Salkkarit- Iidan äiti, eikö se kuollut joskus aikoja sitten!?
Kommentit (10)
Kyllä, mutta isä on hengissä. Se Jutta.
Se Jutta Korhonen on Iidan isä joka korjasi sukupuolensa Iidan siittämisen jälkeen naiseksi. Aiemmin oli Juha Korhonen.
Tämä Jutta on tosiaan Iidan isä Jukka, joka olikin vaihtanut sukupuolta, kun Iida hänet löysi. Isä on nyt Jutta.
Mitää?? Multa mennyt ihan ohi :Dd ei helvetti ois nyt ottanu sit jonku oikeen transn siihe näyttelee
Vierailija kirjoitti:
Mitää?? Multa mennyt ihan ohi :Dd ei helvetti ois nyt ottanu sit jonku oikeen transn siihe näyttelee
Et sä trans-ihmisiä kadulta tunnista. Hyvänä esimerkkinä nikita dragun. Älyttömän kaunis transnainen.
Jättäsivät vaan tuollaiset sairaat pois kokonaan.
Joo, mutta se oli oikeasti Aaro valepuvussa.
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä trans-ihmisiä kadulta tunnista. Hyvänä esimerkkinä nikita dragun. Älyttömän kaunis transnainen.
Jos hormonihoidot on aloitettu jo todella nuorena, niin lopputulos voi olla hyvä, mutta kun jo ikääntyvä mies alkaa muuttamaan itseään, niin ei se lopputulos kovin kummoinen ole.
Näillä ihmisillähän on pakkomielle kehonsa suhteen. Ei kukaan täysissä järjissään oleva ihminen alkaisi pilaamaan ulkonäköään, vaikka kokisikin olevansa väärää sukupuolta. Jos aamulla heräisin naisena, niin sitten eläisin naisena. Toki olisin kiinnostunut naisista ja tykkäisin harrastaa jotain miehisiä juttuja ja miehiltä saatu huomio ällöttäisi minua, mutta ihan perus lesbohan minä silloin olisin. Eniten minua harmittaisi se kuinka olisin fyysisesti heikompi, koska tykkään harrastaa urheilua ja auttamatta olisin sitten kaikessa huonompi kuin nyt.
Onko Iida muuten vieläkään laihtunut? Oli todella kaunis tyttö tullessaan sarjaan, mutta kuinkas sitten kävikään.
Kuolihan se