Miten menetellä kun nappurini kasvattaa kannabista- näin omin silmin ja puhui itse asiasta myöhemmin
Kommentit (56)
Antaisin asian olla.
En viitsi poliisin resursseja tuhlata tuollaiseen, poliisille jos ilmoittaa, he käyvät hakemassa kasvit pois ja naapuri saa sakot.
Eri asia jos myisi alaikäisille kannabista, siihen puuttuisin.
Soittaisin poliisille.
1. Se on laitonta.
2. Se alkaa jossain vaiheessa tuottaa hajuhaittoja ja mahdollisesti myös paloturvallisuus- ja kosteusvaurioriskejä asuntoon, koska nämä kasvattamot ovat kovin kotikutoisia.
Epäilen sen käytatäneeni myös teknisiä välineitäni koska on nörtti ja minulle asiasta tuli monensadan e laskua.... joten eiköhön ole aika toimia?
Ilmoitus poliisille. Juurikin siksi, että saattaa aiheuttaa hajuhaittoja, palovaaran ja kosteusvaurioita.
Haitat riippuvat siitä onko kyseessä muutaman kasvin Ikeasta ostettu yrttikasvattamo vai kokonainen komero.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin asian olla.
En viitsi poliisin resursseja tuhlata tuollaiseen, poliisille jos ilmoittaa, he käyvät hakemassa kasvit pois ja naapuri saa sakot.
Eri asia jos myisi alaikäisille kannabista, siihen puuttuisin.
Mistäs minä voin tietää ettei sitä myydä lapsille esimerkiksi? Niinpä.
Voiko noita kasveja tilata esim meksikosta/ venäjältä tuollainen tyyppi kuka tietää? Koska teknikkaani oltiin käytetty juuri noihin suuntiin? Tyyppi mainitsi tilaavansa kasvit ulkomailta.
Voi p jos se teki sen sitten minun vempaimillani. Laskuihini ilmestyi liikennettä noihin suuntiin juuri.
Antaisin olla. En itseasiassa miellä tuota rikokseksi ollenkaan, vaikka se sitä lain mukaan onkin. Kannabiksen laittomuus on ihan järjetöntä.
Toinen joka kysyisi myytkö pikkasen mulle.
Ai tää onkin se sama hullu, jonka puhelinlaskuun oli ilmestynyt outoja puheluita ulkomaille. Ainakin eilisessä ketjussa oli sen verran hullua tekstiä että hoitoon menoa suosittelen!
Sanoisin naapurille, että haluan puolet sadosta itselleni, jos haluaa, etten ilmoita poliisille.
Mielenkiintoista että täällä ollaan näin huumemyönteisiä VAUVA palstalla....
Anna rauhassa kasvatella. Vertaisin haittoja lähinnä omatekoisen viinin valmistamiseen. Naapurilla voi olla psyykkisiä tai fyysisiä sairauksia joita hän hoitaa kannabikselle kuten krooninen syöpä, joka aiheuttaa kipua ja ahdistusta. Voi olla myös, että käyttää puhtaasti rentoutumiseen. Oma mielipiteeni on, että jos ei aiheuta muuta häiriötä kuin pientä hajua, niin antaa asian olla. Se on kuitenkin "lähes laillinen" nautintoaine ja laillistettu jo monessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää onkin se sama hullu, jonka puhelinlaskuun oli ilmestynyt outoja puheluita ulkomaille. Ainakin eilisessä ketjussa oli sen verran hullua tekstiä että hoitoon menoa suosittelen!
Annappas tuon ketjun otsikko eiliseltä kiitos. Aha näitä on siis enmmänkin.
Oletko itse poliisi?
Vierailija kirjoitti:
Anna rauhassa kasvatella. Vertaisin haittoja lähinnä omatekoisen viinin valmistamiseen. Naapurilla voi olla psyykkisiä tai fyysisiä sairauksia joita hän hoitaa kannabikselle kuten krooninen syöpä, joka aiheuttaa kipua ja ahdistusta. Voi olla myös, että käyttää puhtaasti rentoutumiseen. Oma mielipiteeni on, että jos ei aiheuta muuta häiriötä kuin pientä hajua, niin antaa asian olla. Se on kuitenkin "lähes laillinen" nautintoaine ja laillistettu jo monessa maassa.
Tämä on kyllä virkeänoloinen nuorimies
Eipä ole mitenkään minulta pois jos naapuri kasvattaa hamppua tai keittää ponttikkaa. Siitä vaan, ei aiheuta toimenpiteitä.
Kun tuolla puhuttiin muittenkin saaneen ulkomaille liikennettä ja se tuntuu yhdistyvän näihin huumehommiin niin
Mistä ne näitä tilaavat kertokaapa niitä suuntia että saa vähän lisävahvistusta että tuo tyyppi oli tosiaan täälläkin asialla käytellen teknisiä vempaimiani.
Antaapa tulla: meksikosta ja venäjältäkö niitä tilataan vai mistä?
Jos ei ole haju- tai muita haittoja niin anna rauhassa kasvattaa?