Mahtuisitko vielä hääpukuusi? Kauan häistäsi on?
Mun häistä on melkein 10vuotta. Alaosa vois vielä mennä päälle, mutta yläosan kanssa vois tehdä tiukkaa, rintojen ja vatsan kohdalta. 😳
Kommentit (25)
Hyvin mahtuisi vielä. Odotin esikoistamme silloin 6 kk:lla. Halusimme häät ennen ristiäisiä. Aikaa tästä on 25 v.
Häistä on reilut 10 vuotta ja olen noin 10 kg kevyempi kuin silloin. Saumoista pitäisi siis ottaa sisään aika reilusti. (Olen muutenkin nykyää ulkonäkööni paljon tyytyväisempi kuin silloin.)
Häistä on 36 vuotta ja joo, en mahtuisi. Eikä siihen mahtuisi kumpikaan tyttärenikään eikä nykyihmisistä varmaan monikaan muutenkaan.
Olin 163 cm pitkä ja painoin 44 kg. Nykyään olen yhtä pitkä ja painan 60 kg. Tyttäret ovat suurin piirtein samoissa lukemissa kuin minä nykyisin. Mutta sillon 36 vuotta sitten kaikki oli vissiin laihempia?
Mahdun. Mentiin vasta 4 vuotta sitten naimisiin, joten mitään muutosta ei ole ehtinyt tapahtumaan.
En todellakaan mahtuisi :) silloin 21 vuotta sitten painoin vain 49kg.
Häistä 3,5v ja mahdun niin hyvin, että laitan kyseisen mekon päälleni kaverin häihin tässä lähiaikoina. Ei, kyseessä ei ole perinteinen hääpuku joten en herätä epätoivottua huomiota.
Se on liian iso. Tein elämäntaparemontin ja kutistuin kolme vaatekokoa. Häitä vietettiin seitsemän vuotta sitten.
Naimisiin mentiin 14 vuotta sitten ja hääpuku on mulle niin iso nykyään että kauluksen läpi tippuu puku päältä : D
Olin silloin kokoa 56, nyt 36.
26v aikaa ja mahtuisin. Olen varmaankin kuihtunut vuosien aikana.
9 vuotta häistä, mahtuu edelleen päälle. Käytinkin sitä alkusyksystä yksissä juhlissa.
Mahtuu. Viimeksi oli päällä 3viikkoa sitten. Häistä 1,5 vuotta.
Vihitty 1990. 0lin silloin kokoa 46. Laihdutin 90- luvun lopulla, ja olen nykyään kokoa 34-36.
Jakkupuku, jossa minut vihittiin neljä vuotta sitten, mahtuu ihan hyvin. Malli vaan tällä hetkellä ei ihan muodikas. Yritin myydäkin sitä kirppiksellä, minkä seurauksena se kärsi vähän vaurioita mutta ei mennyt kaupaksi. Joku minua pulleampi oli yrittänyt ahtautua siihen pukukopissa, ja sisäänottosauma oli lähtenyt vähän aukeamaan.
Mahtuu. Häistä 19 vuotta ja edelleen koko on 42 ( 175cm, 64kg). Tuolla kaapin orrella se on. Kermanvalkoinen avarakaula-aukkoinen kiiltävällä langalla kirjottu. Ei nykymuodin mukainen. Minulla on myös äidin puku. Se on hieman iso ehkä 44. Paljon muodikkaampi kyllä. Vitivalkoinen jacquard silkkinen. Pyöreä kaula-aukko ja polvipituus.
Joo, on sopivan kokoinen, häistä vasta vajaa vuosi.
Häistä 9 vuotta ja voisin käyttää pukua telttana.
Yläosa mahtuisi, alaosa ei. Häistä 42 vuotta. Puku ei tosin ole tallella.
Naimisiin mentiin 2008 ja puku menee ihan nippa nappa kiinni.
Ei se päällä varmaan pystyisi enää istumaan tai ehkä niitä takaosassa olevia naruja voisi höllentää.
Tiukkaa tekisi.