löysin terapeutin ja nyt kokeilin mielikuvitusterapiaa
Löysin terapeutin kuvan netistä ja kuvittelin mitä se puhuisi ja kysyisi multa.
Vastasin kysymyksiin.
Näin koko ajan terapeutin kasvot kännykän näytöltä.
Kommentit (14)
Kustannustehokasta ja ratkaisukeskeistä:)
Taidanpa koettaa minäkin.
Toihan voi olla oikeasti hyvä tapa ratkoa joitain ongelmia (ei todellakaan kaikkia). Jos antaa alitajunnan vastata "terapeuttina" ja pohtii asioita syvällisemmin, saattaa oivaltaakin jotain mitä ei välttämättä olisi heti tullut ajatelleeksi :) voi siis saada edes jonkun solmun auki, en väitä että tällä isoja ongelmia ratkotaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kustannustehokasta ja ratkaisukeskeistä:)
Taidanpa koettaa minäkin.
DD.
On hyvä tuntea terapeutti ennestään mutta ehkei pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Toihan voi olla oikeasti hyvä tapa ratkoa joitain ongelmia (ei todellakaan kaikkia). Jos antaa alitajunnan vastata "terapeuttina" ja pohtii asioita syvällisemmin, saattaa oivaltaakin jotain mitä ei välttämättä olisi heti tullut ajatelleeksi :) voi siis saada edes jonkun solmun auki, en väitä että tällä isoja ongelmia ratkotaan :D
No minä oon ratkonut kimurantteja asioitani itsekseni luovalla tavalla eli esim. pitkillä kävelyretkilläni pohdin asioita.
Joskus muuten alitajunnasta pompahtaa jokin idea tai vastaus rennossa tilassa vaikkapa aamuyöstä.
Ap
Tuo on varmaan yhtä tehokasta kuin normaali terapiakin? Pitänee yrittää itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varmaan yhtä tehokasta kuin normaali terapiakin? Pitänee yrittää itsekin.
DDD..
Mä tunnen terapeuttini ja tiedän mitä se sanoisi DD..
Vai valitsenko uuden jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä oon ratkonut kimurantteja asioitani itsekseni luovalla tavalla eli esim. pitkillä kävelyretkilläni pohdin asioita.
Joskus muuten alitajunnasta pompahtaa jokin idea tai vastaus rennossa tilassa vaikkapa aamuyöstä.
Ap
Kuulostat ihan minulta. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. Terapiassa on olennaista se terapeutti sekä asiakkaan ja terapeutin välinen allianssi. Tutkimusten mukaan terapiamuodolla ei ole merkitystä terapian onnistumisen kannalta vaan asiakkaan ja terapeutin välisellä suhteella ja kemioilla.
Varmaan yhtä paljon tuo virtuaaliterapeutti kuuntelee sinua kuin oikea sellainen. Ehkä vähän enemmän jopa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhtä paljon tuo virtuaaliterapeutti kuuntelee sinua kuin oikea sellainen. Ehkä vähän enemmän jopa.
Kyllä se oikeasti kuunteli.
Nyt näen vain kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuulostat ihan minulta. :D
Meitä on kaksi. D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. Terapiassa on olennaista se terapeutti sekä asiakkaan ja terapeutin välinen allianssi. Tutkimusten mukaan terapiamuodolla ei ole merkitystä terapian onnistumisen kannalta vaan asiakkaan ja terapeutin välisellä suhteella ja kemioilla.
Näin on.
Löysin toisen kuvan missä terapeutti katsoo vakavana sivulle päin.
Näillä mennään