Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako työpaikkahakemukseen laittaa "yksineläjä" ja puolustella sitä "erakkoluonteella"?

Vierailija
01.12.2016 |

Tuli vain mieleeni, että olen laittanut noin muutamaan hakemukseen. Mielestäni ne ovat positiivisia asioita ihmisessä, että siis ei tarvitse tukijoukkoja tahi seuraa. Mutta miten mahtavat työantajat ajatella?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei hakemillasi paikoilla tehdä tiimityötä?

Vierailija
2/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet hullu ja pelkäät ihmisiä. Sellainen joka ei työkavereille edes puhua pukahda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ehkä kuitenkin mieluummin laittaa ne kliseiset "Olen sosiaalinen ja tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen"

Vierailija
4/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se työnantajalle edes kuuluu että kenen kanssa asut? Itselle ei tulisi mieleenkään mainita, ei ole mikään tärkeä tieto. Tuon yksin pärjäämisen voi mainita jollain muullakin tavalla.

Vierailija
5/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Jos meille hakisi noilla sanoilla, niin ei todellakaan pääsisi. Meillä tehdään tiimityötä ja kaikkien pitää tulla hyvin juttuun kaikkien kanssa. Ei voi olla erakkoluonne.

Vierailija
6/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että paljon muutakin on pielessä hakemuksessasi. Ei tuollaisia asioita sinne kirjoitella.

Vierailija
7/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selitä mitään kenen kanssa asut. Voit toki lipsauttaa haastattelussa että olet sinkku

Vierailija
8/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on pätevää, jos haet esim. majakan vartijaksi tai securityn palvelukseen.

Vierailija
9/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee jos hakee majakanvartijan paikkaa. 

Vierailija
10/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Jos meille hakisi noilla sanoilla, niin ei todellakaan pääsisi. Meillä tehdään tiimityötä ja kaikkien pitää tulla hyvin juttuun kaikkien kanssa. Ei voi olla erakkoluonne.

Olette siis vähä-älyisiä. Minäkin olen erakko luonne ja silti tulen loistavasti juttuun kaikkien kanssa.

Vierailija
11/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakemassa työpaikkaan, jossa parisuhteesi ja asumisjärjestelysi ovat olennaisia? Mitä ihmeen henkilökohtaista soopaa sinä oikein kirjoittelet työnantajakandidaateille?!

Vierailija
12/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot majakanvartijaksi yksinäiselle luotsiasemalla, niin sitten. Muuten ei.

Vierailija
13/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ammatteja missä siitä on hyötyä mm. valmentaja on aina yksin, vaikka muita neuvoo ja opastaakin. Kaikki päätökset joutuu tekemään "yksin".

Vierailija
14/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen siis asiantuntijatahtäviin. En tietenkään ole töissä epäsosiaalinen, vaan päinvastoin. Ihmiset voisivat luulla, että olen hyvin sosiaalinen ja seurallinen. Oikeasti kyllä viihdyn parhaiten yksin, eikä minulla ole juuri kavereita. En kaipaa sellaista, koska joutavian joriseminen on pahinta mitä tiedän. Vapaaajalla olen mieluiten yksin. Poinntina on, että minulla periatteessa on aikaa paneutua työhöni täysin, ilman että joutuisin jakamaan aikani muiden kanssa. Aika kuluu parhaiten yksin työn ulkopuolella. En jaksa muita ihmisiä, koska olen siis erakko.

ap

Vierailija
15/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin palkkaamassa niin ilman muuta olisi positiivinen seikka. Itsekin olen.

Vierailija
16/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon ammatteja missä siitä on hyötyä mm. valmentaja on aina yksin, vaikka muita neuvoo ja opastaakin. Kaikki päätökset joutuu tekemään "yksin".

Kyllä juuri näin! Toimitusjohtaja yms. ei voi mennä kyselemään, että miltä nyt muista tuntuisi tämä ja tämä päätös. Korkeamman älyn ammateissa toimitaan yksin.

Vierailija
17/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis vähä-älyisiä. Minäkin olen erakko luonne ja silti tulen loistavasti juttuun kaikkien kanssa.

Mutta pystytkö tekemään 8-16 työtä, jota tehdään ihan koko ajan yhdessä? Siis istutaan ihan käytännössä vierekkäin, puhutaan, mietitään, haetaan ratkaisuja. Kahvitauolla ja ruokkiksella ollaan isommalla porukalla. Koko ajan yhdessä. Joka työpäivä.

Mä en ihan heti ottaisi riskiä, että itseään erakkoluonteena pitävä pystyisi tuohon niin, että työkyky ja mielenterveys säilyy.

Vierailija
18/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pystytkö tekemään 8-16 työtä, jota tehdään ihan koko ajan yhdessä? Siis istutaan ihan käytännössä vierekkäin, puhutaan, mietitään, haetaan ratkaisuja. Kahvitauolla ja ruokkiksella ollaan isommalla porukalla. Koko ajan yhdessä. Joka työpäivä.

Mä en ihan heti ottaisi riskiä, että itseään erakkoluonteena pitävä pystyisi tuohon niin, että työkyky ja mielenterveys säilyy.

Niin nyt taisi ollakin kyse asiantuntijahommista eikä jostain toistaitoisten askartelukerhosta.

Vierailija
19/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen personal trainer ja erakkoluonne. Sopii hyvin tähän ammattiin! Asiakkaat vaihtuvat usein, mutta työkavereita ei ole.

Vierailija
20/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn oikein hyvin. Alaisiakin on 30-100.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi