Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lapsenne syödä ruokansa olohuoneessa?

Vierailija
11.03.2006 |

Meillä ainakin taapero lähes 3v. nostaa niin hirmuisen mekkalan, jos ei saa syödä päivällistä olohuoneessa samalla kun katsoo piirrettyjä.

Enkä mä sitten sitä oo raaskinu kieltääkään, kyllähän se sen sitten jossain välissä oppii, että keittiössä kuuluu syödä. Säälittää joskus ystävän lapset, kun jokaikinen ruokailu pitää suorittaa siististi keittiönpöydän ääressä.

Noh, kai sitten kukin tyylillään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, opeta sinäkin lapselles käytöstapoja!!

Vierailija
22/25 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten tullaan syömään keittiössä, siis ruoka syödään keittiössä. Kuten aamupala, lounas, päivällinen, iltapala, mutta välipalaa esim. omenaa voi syödä olkkarissa.

Meillä kotonakaan ei syöty telkkarin edessä, niin ei minunkaan kotona syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällinen on meillä heti lastenohjelmien loputtua. Siis viikolla.

Lapset saavat katsoa ohjelmat rauhassa ja minä saan tehdä ruokaa hiljaisuuden vallitessa:)))

Joskus on erityisvapauksia, kuten kipeänä, jolloin olohuoneeseen pelaa palvelu.

Luulen, että olisi olkkari aika sotkuinen, jos kuusi ihmistä söisivät sohvilla. Muutenkaan en halua opettaa lapsia naposteluun, mihin sohvalla helposti sortuu.

Vierailija
24/25 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aamu-,ilta- ja välipalat voidaan joskus syödä olkkarissa. Mäkin tykkään iltateen ja leivät syödä telkkaria kattellessa tai netissä surffaillessa.

Ja lapsi osaa kyllä kylässä syödä pöydän ääressä, kun siinä muutkin viihtyy pitkään.

Muutenkin meillä eletään aika pitkälle lapsen maailmassa, lelut pidetään pääsääntöisesti lapsen huoneessa, mutta voi niitä tuoda välillä olkkariinkin. Lapsen kirjat on olohuoneen kirjahyllyssä alahyllyllä, lapsi voi valita siitä itse mitä haluaa luettavaks. Koti on meidän kaikkien, niin lapsen kuin aikuistenkin ja siellä ollaan kuin kotonamme!

Vierailija
25/25 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä puolustelemaan, ei kai se niin kauheaa ole.

Onko muilla lapsen valitsema tarjoitin, joilla voi kantaa aamupalaa olkkariin lastenohjelmien aikaan? ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä