Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löysin terapeutin ja nyt kokeilin mielikuvitusterapiaa

Vierailija
02.12.2016 |

Löysin terapeutin kuvan netistä ja kuvittelin mitä se puhuisi ja kysyisi multa.
Vastasin kysymyksiin.
Näin koko ajan terapeutin kasvot kännykän näytöltä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin toisen kuvan missä terapeutti katsoo vakavana sivulle päin.

Näillä mennään

Vierailija
2/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannustehokasta ja ratkaisukeskeistä:)

Taidanpa koettaa minäkin.

Vierailija
4/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan voi olla oikeasti hyvä tapa ratkoa joitain ongelmia (ei todellakaan kaikkia). Jos antaa alitajunnan vastata "terapeuttina" ja pohtii asioita syvällisemmin, saattaa oivaltaakin jotain mitä ei välttämättä olisi heti tullut ajatelleeksi :) voi siis saada edes jonkun solmun auki, en väitä että tällä isoja ongelmia ratkotaan :D

Vierailija
5/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kustannustehokasta ja ratkaisukeskeistä:)

Taidanpa koettaa minäkin.

DD.

On hyvä tuntea terapeutti ennestään mutta ehkei pakollista.

Vierailija
6/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan voi olla oikeasti hyvä tapa ratkoa joitain ongelmia (ei todellakaan kaikkia). Jos antaa alitajunnan vastata "terapeuttina" ja pohtii asioita syvällisemmin, saattaa oivaltaakin jotain mitä ei välttämättä olisi heti tullut ajatelleeksi :) voi siis saada edes jonkun solmun auki, en väitä että tällä isoja ongelmia ratkotaan :D

No minä oon ratkonut kimurantteja asioitani itsekseni luovalla tavalla eli esim. pitkillä kävelyretkilläni pohdin asioita.

Joskus muuten alitajunnasta pompahtaa jokin idea tai vastaus rennossa tilassa vaikkapa aamuyöstä.

Ap

Vierailija
7/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan yhtä tehokasta kuin normaali terapiakin? Pitänee yrittää itsekin.

Vierailija
8/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmaan yhtä tehokasta kuin normaali terapiakin? Pitänee yrittää itsekin.

DDD..

Mä tunnen terapeuttini ja tiedän mitä se sanoisi DD..

Vai valitsenko uuden jo?

Vierailija
9/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä oon ratkonut kimurantteja asioitani itsekseni luovalla tavalla eli esim. pitkillä kävelyretkilläni pohdin asioita.

Joskus muuten alitajunnasta pompahtaa jokin idea tai vastaus rennossa tilassa vaikkapa aamuyöstä.

Ap

Kuulostat ihan minulta. :D

Vierailija
10/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Terapiassa on olennaista se terapeutti sekä asiakkaan ja terapeutin välinen allianssi. Tutkimusten mukaan terapiamuodolla ei ole merkitystä terapian onnistumisen kannalta vaan asiakkaan ja terapeutin välisellä suhteella ja kemioilla.

Vierailija
11/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhtä paljon tuo virtuaaliterapeutti kuuntelee sinua kuin oikea sellainen. Ehkä vähän enemmän jopa.

Vierailija
12/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhtä paljon tuo virtuaaliterapeutti kuuntelee sinua kuin oikea sellainen. Ehkä vähän enemmän jopa.

Kyllä se oikeasti kuunteli.

Nyt näen vain kuvan.

Vierailija
13/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostat ihan minulta. :D

Meitä on kaksi. D

Vierailija
14/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Terapiassa on olennaista se terapeutti sekä asiakkaan ja terapeutin välinen allianssi. Tutkimusten mukaan terapiamuodolla ei ole merkitystä terapian onnistumisen kannalta vaan asiakkaan ja terapeutin välisellä suhteella ja kemioilla.

Näin on.