Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prkeleen Br-lelut ja toimittamattomat tilaukset

02.12.2016 |

Onko kellekään tullut kyseisestä lafkasta mitään infoa, jos tilattu tuote on loppuunmyyty tai sitä ei jostain syystä pystytä toimittaa?

Tilasin joululahjaksi tuolta ps4 skylanders-aloituspaketin ja pelin hahmoja. Hahmot sain, aloituspakettia, siis itse peliä en. Missään vaiheessa tilausta tai sen jälkeen ei tullut infoa ettei tuotetta voida toimittaa. Sähköposteihin ei vastata. Pitänee maanantaina kokeilla josko puhelimitse vastaisivat.

Noi hahmot nyt on yhtä tyhjän kanssa ilman peliä.

Eikö tuolla oikeasti tule mitään viestiä loppuunmyydyistä tuotteista vai mikä muu tässä mättää? Itse tilaus- ja maksuvaiheessa ei tullut mitään herjaa etteikö tilaus olisi onnistunut.

Kommentit (8)

1/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey honeyt. Any comments are welcome.

Vierailija
2/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ei kannata ostaa halpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän ei kannata ostaa halpaa

Ei niin. Mutta rikkaaksi pääsee kun ostaa tarjouksista vs. normaalihinnat. Itse lankesin black friday -tarjoukseen mutta reisille meni nähtävästi. Pöh!

Vierailija
4/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut sähköpostiisi lähetystunnuksen?

Vierailija
5/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.br-lelut.fi/asiakaspalvelu/toimitus

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Kun olet tehnyt tilauksen sekä vastaanottanut tilausvahvistuksen, tilaus toimitetaan 4–7 arkipäivän kuluessa. Kaikki toimitusta koskevat päivämäärät tai ajanjaksot ovat vain viitteellisiä, vaikkakin pyrimme toimittamaan normaalisti toimitettavat tilaukset 4–7 arkipäivän kuluessa. Useita tuotteita sisältävien normaalisti toimitettavien tilausten tai syrjäisiin tai maaseutuosoitteisiin toimitettavien tilausten toimitus voi kestää kauemmin.

Mitä minun pitää tehdä, jos lähetys on myöhässä?

Jos olet saanut lähetystunnuksen sähköpostitse, se on merkkinä siitä, että kuljetusliike on ottanut tilauksesi haltuunsa. Voit seurata tilaustasi joko kuljetusliikkeen verkkosivuilla tai kotisivujemme Tilauksen tila -sivulla. Jos epäilet, että tilaustasi ei toimiteta ajoissa, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

6/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut sähköpostiisi lähetystunnuksen?

Lähetystunnuksessa oli vain, että tilaus on toimitettu + lähetystunnusnumero. Ei mitään infoa siitä ettei koko tilausta olla voitu syystä tai toisesta toimittaa.

7/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.br-lelut.fi/asiakaspalvelu/toimitus

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Kun olet tehnyt tilauksen sekä vastaanottanut tilausvahvistuksen, tilaus toimitetaan 4–7 arkipäivän kuluessa. Kaikki toimitusta koskevat päivämäärät tai ajanjaksot ovat vain viitteellisiä, vaikkakin pyrimme toimittamaan normaalisti toimitettavat tilaukset 4–7 arkipäivän kuluessa. Useita tuotteita sisältävien normaalisti toimitettavien tilausten tai syrjäisiin tai maaseutuosoitteisiin toimitettavien tilausten toimitus voi kestää kauemmin.

Mitä minun pitää tehdä, jos lähetys on myöhässä?

Jos olet saanut lähetystunnuksen sähköpostitse, se on merkkinä siitä, että kuljetusliike on ottanut tilauksesi haltuunsa. Voit seurata tilaustasi joko kuljetusliikkeen verkkosivuilla tai kotisivujemme Tilauksen tila -sivulla. Jos epäilet, että tilaustasi ei toimiteta ajoissa, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Näiden ohjeiden mukaan olen toiminut. En vaan saa vastausta, saanko lainkaan lopputilausta vai en. Tietäisi vain että ostaako itse pelin muualta vai odottaako tuota br-lelujen mahdollista jälkitoimitusta.

8/8 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mikä oli lopputulos?

Omalla kohdallani tilanne on se, että lahja pitäisi viedä/toimittaa viimeistään joulukuun puolesta välistä, mutta ei ole tosiaan tullut mitään infoa mahdollisesta jälkitoimituksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi