Minkä neuvon antaisit nuorelle itsellesi elämää varten?
Kommentit (33)
En mitään neuvoa, koska ei se olisi muuttanut yhtään mitään. Samassa tilanteessa olisin ihan 100% varmasti vaikka miten olisi neuvonut.
Terveisin Naispelko23
Vonkaajaukoille vielä enemmän tylytystä ja viranomaisten kanssa pidä puolesi napakasti kuten teetkin. Älä ollenkaan keskustele edellisten kanssa vaan hoidat asioita.
Kaikki muuttuu paremmaksi, jaksa vaan ja et sinä kuole alle 18 vuotiaana, vaikka niin ajattelet/toivotkin :)
"Elä niinkuin itse haluat". Näin olen tehnytkin ja nyt kohta kuuskymppisenä voin sanoa, että mitään en muuttaisi menneisyydestäni.
Ei sun tarvitse olla kiltti kaikille, mitään hyötyä siitä ei ole, sairastut vaan ihan turhaan. Usko pois.
Älä koske työhön pitkällä tikullakaan.
Jos mies ei kohtele sinua hyvin, lähde heti. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka rakastaisit.
Muista hymyillä enemmän. Ihan joka päivä. Aloita aamusi hymyllä ja ajattele "minä olen ihana".
Ota iisisti vaan. Älä stressaa turhista.
Kannattaa mennä lääkäriin jos alkaa nähdä harhoja.
Opiskele yliopistossa kauppatieteitä tai tekniikkaa ja menesty opinnoissasi huippuhyvin. Pyri urallasi koko ajan eteenpäin ja hae töitä, joista maksetaan hyvin. Osta asunto alle kolmikymppisenä.
Älä vaan lopeta sitä koulua kesken. Äläkä myöskään anna kenenkään ottaa nimiisi pikavippejä.
Olet hyvä juuri tuollaisena. Älä anna kenenkään alistaa sinua, äläkä kuvittele ihmisarvosi olevan kiinni miesten huomiosta. Ota rakkaus vastaan niinkuin se tulee ja usko sen olevan juuri sitä miltä näyttää. Hyvä mies on hyvä vaikkei sitä joka päivä todistelekaan.
Älä kuuntele mitä muut käskee sun tehdä, tää on sun elämä ja sä päätät sun tarinan. Saadaan vain yksi mahdollisuus.
Ota kaikki tärkeät sopimukset AINA AINA AINA AINA kirjallisena ja kahden todistajan allekirjoituksella. Nimim. n. 500 000 euroa sinisilmäisyyteni takia menettänyt.
Älä käytä rahaa pillun saamiseen baarista, kun sitä et kuitenkaan tule saamaan. Mene suosiolla maksullisiin
Kuntoile ja liiku säännöllisesti läpi nuoruuden, et ole hoikka ikuisesti vaikka syötkin kuin hevonen etkä alle parikymppisenä liho.
Aloita yliopisto yksi vuosi aiemmin, mutta nauti siitä yhtä paljon ja vietä puoli vuotta pidempi vaihto.
Ole enemmän läsnä serkkujesi elämässä ja tukena.
Älä jousta liikaa kaverisuhteissa ja karsi elämästä heti kaikki negatiivisuutta tuottavat ihmiset.
Älä mene töihin vaan ala treidata jo lapsena.
Haistata pitkät kiusaajillesi ja alkoholistivanhemmillesi. Älä opettele kulkemaan kyyryssä hiukset silmillä pitkin seinänvieriä koska luulet olevasi kuvottavin olento maan päällä. Myöhemmin kun saat töitä toiselta paikkakunnalta ja kohtaat ihmisiä jotka tulevat avoimin mielin tutustumaan uuteen työkaveriinsa, ei olekaan niin helppoa päästä tuosta ajattelutavasta eroon.
up