Sinä nainen joka pelkäät toisen naisen seksuaalisuutta ja haluat pitää lukot lukkoina
Jos sallit kuitenkin miehesi moniavioisuuden, pettämisen ja maksullisissa käymisen suhteen aikana, sitä ennen ja sen jälkeen, eikö olisi ehdottomasti kätevämpää että mies olisi alunperin virallisessa suhteessa useimpien naisten kanssa, eli sinä olisit vain yksi muista vaimoista? Näin useampi nainen naisi vain yhtä miestä, joten naisen odotettu yksiavioisuus toteutuisi ja mies saisi naida turvallisesti tuttujen naisten kanssa.
Kommentit (4)
Täh? Miksi sallisin? Mitä tekemistä sillä on otsikon kanssa? Olen nainen joka inhoaa sitä kun naiset kehuskelevat seksuaalisuudellaan, mutta en jaa muita ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miksi sallisin? Mitä tekemistä sillä on otsikon kanssa? Olen nainen joka inhoaa sitä kun naiset kehuskelevat seksuaalisuudellaan, mutta en jaa muita ajatuksiasi.
Kehuskelevat? Öh, naisen on siis oltava vain aviomiehnsä tyydyttäjä vailla omaa seksuaalisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuskelevat? Öh, naisen on siis oltava vain aviomiehnsä tyydyttäjä vailla omaa seksuaalisuutta?
Onko tuo sinulle omalla seksuaalisuudella kehuskelun vastakohta?
En sallisi ikinä miehen moniavioisuutta. En myöskään salli pettämistä enkä maksullisia naisia suhteen aikana tai sitten mulla pitäis olla samat oikeudet enkä minä halua monta miestä,en halua pettää enkä käydä maksullisissa.Suksi jorpakkoon ideoittesi kanssa.Ttu mikä idiootti olet.