön saa liikaa rahaa. 

Eli olet vielä ansiosidonnaisella. Työmarkkinatuki ei takaa edes minimitoimeentuloa.

Vierailija
24/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen parhaani suomalaisten hyvinvoinnin eteen. Olen heikon ihmisen asialla ja omaetu on minulle tuntematon käsite.

Terv. Juha

Sinun syntymäsi on vahinko.

Jos olikin, niin yhteiskunnan kannalta hieno vahinko. Täällä on polttava tarve kaltaisilleni älykkäille yksilöille. 

Vierailija
25/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Juha

Suomes on aika monta Juhaa...

Ketä muuten luulet hänen esittävän? Itse en tunnista tuosta ketään.

Päättelykykysi ei taida olla kovinkaan kummoinen? 

Vierailija
26/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 jatkaa. Minä toimin juuri sillä vientisektorilla joka on kovin tärkeä Suomen taloudelle.Eli teen aika hiton paljon Suomen eteen myydessäni täkäläisiä tuotteita ulkomaihin. Mitä sinä teet maamme hyväksi?

Sain virsua juuri samalta vientiteollisuudelta jossa sinä olet töissä - vielä. Opiskelen ja sitten suuntaa Ruotsiin, Norjaan, Saksaan, töihin. Olen teknologiateollisuuden kokenut ammattilainen, puhun sujuvasti em. kieliä ja minulla on pitkä kokemus kansainvälisistä projekteista. Katson että minun velkani Suomen hyväksi on kuitattu. Suomi ei tule nousemaan nykyisellä menolla. Nykymeno tulee jatkumaan jos asiat eivät radikaalisti muutu. Se on päivän selvää. Kohta, jopa jo ensi vaalikaudella,  Suomen lainahanatkin menevät kiinni ja kovat leikkaukset tukiin ja julkisen sektorin työpaikkoihin alkavat. En aio kuluttaa loppuelämääni kurjistuvassa maassa jolla ei ole tulevaisuutta. Että näin vielä hetken aikaa täällä.

Valitkaa se Väyrynen jos haluatte muutosta. Onko teillä edes muita vaihtoehtoja?

Vierailija
27/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla! Siltikään ei mielestäni työttömän asiat ihan mahdottoman huonosti ole. Voihan sitä sitten myös yrittää itse perustaa firman ja ruveta vaikka seuraavaksi Sipiläksi. Onnea joka tapauksessa murrokseesi ja toivottavasti asiat kääntyvät pian parempaan.      ap

Ei ole enää mahdollista tehdä Sipilöitä, koska Sipilä rikastui Nokian siivellä. 

Vierailija
28/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi erota?

Vierailija
29/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko hallitusta kiittäen kirjoitti:

Nyt pitää toimia ja lopettaa kaikki turha lässytys ja muiden rahoilla elävien loisten mielistely! Ei voida enää vaan kalastella kateellisten ääniä, niin kuin vasemmisto tekee. Ja YLE on oikeasti vähän jo Venäjän tiedotusvälineiden linjalla. Turha meidän on naureskella Venäläisille, kun omasta väestämme iso osa ei näe eikä halua nähdä kuinka puolueellista on Ylen uutisointi. Muistan vielä YLE- illan jokunen kuukausi sitten. Oli ainoa YLEn ajankohtaisohjelma, mihin kansalaiset ei voinut lähettää viestejä ;) Sairaselta (Ex MTV) oli kielletty puhumasta tietyistä asioista kokonaan. Ohjelman juontaja (Arto Nyberg) alkoi itse puolustella YLEn toimintaa vaikka tuossa työssä pitäisi todellakin tietää, että juontaja kuulu olla puolueeton ja toimia kansalaisten hyväksi. Hei, ihan oikeasti nyt pikkasen ajattelua mukaan ennen kun kivitätte pelkän kivityksen ja oman saamattomuutenne perusteella. Mitä olette itse tehnyt Suomen hyväksi?

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Millä perusteella asiattomaksi?

ap

Vierailija
30/33 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipila on hyva paaministeri, Suomihan on talouskasvussa.

Vierailija
31/33 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+ nainen pääkaupunkiseudulta, eli en ihan keskustan peruskannattaja kaiketi.

Mutta kyllä, minusta Sipilä on ollut hyvä pääministeri ja olisi jatkossakin.

Tekee päättäväisesti mitä on sovittu tehtäväksi, puskee asioita eteenpäin, eikä yritä mielistellä.

Huono puoli on sitten tuo sama, ettei osaa mielistellä yhtään - joskus kannattaisi. Viestintä voisi olla parempaa.

Vierailija
32/33 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipila on hyva paaministeri, Suomihan on talouskasvussa.

Usa:ssa talous on kasvussa, se kai sitten tekee Donald Trumpista hyvän presidentin? Kiinassa on pitkään ollut talouskasvua, tällä perusteellahan kaikkien Kiinan johtajien on täytynyt olla hyviä?

Vierailija
33/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä pääministeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme