Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Breaking news: YLE yksityistetään!

Vierailija
01.12.2016 |

Viimeinen tieto on, että valtio lopettaa YLE:n rahoituksen (500 milj.) ja YLE:stä tehdään yksityinen yhtiö MTV:n tapaan.

Voi tätä riemun päivää!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa. Varmaan ap ymmärrät, että tämä kohu nousi siksi, että Yle on ollut käytännössä ainoa media, jossa on sananvapautta vielä oikesti vaalittu, ja siksi yrityksiin rajoittaa sitä heti puututtiin. Yksityisomisteisella puolella tuo on arkipäivää, eikä kukaan uskalla hiiskua sanaakaan.

Vierailija
2/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei helpota yhtään, jos Yle alkaa kerätä mainosrahoitusta. Maikkari kaatuu sen siliän tien, ja sinä ja minä maksetaan edelleen Ylen toiminnasta aina, kun ostetaan jotain kaupasta tai palveluna. Luulitko sä ap selvin päin, että mainosrahotteinen media ei ole sun kukkarollasi ihan yhtä lailla? Sä et vaan edes tiedä, mihin sun mainoseurosi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö se Sipilä ajaa - YLE:n maine menee. Vaaditaan kansanäänestys ja YLE yksityistetään. Suurin omistajaosakas on Pipilöiden suku.

Vierailija
4/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei helpota yhtään, jos Yle alkaa kerätä mainosrahoitusta. Maikkari kaatuu sen siliän tien, ja sinä ja minä maksetaan edelleen Ylen toiminnasta aina, kun ostetaan jotain kaupasta tai palveluna. Luulitko sä ap selvin päin, että mainosrahotteinen media ei ole sun kukkarollasi ihan yhtä lailla? Sä et vaan edes tiedä, mihin sun mainoseurosi menee.

Vähemmän kanavia eli vähemmän mainosrahoja kuluu. Mikä tässä on se ongelma?

Vierailija
5/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLEä ei voida yksityistää koska kukaan yksityinen ei halua moista laumaa tyhjäntoimittajia riesakseen.

Vierailija
6/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLEä ei voida yksityistää koska kukaan yksityinen ei halua moista laumaa tyhjäntoimittajia riesakseen.

Onko termi toiminnan sopeuttaminen sinulle tuttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi