Saan varmaan paskaa niskaan mutta
Eli tapasin nettideitin, eka tapaaminen oli hyvä ja vaihettiin numerot jne. Mies piilotti profiilinsa sen jälkeen ja me pidimme yhteyttä. No, minäkin piilotin mutta tein toisen jotta näen ilmestyykö tyyppi takaisin. Itse siis asetin asetukset niin että kukaan ei voinut lähettää minulle viestiä. Tämän profiilin tein siksi että kokemuksesta tiedän miehien sanoneen poistaaneen profiilin ja itse poistanut myös niin miehet ovatkin palanneet takaisin.Nyt päätin kokeilla näin. No, tapasimme toisen kerran ja sen jälkeen kumpikaan ei ole soittanut tai viestinyt toiselle. Nyt huomasin että tyyppi on laittanut profiilin esille eli ilmeisesti minä en enää kiinnosta. Tuli vain mieleeni että johtuuko siitä että en sitten päästänyt pöksyihin koska sama juttu tapahtui edellisen kanssa. Ei ole edes viestiä laittanut että ei jatketa, laittanut vain profiilin takaisin. Nyt voin itsekin poistaa tuon tekaistuin profiilin, arvasin tämän. Eli netistä ei kannata miestä etsiä koska heille ei riitä yksi, silti jallitetaan muitakin naisia. En keksi enää mistä etsiä miestä...netti tuli nyt koitettua.
Kommentit (20)
"...ja sen jälkeen kumpikaan ei ole soittanut tai viestinyt toiselle."
Tämä kyllä kertoo siitä, että kumpaakaan ei kiinnosta ja uutta matoa koukkuun!
No kyllä minun kiinnostus hiipusi kun näin että on profiilinsa laittanut takaisin. Kyllä se ainakin esitti hyvin kiinnostunutta. Voisinhan nyt jonkun viestin laittaa mutta millasen...en voi kuitenkaan kertoa että tiedän hänen palanneen takaisin profiilinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minun kiinnostus hiipusi kun näin että on profiilinsa laittanut takaisin. Kyllä se ainakin esitti hyvin kiinnostunutta. Voisinhan nyt jonkun viestin laittaa mutta millasen...en voi kuitenkaan kertoa että tiedän hänen palanneen takaisin profiilinsa kanssa.
Väärin. Kirjoitit, että toisen treffin jälkeen kumpikaan ei ottanut yhteyttä. Nyt huomasit, että profiili on tullut takaisin.
Joten hän laittoi profiilin takaisin koska sinä (tai hän) ei ollut tarpeeksi kiinnostunut ottaakseen yhteyttä.
Eihän aloittajaakaan kiinnostanut.
Puhelin ja nettiyhteydenpito toimivat molempiin suuntiin.
*ojentaa paskatalikon*
Mikä ihme sinua risoo siinä profiilin takaisin tulossa kun sinua ei se mies kiinnostanut. Laitoit energiasi stalkkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme sinua risoo siinä profiilin takaisin tulossa kun sinua ei se mies kiinnostanut. Laitoit energiasi stalkkaamiseen.
Ei siinä mikään risoo enkä koe sitä stalkkaamiseksi vaan edellisten tapausten perusteella ajajttelin vain katsoa että toimiiko niin. Nythän olen jo sen tekaistun profiilin poistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mikään risoo enkä koe sitä stalkkaamiseksi vaan edellisten tapausten perusteella ajajttelin vain katsoa että toimiiko niin. Nythän olen jo sen tekaistun profiilin poistanut.
Tottakai se laittaa profiilin takaisin kun teitä ei kiinnostanut! Koita jo tajuta.
Naiset eivät keskity olennaiseen.
On se kumma ettei mies odottanut puolta vuotta ap:n yhteyden ottoa. Yleensä miehet istuvat kotona ja odottavat. Kaupassa käydessä mies ei edes vilkaise muita naisia kun odottaa sitä yhteydenottoa. Hyvä kun kyttäsit sitä miestä ja sait sen rikoksesta kiinni. Hyvä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se laittaa profiilin takaisin kun teitä ei kiinnostanut! Koita jo tajuta.
Ei tarvi teititellä😁
Kai se profiili voi olla esillä, kun ei vielä seurustella? Ei yhet tai kahet treffit tarkoita, että ei tavata muita. Sehän joutuis jatkuvasti piilottamaan sitä profiilia. Ja mikset itse ole soittanut tai viestinyt? Ei siinä välttämättä ole pillunpuutteesta kysymys, vaan mies luulee, ettei sinuakaan kiinnosta. Jos mies oli mukava, niin voithan sä vieläkin laittaa sille viestiä, vaikka sen profiili onkin näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se profiili voi olla esillä, kun ei vielä seurustella? Ei yhet tai kahet treffit tarkoita, että ei tavata muita. Sehän joutuis jatkuvasti piilottamaan sitä profiilia. Ja mikset itse ole soittanut tai viestinyt? Ei siinä välttämättä ole pillunpuutteesta kysymys, vaan mies luulee, ettei sinuakaan kiinnosta. Jos mies oli mukava, niin voithan sä vieläkin laittaa sille viestiä, vaikka sen profiili onkin näkyvillä.
Ihmettelen vain kun se otti profiilin pois ekojen treffien jälkeen ja tokien jälkeen laitto takaisin.
kuka ottaa ensimmäisten treffien jälkeen pois profiilin, ellei olla menty samantien kihloihin?
Ei miestä kiinnosta pöksyt vaan ihan samoin kuin naista, se ihminen.
Vierailija kirjoitti:
kuka ottaa ensimmäisten treffien jälkeen pois profiilin, ellei olla menty samantien kihloihin?
Ihminen joka haluaa tapailla vain yhtä kerrallaan? Voisiko ihan näinkin yksinkertainen asia olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi teititellä😁
No kun teitä on kaksi: Se treffimies ja sinä. Eipä oikein voi sinutellakaan.
Arvostan ettet päästänyt pöksyihisi. Muuhun en osaa ottaa kantaa.