Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorin lapsi nyt sitten myös teini....nytkö oon sit vanha...

Vierailija
01.12.2016 |

Tuntuu että lapset kasvaa liian nopeasti. Muut jo aikuiset mutta aina mulla on ollut tämä iltatähti joka pitää "nuorena":) Nyt sekin vaihe ohi. Haikeata jotenkin. Vaikka olen nuoren oloinen itse ja moni veikkaa että 40 v on lähempänä kuin 50v. Toisin, onhan nyt paljon vapaa-aikaa itselläki, saa mennä ja tulla kuinka tykkää....muilla ajatuksia kun lähestyy 50?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kylläkin vanha sitten vasta kun lapsenlapsesi on teini-ikäinen.....mutta kyllähän se iskee, että miten ne vuodet oikein juosten menee.

Itse 46 v ja iltatähti vasta 4 v. Vanhin on 17 v. ja ajattelin juuri eilen kauhulla, että kohta se lähtee armeijaan, apua. Porasin jo silloin, kun se ajoi ekan kerran viikset ja pulisongin ja aloin katsella haikeana vauvavideoita......mies oli eilen aivan järkyttynyt, kun ehdotin, että jätetään teini kotiin mökkimatkalta. "Eihän sitä voi yksin jättää" "Niin mut kun se jakaa niitä lehtiä ja pitäisihän meidän mökillä käydä katsomassa että kaikki on kunnossa" "Eihän sitä nyt voi yksin jättää....." "Hei haloo, se on 17 v ja menee kohta armeijaan!"  "Mitä se syö"  "No osaahan tuo käydä kaupassa ihan ite" "Nääh, eihän sitä voi yksin jättää.." Tuntuu olevan miehelle vielä vaikeampaa kuin minulle, että pikkupoika onkin jo melkein mies.

Lapset kasvaa liian äkkiä! Itse en osaa vielä edes kuvitella tilannetta, että oltaisiin miehen kanssa kahdestaan kuin vanhat varikset. Jossain nurkan takana se odottaa...

Vierailija
2/2 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa 47v ja iltatähti on 6v. Esikoinen 22v. Katsotaan nyt koska tässä vanhaksi joutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme