Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopiston käyneet ovat muihin ihmisiin verrattuna täysin ylivertaisia

Vierailija
01.12.2016 |

Kaikille amiksille ja koulupudokkaille tiedoksi, että me akateemiset olemme jumalasta seuraavia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, miehellä pitkä tukka ja istuu illat pubissa, pelaa futista jossain 10. divisioonassa. Tekee ihan erilaista työtä, mitä opiskeli, koska niitä hommia ei ole. Kaveri on joku 25-vuotias. En mä nyt tiedä, onx se nyt niin erilainen, kuin muutkaan.

Vierailija
2/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan - vaikka väkisin oltaisiin luettu ja tentitty huonoilla arvosanoilla niin me ollaan parhaita!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Hyvä vitsi.

Vierailija
4/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä rinnastaisin itseni vielä korkeammalle kuin ap. T. Luokalle jäänyt, c-papruilla yliopistoon päässyt nero

Vierailija
5/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin tottakin - yliopistoihin pääsevät vain parhaat!

Vierailija
6/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että kaiken maailman kånkenit selässä tallustelevat opiskelijatyttöset eivät ehkä ole sieltä terävimmästä päästä.

Vierailija
7/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa liikaa yliopistoja ja suurin osa keskinkertaista. Pitää satsata laatuun ei määrään. 

Vierailija
8/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kaikki akateemisetkään ole mitään järjenjättiläisiä välttämättä,itse katson ihmisiä pintaa syvemmälle ettei tuo akateemiseksi väittäminen autuaaksi pelkästään tee

Vierailija
9/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa akateemiset joita pidän jumalana on lääkärit+ muut hoitoalalla olevat ja kunnioitan lääkäreitä syvästi,he ovat minulle jumalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme