Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää, puoskari-plastiikkakirurgi leikkasi omakotitalon kellarissa!!

Vierailija
02.12.2016 |

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000004890507.html

Oikeasti, täähän on kuin jostain painajaisesta! Mä näin kerran unta, että tilasin netistä silikonit ja leikkasin itse itseni vessassa. Vähän sama meininki, mutta tosielämässä. USKOMATONTA.

Kuinka kauan tämän "Viina Pylhän" kauheusklinikka vielä pysyy pystyssä?
Miten tällainen on edes mahdollista? HUH huh...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä firmaa ei laiteta toimintakieltoon?

Vierailija
2/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä O_O:

"En saanut sairaalasta lähtiessäni rintapassia, josta pitäisi käydä ilmi leikkauspäivä ja implantin tiedot. Olen tiedustellut tätä useaan otteeseen. Yhdessä sähköpostissa minulle vastattiin, että rintoihini on asennettu toisenmerkkinen implantti kuin mistä olimme sopineet ja että rintapassi on mahdollisesti annettu saattajalleni, joka lähti jo ennen minua sairaalasta. Vastasin yritykselle, ettei minulla ollut saattajaa. Nyt on kulunut 3,5 vuotta rintaleikkauksesta, enkä ole edelleenkään saanut passia, jossa lukee implanttien tuotetiedot. Minua on alkanut epäilyttämään, että mitä rintojeni sisällä oikeasti on."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hulluinta on, että nainen ei ottanut jäniksen passeja tuolta. Mä olisin lähtenyt välittömästi pihalle kun olisin nähnyt paikan.

Vierailija
4/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon artikkelin, ja ihmettelin tuota kellari-implantit ottamaan päätynyttä naista, että eikö hälytyskellojen olisi pitänyt viimeistään soida siinä vaiheessa, kun näki missä oloissa leikkaus tultaisiin tekemään ja millaista nuo "terveydenhuollon ammattilaiset" olivat? Itse olisin nimittäin juossut karkuun ja kovaa... 

Vierailija
5/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se sama pulju joka ei edes suurenna/kohota niitä rintoja vaa laittaa sinne pienimmän mahdollisen silikonin ja sanoo jälkeenpäin ettei isompia voitu operoida?

Vierailija
6/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin juossut jo tuossa kohtaa, kun oisin nähnyt tuon auton...hirveä murju plastiikkakirurgin autoksi. Luulisin, että minut on huijattu ihmiskaupan tai elinkaupan uhriksi...viimeistään tuonne talolle päästyäni.

Vierailija
7/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hommat edes voi hoitaa näin paskasti?? 

Vierailija
8/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin juossut jo tuossa kohtaa, kun oisin nähnyt tuon auton...hirveä murju plastiikkakirurgin autoksi. Luulisin, että minut on huijattu ihmiskaupan tai elinkaupan uhriksi...viimeistään tuonne talolle päästyäni.

No niin minäkin Tuo kiessi saa jopa mun viime vuosituhannen ooppelini näyttämään lähes Rolls Roycelta. Enkä todellakaan ole mikään plastiikkakirurgi vaan osa-aikainen rappukäytäväsiivooja. 

Vierailija
9/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen, saman firman kautta tehty leikkaus;

http://www.vauva.fi/keskustelu/2726757/cheyenne-jarvisen-rintaleikkaus-…

Myös Silikonit.info- palstalta löytyy järkyttävää settiä ko. kauheusklinikasta. Puhelimeen ei edes vastata, jos asiakkaalle on tullut jokin ongelma tai komplikaatio.

Itse olin tyhmä ja teetin leikkauksen Virossa, mutta onnekseni vakavastiotettavamman firman kautta. Kärsin komplikaatioista pitkään, mutta nyt onneksi kaikki ok. Jos saisin valita uudelleen, tekisin toimenpiteen Suomessa tai en tekisi ollenkaan.

Vierailija
10/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "Pyhän Vulvan" :D

Vierailija
11/14 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tyhmät mammat menee leikkaukseen mille tahansa puoskarille... kunhan on halpaa ja saa isot tissit!

Vierailija
12/14 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurja keissi.

Vierailija
13/14 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä tyhmiä.

14/14 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tyhmät mammat menee leikkaukseen mille tahansa puoskarille... kunhan on halpaa ja saa isot tissit!

Kunnon kirurgilla tuon yhdenkin naisen haluamat toimenpiteet (rasvaimu, vatsanpeitteiden kiristys ja rintojen korjaus, ns. mommy makeover) jotka Virossa olivat 7800 olisivat helposti maksaneet yli 50.000. Suomessakin varmasti 30.000.

Kuitenkin varsinkin synnytysten jälkeen naiset kokevat vartalonsa helposti "menetetyksi", koska joillekin ihan oikeasti jää löysää nahkaa ja rinnat alkavat roikkua, harva sitä geenejään pääsee valitsemaan. Sosiaalinen paine näyttää täydelliseltä ja lehtien palstat täyttävät 3pv synnytyksen jälkeen vatsalihaskuvat saavat naisen helposti kaipaamaan muutosta vartaloonsa - ja kaikkia muutoksia kun ei liikunnalla saa tehtyä. 

30.000 euroa on paljon rahaa. Sitä ei tavallinen työssäkäyjä säästä vuodessa tai parissa joten ymmärrän sen että löytyy naisia jotka toivovat parasta ja luottavat siihen että Virossa on ollut onnistuneitakin leikkauksia. Itse olen myös sen verran auktoriteettikammoinen ja arka että en olisi välttämättä osannut lähteä tuolta talolta kävelemään ihan ilman leikkausta, kuten järki sanoo, vaan olisin mahdollisesti vaan tehnyt kiltisti niin kuin käsketään.

Siitä huolimatta toivoisin että tuo Kampissa melko näkyvälläkin paikalla sijaitseva pulju suljettaisiin ja tuomittaisiin korvauksiin. Ja toivoisin ettei heille riittäisi enää asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi