Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta tyylistä naiset syttyvät

30.11.2016 |

Kiinnostaisi tietää, että millainen on se tyyli josta naiset pitävät miehellä. Pitääkö olla puku päällä 24/7 ja tukka viimeisen päälle liimassa, vai riittääkö se, että mies itse pitää tyylistään? Voisiko mullet ja kahvaviikset esimerkiksi toimia? Siihen päälle sitten farkut ja joku flanellipaita tai farkkuliivi. Mielestäni mullet ja kahvaviikset huokuvat alfamaisuutta, mutta minä olenkin "mies" enkä tiedä mistään mitään.

Terveisin Naispelko23

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, ei ole mitään yhtä "naisten makua". Itse en fanita pukuja, vaan tykkään miehellä aika maanläheisestä tavispukeutumisesta; villapaitoja, neuleita, parkatakkeja, farkkuja, t-paitoja. Oliivinvihreää, ruskeaa, harmaata, tiilenpunaista jne.

En tunne yhtään naista, joka tykkäisi sellaisesta jerseyshore- tai Tauski-tyylistä, mutta kaipa niitäkin on.

Vierailija
2/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkarit 😍 jonne aaron ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loaferit??

Vierailija
4/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tykkään gooteista ja rokkareista.

Vierailija
5/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loaferit??

Olin tulossa ehdottamaan samaa.

Vierailija
6/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullet ja kahvaviikset lienevät parempi ehkäisykeino kuin pillerit. Ei mulla muuta.

Vierailija
7/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on hieman rock-henkinen maku ja tykkään siis sellaisesta tyylistäkin, tosin hillitymmässä muodossa. Ekalla kommentoijalla on taas ihan päinvastainen maku mun kanssa. Et siis voi miellyttää kaikkia naisia pukeutumisella, eikä kannatakaan.

Siisteillä, sopivan kokoisilla ja ehjillä vaatteilla pääsee pitkälle. Oman tyylin löytää shoppailemalla, ja olen ainakin itse sitä mieltä, että pukeutumisestaan kiinnostunut mies on turn on x).

Vierailija
8/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin listata tähän vaikka mitä piirteitä (tumma, pitkä, tyylitietoinen), mutta aina ne irlissä ihastuttaneet miehet on olleet ulkonäöltään tai käyttäytymiseltään ihan jotain muuta... Enää en osaa sanoa muuta yhdistäviä tekijöitä, kun että kuha on hyvä hygienia, tietää mistä itse tykkää ja on itsevarma keskustelija.

Vierailija
9/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta.

Minä rakastan hevareita.

Vierailija
11/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas. Ei mullettia ;)

Kunhan olet itse tyytyväinen olemuksessasi ja olet edes jollain tasolla siisti, kaikki menee, ihmiset viehättyy niin eri jutuista. Puku ei todellakaan sovi kaikille, omalla miehellä oku hipsterityyli oli ihan hirveä, mutta olen nähnyt niissäkin hyvältä näyttäviä miehiä. Farkkuliivi on kyllä niin kasaria että :D

Vierailija
12/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tykkää loafereista. Tennarit tai sitten sellaiset "nauhalliset chelsea-bootsit" (en tiedä näiden nimeä) toimii mulle.

- nro 2

Vierailija
13/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin nuorempana käyttää siistejä kauluspaitoja ja asiallisia kuteita muutenkin. Sitten siirryin vähän sporttisempaan tyyliin. Ei näkynyt naisia silloin eikä niitä näy nytkään

Vierailija
14/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäinen tyyli on hot! Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että tarvitsisi kuljeskella frakki päällä ympäriinsä (vaikka se onkin seksikäs asu esim hienoissa juhlissa). Esimerkiksi siistit farkut ja t-paita yhdistettynä puvuntakkiin on todella seksikäs yhdistelmä, jos mieskin on kuuma. :)

Vierailija
15/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun mies ei syytä naisia pinnallisiksi ja rahanahneiksi. Eli aloittajalla ei ole toivoa miellyttää ainakaan minua.

Vierailija
16/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullet ja kahvaviikset lienevät parempi ehkäisykeino kuin pillerit. Ei mulla muuta.

Hyvä kuulla, koska en vielä olisikaan valmis isäksi. Laitetaan mullet ja kahvikset vahvaan harkintaan.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
17/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesmäinen tyyli on hot! Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että tarvitsisi kuljeskella frakki päällä ympäriinsä (vaikka se onkin seksikäs asu esim hienoissa juhlissa). Esimerkiksi siistit farkut ja t-paita yhdistettynä puvuntakkiin on todella seksikäs yhdistelmä, jos mieskin on kuuma. :)

Entä jos mies on ruma? Kompensoiko jos farkut ovat erittäin siistit ja puvuntakki parasta a-luokkaa?

Vierailija
18/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä minkälaista naista haet. Pukeudu samanhenkisesti.

Yleisohje on että joka tilanteessa rennoin mahdollinen asu, mutta vaatteet ehjät, puhtaat ja tyylikkäät. (Tyylejä sitten on monenlaisia)

Ylipukeutuminen vaan jäykistää tilanteen.

Itse tykkään minimalistisesta, mahdollisimman yksinkertaisesta ja hillityn värisestä pukeutumisesta.

Inhoan epäluonnollisia hiusvärejä tai miehillä, tatuointeja, viiksiä, flanellipaitoja, niittejä , liian monimutkaisia nahkatakkeja, mainos t-paitoja,

Vierailija
19/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nimimerkki Naispelko tai mikään muukaan pelko ei voi käyttää vaatteita suoraan kasarilta ja todennäköisesti hirveää mullettia ja viiksiä. Se ei vaan toimi. On pakko olla todella särmä ja itsevarma ihminen joka ei päädy tuossa asussa suoraan sinne missä Naispelko nyt on, eli ilman naista. Kun ilmeisesti kuitenkin nainen olisi toiveissa. Nämä alla olevassa linkissä esitetyt kuvat on tietysti liioiteltuja mutta antaa osviittaa siitä miten vähän loppujen lopuksi merkitsee piirteet ja miten paljon tyyli. Toki jokaisella on oikeus olla ihan sellainen kuin haluaa, mutta ei sitten ole syytä valittaa kun niittää sitä mitä kylvää.

http://www.popsugar.com.au/beauty/Beauty-Geek-Makeovers-Before-After-Pi…

Vierailija
20/24 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin nuorempana käyttää siistejä kauluspaitoja ja asiallisia kuteita muutenkin. Sitten siirryin vähän sporttisempaan tyyliin. Ei näkynyt naisia silloin eikä niitä näy nytkään

Eiköhän miehet viesti tyylillään lähinnä toisille miehille, kilpailijoilleen. Et kai sinäkään kiinnostu naisesta hänen käsilaukkunsa takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän