Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette saa unta, mitä teette?

Vierailija
01.12.2016 |

Mulla on ollut nyt unettomuutta viime aikoina, en ole tahtonut saada unen päästä millään kiinni ja illalla ei väsytä yhtään... Mikä tuohon nyt auttaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan unilääkkeen.

Vierailija
2/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön melatoniinia, mutta nyt en ole saanut aikaiseksi ostaa. Mulla on kaksi oivaa tylsyyteen perustuvaa tekniikkaa: Raamatun luku (pari lukua ja väsymys on taattu) sekä Sleep With Me -podcast, jonka tavoitteena on nimenomaan olla niin tylsä, että sitä kuunnellessa nukahtaa. Toimii. 

Vierailija
4/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tai masturbointi. Kukas poliitikko väitti että nussittuna nukkuu paremmin, on ihan oikeassa.

Vierailija
5/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen että on aamu ja väsyttää hirveästi herätä mutta saankin vielä nukkua (kuulostaa hölmöltä mutta toimii lievimmässä unettomuudessa mulla), masturboin, pelaan jotain monotonista kännykkäpeliä kunnes kuukahdan. Ja jos nämä ei toimi niin nuijanukutus eli viisi ruisleipää täytteillä teen kanssa samalla jotain leppoista lukien. Tämä otetaan käyttöön kolmelta yöllä jos mikään muu ei enää auta.

Vierailija
6/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon Ja pyörin sängyssä tunteja. Tämä viikko on ollut yksi pahimpia koskaan. Ensin yksi yö kokonaan ilman unta. Sitten kolme yötä kahden-kolmen tunnin unilla. Alkaa olla epätoivoinen olo. Lääkkeen käytön lopetin keväällä kun se reseptin uusiminen on niin vaikeaa. Lääkärit syyllistää aika tehokkaasti. Ostaisin heti pari pilleriä jos tietäisin jonkun myyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän