Kuvaako Kumman kaa keskivertonaista?
Ellu ja Anne on ihan sympaattisia ja hassuja tapauksia. Näkyy juuri tv:stä.
Kommentit (22)
Taisin olla samanlainen teininä.; )
No itsellä ei koskaan noin hyvin synkkaa kenenkään toisen naisen kanssa.
Vieläkö sitä ikivanhaa sarjaa näytetään?!
Olin ystävineni ihan samanlainen nuorena. :D Tosin pilke silmäkulmassa-tavalla. :)
Onhan siinä ihan osuvaa huumoria ainakin.
Ei.
Molemmilla on keskivertoa isommat.
Luulot itsestään.
No keskivertoa sinkkuopea +30 kyllä kuvaa.
Ehkä muuten, mutta liian hyvin hoitavat työnsä juopottelun ja bimboilun ohella.
Ei onneksi. Hauskuus nousee siitä, että aikuiset käyttäytyvät kuin stereotyyppiset teinit ryyppyjuttuineen.
Ai, mä kun luulin että se oli komediasarja. Jotkut ottaneet siis tosissaan sen, reality showna siis?
Minua tuo ainakin jaksaa aina välillä naurattaa. :D
Tosielämän kummankaanaiset on just näitä joista taksikuskit ja baarimikot valittaa pikkujouluaikaan iltapäivälehdissä. Noloja omenavartaloisia kälättäjiä jotka kouluaikoinaan viihtyivät parhaiten röökipaikalla.
Ihanko totta joku ei muka ymmärrä että ohjelma kärjistää ja sekoittaa rooleja juurikin sen ilosta.
Mutta joo. Kaikki tuntemani ruotsinopet on tietenkin tuollaisia ja kouluterveydenhoitajat kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tosielämän kummankaanaiset on just näitä joista taksikuskit ja baarimikot valittaa pikkujouluaikaan iltapäivälehdissä. Noloja omenavartaloisia kälättäjiä jotka kouluaikoinaan viihtyivät parhaiten röökipaikalla.
Mutta he ovat kuitenkin niin menestyneitä että on ihan omat palkkarahat joilla maksaa se taksi toisin kuin niillä tupakkapaikalla viihtyneillä pojilla jotka tappelee kaljapullosta spurguina ja puukot heiluu kun ei saa huikkaa edes.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö sarjan tuotantokausia?
Oon nähnyt myynnissä.
On kyllä mainio sarja.
Mun kaveripiiriin on ainakin jäänyt elämään tästä sarjasta kuolematon lause kun menemme toisillemme kyläilemään ilman lapsia tarkoituksena juoda viiniä vähän runsaammin: tuodaan pönikkä pöytään ja "kyllähän se säilyy jos sitä jää"... 😊
No eipä yleensä jää! Ja ei olla mitään röökipaikalla viihtyviä teinejä vaan hyvissä ammateissa olevia n. nelikymppisiä perheenäitejä. Mutta välillä kun tavataan niin jutut on tuota luokkaa.
Jos käyttäytyisin jatkuvasti tuollein niin olisi kyllä aika vaikeaa pitää parisuhdetta pystyssä. Mutta jos olisin ikisinkku niin sitten haluaisin elää noin :)
Katson juuri! Tuo Annen veli kuvaa sitten varmaan keskivertomiestä :D