Mulle on todella vaikeaa myydä vanhoja vaatteitani. Haluaisitteko auttaa?
Mietin monesti jostain vaatteesta, että en tarvitse sitä ja menee siihen hermot ja myyn sen kyllä heti kun saan aikaiseksi. Nyt mulla vihdoin on kirppispöytä, enkä vieläkään ole saanut vietyä sinne kuin ne vaatteet, joita todennäköisesti en enää koskaan tarvitse. Jos sittenkin joskus vielä -ajatukset nousevat esiin useimpien vaatekappaleiden kohdalla. Jos laihdun, jos värjään hiukset tummemmiksi, tämäkin sopii jne. Mulle on aika useasti käynyt niin, että olen palannut vanhoihinkin vaatteisiin juuri em. syistä. En vaan jaksaisi niitä myydä vai eikö myydä -mietteitä enää joka kerta avattuani vaatekaapin.
Olen kokeillut sitäkin, että tuottaako vaate mulle iloa vai ei. Aika useasti en vaan tiedä tai vastaus on kyllä ja ei, tavallaan.
Kommentit (3)
No siis, sanokaa vinkkiä että mikä on vialla :) Miten osaisin päättää mitä myydä ja mitä pitää, kun konmarikaan ei oikein auta. Vai myynkö sitten vain ne, joita varmasti en enää milloinkaan kaipaa ja pidän loput?
Mieti, että kumpi tuottaa sinulle enemmän iloa, paita kaapissa ja kolikko kukkarossa? ;) Mutta hieman sivuun aiheesta, kuinka hyvin vanhat vaatteet käyvät nykyään kaupaksi? Siis että voiko sitä olla kutakuinkin varma, että jos päättää luopua jostain vaatteestaan tai ylipäätään jostain tavaroistaan, niin ne kyllä menevät kaupaksi?
Millaista apua haluaisit?