Miten menetellä kun nappurini kasvattaa kannabista- näin omin silmin ja puhui itse asiasta myöhemmin
Kommentit (56)
Kannabiksesta on enemmän terveyshyötyjä kuin haittoja joten käy toki kiristämässä itelles muutama kukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää onkin se sama hullu, jonka puhelinlaskuun oli ilmestynyt outoja puheluita ulkomaille. Ainakin eilisessä ketjussa oli sen verran hullua tekstiä että hoitoon menoa suosittelen!
Annappas tuon ketjun otsikko eiliseltä kiitos. Aha näitä on siis enmmänkin.
Oletko itse poliisi?
No enpä just muista kyseisen ketjun otsikkoa.
Olet ilmeisesti näiden ketjujen ap? Tulipa vain mieleeni ku kyselet olenko poliisi...eilisessä ketjussa kun epäilit poliiseja ties mistä :D
Vierailija kirjoitti:
Kun tuolla puhuttiin muittenkin saaneen ulkomaille liikennettä ja se tuntuu yhdistyvän näihin huumehommiin niin
Mistä ne näitä tilaavat kertokaapa niitä suuntia että saa vähän lisävahvistusta että tuo tyyppi oli tosiaan täälläkin asialla käytellen teknisiä vempaimiani.
Antaapa tulla: meksikosta ja venäjältäkö niitä tilataan vai mistä?
En pelkästä viljelmästä ehkä käräyttäisi tai sitten kyllä
Mutta jos tehtailee mulle sivussa monen sadan euron laskuja niin huumori kyllä loppuu!
Anna naapurin kasvattaa ja nauttia tekemästään. ET hyödy mitenkään, jos käräyttäisit hänet. Kyseessä on niin harmiton aine, että Usassakin se on laillinen useissa osavaltioissa. Sitä se on aikanaan myös Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää onkin se sama hullu, jonka puhelinlaskuun oli ilmestynyt outoja puheluita ulkomaille. Ainakin eilisessä ketjussa oli sen verran hullua tekstiä että hoitoon menoa suosittelen!
Annappas tuon ketjun otsikko eiliseltä kiitos. Aha näitä on siis enmmänkin.
Oletko itse poliisi?
No enpä just muista kyseisen ketjun otsikkoa.
Olet ilmeisesti näiden ketjujen ap? Tulipa vain mieleeni ku kyselet olenko poliisi...eilisessä ketjussa kun epäilit poliiseja ties mistä :D
Jaaha ja on siis toinenkin joka epäilee juuri poliiseja eikun käy yhä mielenkiintoisammaksi. Miten löydän tuon ketjun anna siitä jokin avainsana edes jolla hakea. Kiitoksia.
Vierailija kirjoitti:
Anna naapurin kasvattaa ja nauttia tekemästään. ET hyödy mitenkään, jos käräyttäisit hänet. Kyseessä on niin harmiton aine, että Usassakin se on laillinen useissa osavaltioissa. Sitä se on aikanaan myös Suomessa.
Jos osaat lukea niin tiedät jo että samaa tyyppiä epäilen itseasiassa monen sadan euron ulkomaan liikenteestä . Miten itse suhtautuisit?
Itse en kyllä jaksaisi. Ei riitä kapasiteetti ilmoitella tai edes osallistua taloyhtiön kokouksiin.
Sama pätee jos näen kadulla juopon sammuneena niin ei riitä aika alkaa soittelemaan. Olen vähän itsekäs siinä mielessä että jos ei aiheuta minuun kohdistuvaa harmia niin ei ole minun ongelmani. En myöskään tunge nenääni muiden asioihin. Ehkä minut on kasvatettu niin.
Ne ilmoittaa jotka jaksaa ja saa siitä jotain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitenkään minulta pois jos naapuri kasvattaa hamppua tai keittää ponttikkaa. Siitä vaan, ei aiheuta toimenpiteitä.
Oikea asenne.
Eikö tämä edellinen viesti ole yllyttämistä rikokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitenkään minulta pois jos naapuri kasvattaa hamppua tai keittää ponttikkaa. Siitä vaan, ei aiheuta toimenpiteitä.
Oikea asenne.
Kyllä, tosin suomessa ihmiset on aina yritetty ohjata siihen, että kansalaisen on huomioitava aina ensiksi toimintansa seuraukset valtiota kohtaan ja oltava lojaali valtiolle käräyttäen pontikanvalmostajat yms. Aivan kuten pohjois-koreassakin. Vasta toisena huomioidaan toiminnan seurauksia itselle.
Ilmoitus poliisille samantien. Kannabiksen polttelijat ovat suurimmaksi osaksi työttömiä luusereita. Kannabiksen polttelu aiheuttaa ihan samalla tavalla jos ei pahemmin keuhkosyöpää kuin tupakka. Samalla voi laukaista psykoosin ja aiheuttaa useita erilaisia mielenterveydellisiä ongelmia. Kannabiksen polttelijoista tulee mitään aikaan saamattomia passiivis agressiivisia laahustajia, jotka tuhoavat tämän yhteiskunna hitaasti mutta varmasti jos asiaan ei puututa jämäkästi!
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä jaksaisi. Ei riitä kapasiteetti ilmoitella tai edes osallistua taloyhtiön kokouksiin.
Sama pätee jos näen kadulla juopon sammuneena niin ei riitä aika alkaa soittelemaan. Olen vähän itsekäs siinä mielessä että jos ei aiheuta minuun kohdistuvaa harmia niin ei ole minun ongelmani. En myöskään tunge nenääni muiden asioihin. Ehkä minut on kasvatettu niin.
Ne ilmoittaa jotka jaksaa ja saa siitä jotain itselleen.
Tuskinpa sinut ollaan edes kasvatettu noin. Etenkään jos epäilet kannabiskasvattajan tehtailleen sinulle laskua. Se kun on teknisesti mahdollista sanottiin jo tuolta ylemmiltä tahoilta.
Oliko muuten se Abigarir Osman tai joku somaliasta juuri näitä tyyppejä kuka muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne.
Kyllä, tosin suomessa ihmiset on aina yritetty ohjata siihen, että kansalaisen on huomioitava aina ensiksi toimintansa seuraukset valtiota kohtaan ja oltava lojaali valtiolle käräyttäen pontikanvalmostajat yms. Aivan kuten pohjois-koreassakin. Vasta toisena huomioidaan toiminnan seurauksia itselle.
Mihin seurauksiin " itselle" tässä yhteydessä viittaat? Vihjaatko uhkailevasi näin?
Edellisessä ja nykyisessä kämpässä myös naapuri kasvattaa, en ole toiminut mitenkään. Toki pidän asian mielessä jos joskus satun tarvimaan itsellenikin.
Aika pahan pistit ap. En ole ikinä tilanut itselleni edes pitsaa niin miten tuollainen edes ilmoitetaan? Soitetaan hätänumeroon vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne.
Mihin seurauksiin " itselle" tässä yhteydessä viittaat? Vihjaatko uhkailevasi näin?
Kun mietitään niin tuli mieleen että ehkä mahdollinen kosto jos on psykoottinen hullu?
Tai sitten se yleinen eli poliisien tuntipalkat ja sakot joita henkilö ei ehkä maksa tai jopa vankeustuomio jonka veronmaksajat makselee. Unohdin että lakimiesten palkat myös ja koko sirkus niin kalliiksihan se tavallaan tulee yhteiskunnalle se puhelinsoitto tai viesti.
Toisaalta eikö ilmoittamatta jättäminen ole myös rikos? Toisaalta jos naapuri on psykoottinen hullu joka potentiaalisesti kostaa niin, kostaako valtio jos jättää ilmoittamatta jne.
Hankala tilanne. Onneksi itsellä ei asu narkomaaneja naapurina vaan ihan kunniallisia kansalaisia ja eläkeläisiä. Jos olisin ap niin muuttaisin paremmalle alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Aika pahan pistit ap. En ole ikinä tilanut itselleni edes pitsaa niin miten tuollainen edes ilmoitetaan? Soitetaan hätänumeroon vai?
Näin uskoisin. Ap:llahan on nyt iso hätä suurentuneesta nettilaskusta, kun liikennettä on ollut ulkomaille. En vain oikein ymmärrä, miten se siitä suurenee. Itse käyn päivittäin ties millä ulkomaalaisilla sivuilla ja lasku on aina ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne.
Kun mietitään niin tuli mieleen että ehkä mahdollinen kosto jos on psykoottinen hullu?
Tai sitten se yleinen eli poliisien tuntipalkat ja sakot joita henkilö ei ehkä maksa tai jopa vankeustuomio jonka veronmaksajat makselee. Unohdin että lakimiesten palkat myös ja koko sirkus niin kalliiksihan se tavallaan tulee yhteiskunnalle se puhelinsoitto tai viesti.
Toisaalta eikö ilmoittamatta jättäminen ole myös rikos? Toisaalta jos naapuri on psykoottinen hullu joka potentiaalisesti kostaa niin, kostaako valtio jos jättää ilmoittamatta jne.
Hankala tilanne. Onneksi itsellä ei asu narkomaaneja naapurina vaan ihan kunniallisia kansalaisia ja eläkeläisiä. Jos olisin ap niin muuttaisin paremmalle alueelle.
Mistäs naapureittesi kaappien sisällön voit tietää? Ja eläkeläiset eivät siis ole kunniallisia kansalaisia. Ok, tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne.
Mistäs naapureittesi kaappien sisällön voit tietää? Ja eläkeläiset eivät siis ole kunniallisia kansalaisia. Ok, tämä selvä.
Kuka se on naapurin kaapista puhunutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat lukea niin tiedät jo että samaa tyyppiä epäilen itseasiassa monen sadan euron ulkomaan liikenteestä . Miten itse suhtautuisit?
No kai sä oot tehnyt rikosilmoituksen jos sulle tulee ulkomailta laskuja joita et ole itse aiheuttanut? ?
Ja sulkenut kortit ja tilit?
Oikea asenne.