Onkohan monella maanantai vapaa
Kun ti Itsenäisyyspäivä
Voitaisiin siirtää paluupäivää sunnuntaihin jos ei kamalia ruuhkia
Kommentit (14)
Nii joo olishan se kiva idis pyytää ma vapaaksi. Mies on töissä myös itsenäisyyspäivänä, en tajua miksi. Toimistotyö, mutta sentään tuplana tuntipalkka.
Laskettelulomalta palaillaan
Huomenna jo tarkoitus lähteä mutta voisi siirtää sunnuntaille jos useilla ma vp
Ei kiinnosta ajaa su paluuruuhkissa
No meillä vanhemmilla olisi neljä päivää vapaata, mutta toisella lapsella on koulua lauantaina ja toisella maanantaina. Ja toisella sitten vielä iso koe heti keskiviikkoaamuna. Että se siitä minilomasta. Ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin!
Jee!! AP voi vetää vielä yhdet kunnon viinipöhnät.
Meikällä on ma vapaa elikkäs neljä päivää vapaata tiedossa ja tilillä lepää noin 20 k eur ylimäärästä. Mitähän sitä keksis :).
Ajattelin ensin ottaa, mutta olen ollut saikulla koko tän viikon joten ei ihan kehtaa.
Mikä paluuruuhka ensi sunnuntaina on?
Mulla on ainakin, otin saldoista. Ihana pitkä viikonloppu edessä, ja lapsikin tulee kotiin opiskelupaikkakunnaltaan - onkin jo ikävä :)
ei oo vapaa. Olisin varmaan voinut ottaa vapaaksi, jos olisin tehnyt (tai tekisin jälkeenpäin) tunnit sisään, mutta nyt on sen verran kiirettä, etten halua ottaa ylimääräisiä vapaita. Kun ne työ löytää ihan omalta pöydältään sitten kuitenkin ja ne pitää valmistua tiettyyn päivään mennessä.
Työntekijä tulee töihin me muut lomailemme.
Töissä ollaan, seuraava vapaa vasta ensiviikon torstaina.
No ei ainakaan mulla. Seuraava vapaa vasta ensi viikon lauantaina.
?