Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen avioliitossa itseäni 12v vanhemman ex-narkomaanin kanssa. Mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
01.12.2016 |

Tunnin ajan kerkeän vastailemaan kysymyksiin. :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä musasta pidätte? Ja mikä jakaa mielipiteitä eniten?

Vierailija
2/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teit tämän aloituksen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ammatiltasi kirjailija, terapeutti vai muusikko?

Vierailija
4/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä musasta pidätte? Ja mikä jakaa mielipiteitä eniten?

Rap ja Dj musiikista. Eniten mielipiteitä jakaa ilkeät ihmiset ja virkavallan toiminta.

Vierailija
5/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen narkomaanina seurustellut 15-vuotta vanhemman narkomaanin kanssa, ja suhteesta syntyi lapsi. Ei kysyttävää.

Vierailija
6/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä teit tämän aloituksen? 

Huvin vuoksi. Haluan myös korostaa miten hyvä ihminen mieheni on menneisyydestään huolimatta ja että pohjalta on myös mahdollista nousta!

Vierailija
7/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ammatiltasi kirjailija, terapeutti vai muusikko?

Tarjoilija.

Vierailija
8/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen narkomaanina seurustellut 15-vuotta vanhemman narkomaanin kanssa, ja suhteesta syntyi lapsi. Ei kysyttävää.

Onneksi olkoon! :) minä oon ensimmäisellä kuulla raskaana.

Vierailija
9/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö koskaan että hän sortuu entisiin tapoihinsa?

Vierailija
10/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä samaa... Miksi sun täytyy vähän väliä tulla tänne tuota selvittämään?

Vierailija
11/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se pelko elää aina vähän, miehen menevää luonnetta kun ajattelee ja nautinnonhakuisuutta. Meillä kuitenkin useamman vuoden ajan mennyt jo hyvin ja mies ollut 6v kuivilla niin se tuo kyllä myös onneksi paljon vakautta ja luottamusta elämään. :)

Vierailija
12/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas tätä samaa... Miksi sun täytyy vähän väliä tulla tänne tuota selvittämään?

Tuskin oon ainut ihminen tässä maassa jolla on puolisona entinen päihderiippuvainen ja rikollinen. :)

Vierailija
13/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se pelko elää aina vähän, miehen menevää luonnetta kun ajattelee ja nautinnonhakuisuutta. Meillä kuitenkin useamman vuoden ajan mennyt jo hyvin ja mies ollut 6v kuivilla niin se tuo kyllä myös onneksi paljon vakautta ja luottamusta elämään. :)

Hyvä jos teillä menee hyvin, itse seurustelin jonkin aikaa samantyylisen miehen kanssa ja jäi kyllä viimeiseksi kerraksi. Haluan miehen johon voi luottaa 100% . En halua turhaa stressiä elämään.

Vierailija
14/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos teillä menee hyvin, itse seurustelin jonkin aikaa samantyylisen miehen kanssa ja jäi kyllä viimeiseksi kerraksi. Haluan miehen johon voi luottaa 100% . En halua turhaa stressiä elämään.

Kehenkään ei voi luottaa 100%. Maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole päihderiippuvaisuutta tai rikollista menneisyyttä, mutta silti osaavat puukottaa selkään, haukkua ja jauhaa seläntakana sontaa. Mä luulen että meistä kukaan ei oo täysin aina ollu luottamuksen arvoinen, me ollaan vaan ihmisiä ja ihmiset ei oo täydellisiä. Enkä mä stressiä miehen sairauden takia ota, stressi kun ei hyödytä mitään, korkeintaan pahentaa asioita, päivä kerrallaan on hyvä elää. :)

Vierailija
15/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sukulaiset ja ystävät on mieltä?

Vierailija
16/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen voi luottaa 100%?

Ihminen, joka ei ole koskaan mokannut, on ihan mahdollinen "mokaamaan" jossain vaiheessa, se on ihmisen luonto. Itse luotan enemmän ihmiseen joka on mokannut jo ennen mua ja siitä mokastaan toipunut. Sellaiset ihmiset ovat vahvoja oikeasti.

Vierailija
17/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehenkään ei voi luottaa 100%. Maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole päihderiippuvaisuutta tai rikollista menneisyyttä, mutta silti osaavat puukottaa selkään, haukkua ja jauhaa seläntakana sontaa. Mä luulen että meistä kukaan ei oo täysin aina ollu luottamuksen arvoinen, me ollaan vaan ihmisiä ja ihmiset ei oo täydellisiä. Enkä mä stressiä miehen sairauden takia ota, stressi kun ei hyödytä mitään, korkeintaan pahentaa asioita, päivä kerrallaan on hyvä elää. :)

Kaikki ovat luottamuksen arvoisia kunnes toisin todistetaan. Olin ennen ihan samassa tilanteessa kuin sinä, eli kokemusta on asiasta. Tulin vain siihen tulokseen että haluan kunnollisen ja puhtoisen miehen, josta tulisi myös luotettava ja moraalisesti hyvä isä. Huumeidenkäyttäjillä on aina jotain psyykkisiä ongelmia joita en halua elämääni. Me eletään vain kerran, niin haluan parhaan mahdollisen miehen kumppanikseni. Tämä on minun päätökseni ja olen onnellinen. Maailmassa on myös todella hienoja miehiä. Kaikkea hyvää kuitenkin toivotan teille molemmille!

Vierailija
18/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
19/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sukulaiset ja ystävät on mieltä?

Hyvää mieltä. :) alussa heidän oli vähän vaikeampaa ymmärtää ja hyväksyä. Mutta loppujen lopuksi, en ois tehny muiden hyväksynnällä yhtään mitään vaan oltaisiin eletty elämäämme just niin kun tahdotaan!

Vierailija
20/29 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 trolli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän