Mistä saisin ystävän?
En ymmärrä miksen saa kavereita. Lapsuudessa mulla oli kavereita, mutta syystä tai toisesta ne on jääny. Nuorena mulla oli muutama ystävä ja oikeastaan kaikki lopahti siihen kun ystävät yksi kerrallaan alkoivat seurustelemaan ja heillä ei muka ollut enää koskaan aikaa nähdä.
Nyt olen viimeiset pari vuotta ollut ilman kavereita, onneksi on ihana mies ja perhe.
Työpaikallani en ole tutustunut kunnolla keneenkään ja en harrasta mitään. Joten mistä löytäisin kavereita? Olen myös alkuun hieman ujo joten tutustuminen hankalaa..
Olisi ihanaa käydä jonkun kaverin kanssa vaikka leffoissa, syömässä, lenkillä, leipoa, jne.
Kommentit (7)
Millaisista ihmisistä pidät eniten ap?
Yksinäiset ovat yksinäisiä, koska eivät siedä toisia yksinäisiä ja sosiaalisesti normaalit eivät siedä yksinäisiä. Itseään voi muokata esim. huumeilla ja psykoterapialla. Ehkä auttaa, ehkä ei.
Tuttu tunne. Perheellisenä yritän käydä perhekahviloissa ja kaupungin tapahtumissa. Opiskelen, niin jos vähän yrittäisin olla sosiaalisempi voisin saada heistä ystäviä. Myös vanhoilta tutuilta voi kysellä kuulumisia ja käydä esim sukulaisten luona, sitten automaattisesti haluaa olla aina sosiaalinen.
Mulla täysin sama kuin aloittajalla. Nuorena oli kavereita vaikka kuinka, sen jälkeen kun aloin seurustelemaan ja perustin perheen, ystävät jäivät jonnekkin.. Viimeksi 6 vuotta sitten näin vielä silloista kaveriani. Onneksi on sentään mies ja pieni lapseni.
Mulla täysin sama kuin aloittajalla. Nuorena oli kavereita vaikka kuinka, sen jälkeen kun aloin seurustelemaan ja perustin perheen, ystävät jäivät jonnekkin.. Viimeksi 6 vuotta sitten näin vielä silloista kaveriani. Onneksi on sentään mies ja pieni lapseni.
Mä voin olla sun virtuaaliystävä tässä ketjussa anonyymisti.
En tiedä ja siksi minullakaan ei ole ystäviä.