Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilä on oikeasti meille paras pääministeri !

Koko hallitusta kiittäen
03.12.2016 |

Nyt pitää toimia ja lopettaa kaikki turha lässytys ja muiden rahoilla elävien loisten mielistely! Ei voida enää vaan kalastella kateellisten ääniä, niin kuin vasemmisto tekee. Ja YLE on oikeasti vähän jo Venäjän tiedotusvälineiden linjalla. Turha meidän on naureskella Venäläisille, kun omasta väestämme iso osa ei näe eikä halua nähdä kuinka puolueellista on Ylen uutisointi. Muistan vielä YLE- illan jokunen kuukausi sitten. Oli ainoa YLEn ajankohtaisohjelma, mihin kansalaiset ei voinut lähettää viestejä ;) Sairaselta (Ex MTV) oli kielletty puhumasta tietyistä asioista kokonaan. Ohjelman juontaja (Arto Nyberg) alkoi itse puolustella YLEn toimintaa vaikka tuossa työssä pitäisi todellakin tietää, että juontaja kuulu olla puolueeton ja toimia kansalaisten hyväksi. Hei, ihan oikeasti nyt pikkasen ajattelua mukaan ennen kun kivitätte pelkän kivityksen ja oman saamattomuutenne perusteella. Mitä olette itse tehnyt Suomen hyväksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Olen jäämässä työttömäksi (en omaa syytäni, työnantaja liki konkurssissa) ensimmäistä kertaa elämässäni, ja juuri nyt työttämää potkitaan kuin pientä sikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on ollut yks propaganda-talo pitkään, muttei sen huonous Sipilästäkään hyvää tee. Molemmat vois laittaa uusiksi.

Vierailija
4/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa on esim. yksi luottamusmies joka olisi taatusti parempi pm Suomelle kuin Sipilä.

Vierailija
5/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kerta, firman, uskonnon ja isänmaan puolesta.  Tai,,  oikeastaan tuon jsänmaan vois jo unohtaa, se on niiiin vanha-aikaista.

Vierailija
6/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan sinä kepulainen koitat propagoida että tuuliviiri-Sipilä olisi paras pääministeri. Totuus on että ei ole. Suomen talous on kääntynyt kasvuun jo ennen kikyn voimaantuloa ja JS soutaahuopaa ja koittaa sekaantua asioihin jotka eivät hänelle kuulu. Toki jos on hänen uskonveljensä sekä hiukan yksinkertainen, tajuan että koitat täällä sokeasti häntä puolustaa.

Poliitikkojen töppejä saa ja voi kritisoida ja politiikkaan mukaan menevän on otettava se huomioon. En tiedä mitä suomalaista kansanosaa herra Sipilä mukamas edustaa, ei minua ainakaan. Koskaan en ole kepuleita äänestänyt enkä äänestä. Aloittajan mielestä kaikki oli varmaan paremmin 1970-luvulla ja Väykkä on jumala. Emme voi palata menneeseen eikä  Suomea johdeta yksinvaltiaasti kuten yksityistä firmaa. Se sinunkin ap olisi  tajuttava.

Julkisessa asemassa oleva EI VOI  töpeksiä noin ilman seuraamuksia ja jokainen fiksu ihminen tarkistaa oman jääviytensä jos listalle tulee käsiteltäviksi asioita joissa omat kytkökset voisivat jotenkin haitata asian käsittelyä. Jopa uraansa aloitteleva poliitikko tietää em asian.

Sinä et mielipiteelläsi  minun päätäni käännä. Sipilä on itsevaltias mutta tuuliviiri  eikä sovi  tämän maan johtoon.Ihan sama vaikka olisi naapurisi, evvk.

Vierailija
7/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa. Minä toimin juuri sillä vientisektorilla joka on kovin tärkeä Suomen taloudelle.Eli teen aika hiton paljon Suomen eteen myydessäni täkäläisiä tuotteita ulkomaihin. Mitä sinä teet maamme hyväksi?

Vierailija
8/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin avaus pitkään aikaan. "Muiden rahoilla elävien loisten mielistely"? Kaikki raha on valtion omaisuutta, eli vain typerys huutelee muiden rahoilla elävistä loisista, koska noin huudellessaan ei edes tajua olevansa myös itse sellainen. Raha on vaihdantaväline. Voit pitää sitä määrätyn ajan hallussasi, mutta et omista sitä.

Ja mitä tulee näihin poliitikkojen toimien lainmukaisuuden valvontaan: jos heillä olisi asiat kunnossa kaikin puolin, ei tarvitsisi suuttua ja salailla.

Vierailija
9/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä olette itse tehnyt Suomen hyväksi?"

En ole pääministeri enkä nauti pääministerin palkkaa tai valtaa. Typerä kysymys. 

Vierailija
10/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta nyt ei lähde... Johtuukohan siitä, että olen köyhä ja muiden rahoilla loisija? Onneksi en pitkään enää.

Vierailija
11/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan sinä kepulainen koitat propagoida että tuuliviiri-Sipilä olisi paras pääministeri. Totuus on että ei ole. Suomen talous on kääntynyt kasvuun jo ennen kikyn voimaantuloa ja JS soutaahuopaa ja koittaa sekaantua asioihin jotka eivät hänelle kuulu. Toki jos on hänen uskonveljensä sekä hiukan yksinkertainen, tajuan että koitat täällä sokeasti häntä puolustaa.

Poliitikkojen töppejä saa ja voi kritisoida ja politiikkaan mukaan menevän on otettava se huomioon. En tiedä mitä suomalaista kansanosaa herra Sipilä mukamas edustaa, ei minua ainakaan. Koskaan en ole kepuleita äänestänyt enkä äänestä. Aloittajan mielestä kaikki oli varmaan paremmin 1970-luvulla ja Väykkä on jumala. Emme voi palata menneeseen eikä  Suomea johdeta yksinvaltiaasti kuten yksityistä firmaa. Se sinunkin ap olisi  tajuttava.

Julkisessa asemassa oleva EI VOI  töpeksiä noin ilman seuraamuksia ja jokainen fiksu ihminen tarkistaa oman jääviytensä jos listalle tulee käsiteltäviksi asioita joissa omat kytkökset voisivat jotenkin haitata asian käsittelyä. Jopa uraansa aloitteleva poliitikko tietää em asian.

Sinä et mielipiteelläsi  minun päätäni käännä. Sipilä on itsevaltias mutta tuuliviiri  eikä sovi  tämän maan johtoon.Ihan sama vaikka olisi naapurisi, evvk.

Jopa maallikot osaavat jäävätä itsensä. Paitsi nää sukulaistensa palkkaajat. Mutta heistä kyllä muistetaan aina puhua selän takana.

Vierailija
12/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään katsottuna kukaan ei ole ehdottanut parempaa vaihtoehtoa tässä ketjussa. Itsekään en kyllä keksi kuka olisi äkkiseltään ajateltuna ainakaan merkittävästi parempi vaihtoehto. 

Sipilä ei ole tehnyt pelkästään hyviä päätöksiä, mutta hän on tehnyt myös niitä. Plussaa ehdottomasti siitä, että hän on oikeasti tarttunut toimeen ja pyrkinyt tekemään sen minkä näkee parhaaksi valituksista huolimatta.

Pidän siitä, että työttömyyttä tehdään vähemmän houkuttelevaksi, mutta keinot eivät ole mielestäni olleet kovin hyvät. Mielestäni tuista voisi leikata reilumminkin, mutta nuo haastattelut ja pakkotyö ovat täysin vääriä keinoja. Haastattelut maksavat ja pakkotyö vähentää työllisyyttä. 

Olen muuten itsekin työtön ja olen ollut yli vuoden. Siksi tiedän, että työtön saa liikaa rahaa. 

Vierailija
13/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

just näin! kiitos ap:lle!!!!

Vierailija
14/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän firmassa on esim. yksi luottamusmies joka olisi taatusti parempi pm Suomelle kuin Sipilä.

Ai semmonen ay-jääräkö?

Vierailija
15/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla! Siltikään ei mielestäni työttömän asiat ihan mahdottoman huonosti ole. Voihan sitä sitten myös yrittää itse perustaa firman ja ruveta vaikka seuraavaksi Sipiläksi. Onnea joka tapauksessa murrokseesi ja toivottavasti asiat kääntyvät pian parempaan.      ap

Vierailija
16/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä ei ole hyvä pääministeri, mutta miettikää Kataisen aikaansaannoksia. Niin.

Vierailija
17/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä ei ole hyvä pääministeri, mutta miettikää Kataisen aikaansaannoksia. Niin.

Tee ihmeessä meille kooste niistä ja kerro samalla mikä oli Kataisen rooli näissä päätöksissä. 

Vierailija
18/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen parhaani suomalaisten hyvinvoinnin eteen. Olen heikon ihmisen asialla ja omaetu on minulle tuntematon käsite.

Terv. Juha

Vierailija
19/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen parhaani suomalaisten hyvinvoinnin eteen. Olen heikon ihmisen asialla ja omaetu on minulle tuntematon käsite.

Terv. Juha

Toisena henkilönä esiintyminen on rikos. 

Vierailija
20/33 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Juha

Toisena henkilönä esiintyminen on rikos. 

Suomes on aika monta Juhaa...

Ketä muuten luulet hänen esittävän? Itse en tunnista tuosta ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme