Kuinka isot tissit pitää olla että pääsee pienentämään kunnalliselle
Miten se määritellään? Riittääkö että on isohkot (E/F/G-kuppia) ja kertoo niiden tuomista vaivoista (pääsärky,hartiakivut,juokseminen sattuu)?
Kommentit (13)
Ei mulla ainakaan riittänyt. On 75H-kokoiset kupit ja niska- ja hartiavaivat piinanneet pitkään. Hoitona tarjotaan laihduttamista (olen lievästi ylipainoinen painoindeksin mukaan) ja jumppaa fysioterapeutin ohjeiden mukaan.
Kuppikoosta on turha puhua, niin monella naisella on se ihan pielessä. Moni isorintainen kertoo olevansa "e-kuppi".
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan riittänyt. On 75H-kokoiset kupit ja niska- ja hartiavaivat piinanneet pitkään. Hoitona tarjotaan laihduttamista (olen lievästi ylipainoinen painoindeksin mukaan) ja jumppaa fysioterapeutin ohjeiden mukaan.
Oletko oikeasti ylipainoinen?
Minulla on sama rintsikkakoko kuin sulla ja olen aina pitänyt itseäni läskinä. Suuret rinnat, leveä lantio ja paksut reidet sekä bmi 27 ovat saaneet minut uskomaan läskiyteeni. Samoin lääkärien kommentit, eivät he näe hoikkaa vyötäröäni kun en tykkää pukeutua tissityrkkyvaatteisiin.
Olen nyt sitten aloittanut tehokkaamman liikkumisen tarkoituksena rasvan vähentäminen ja lihasmassan lisääminen. Tähän asti olen harrastanut vain aerobista liikuntaa mutta olen nyt sen rinnalle ottanut kuntosaliharjoittelun.
Kävin sitten tarkassa kehonkoostumusmittauksessa ja rasvaprosentiksi paljastui 22 😱 mikä on naiselle hyvä lukema.
Enhän minä mikään läski olekaan.
^ Et todellakaan ole, näin miehen kannalta olet juuri täydellisen naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaisi hankkiutua sellaiselle lääkärille, joka ymmärtäisi ettei rintojen koko riipu painoindeksistä, vaikka ne enimmäkseen rasvaa ovatkin. Eihän ne laihduttaessa paljonkaan pienene vaan roikkuvat entistä enemmän!
En ihan tarkkaan tiedä, millä perusteella pienennysleikkaukseen pääsi se ylipainoinen sukulainen, jolle se tehtiin kunnalliselle. Ilmeisesti olennainen osa ongelmaa oli työssä asikkaitten silmille roikkuvat rinnat, mikä saattoi aiheuttaa hyvinkin kiusallisia tilanteita. Kunnollisia 75J-liivejä ei nimittäin noudeta noin vaan lähimmästä liikkeestä.
Riippuvat ilm g h cupposet. Särkee niskaa ja harteita.
Ja kuinka pienet pitää olla että pääsee suurentamaan kunnalliselle?
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoosta on turha puhua, niin monella naisella on se ihan pielessä. Moni isorintainen kertoo olevansa "e-kuppi".
Mikä se e-kuppi sitten pitäisi olla? Itse olin DD jo teininä = E.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat eivät ole haitaksi fyysiselle terveydelle. Jos taas rinta/rinnat poistetaan esim rintasyövän seurauksena, on asia eri.
Kannattaa ehdottamasti ensin kokeilla laihduttamista ja fysioterapiaa, ennen kuin menee suureen leikkaukseen, joka ehkä olisi voinut olla vältettävivvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se e-kuppi sitten pitäisi olla? Itse olin DD jo teininä = E.
Tarkoitan sitä, että monella isorintaisella se rintsikoiden koko on pielessä. DD itsessään ei ole kuppikoko. Kun sen yhteydessä ilmoittaa ympäryskoon, se kertoo koon. Monella naisella on liian iso liivinympärys ja liian pieni kirjainkoko, koska ketjuliikkeistä ei löydä kuin tiettyä kokoskaalaa. Tämän vuoksi moni nainen ostaa väärän kokoisia liivejä, koska he eivät yksinkertaisesti löydä oikean kokoisia yleisimmistä kaupoista. Mielikuva on, että se DD ja E on kamalan iso koko. Moni kokee rintaliivit epämukaviksi kapistuksiksi, jotka painavat ja hankaavat, ja tämä johtuu melkein pelkästään siitä, että käytössä on väärän kokoiset liivit.
Lisäksi monella on vääristynyt mielikuva miltä ne kuppikoot OIKEASTI näyttävät. Kaikki DD kupit eivät ole saman kokoisia, vaan koko riippuu siitä ympäryskoosta. Ja kirjainkokoja tehdään nykyään ainakin O:hon asti, joten se DD ei ole edes puolivälissä kokoja, jos on oikein sovitetut liivit.
Tästä saa tekstityksen päälleVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat eivät ole haitaksi fyysiselle terveydelle. Jos taas rinta/rinnat poistetaan esim rintasyövän seurauksena, on asia eri.
Mitä terveydellistä haittaa on rinnan/rintojen poistosta? Miten implantti korjaa sitä terveydellistä haittaa?
Jospa googlaisit "rintojen pienennyskriteerit"