Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka syötte arkijuustoja tms

Vierailija
30.11.2016 |

Minkälaisia olette? Mietin vain kun söin tuota kaverillani niin onpahan mautonta. Miksi arjen pitää olla mautonta ja kurjaa? Kenen talous kaatuu siihen, että syö arkenakin parempaa juustoa?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Elämässä kun ei periaatteessa ole pakko kuin nukkua (asuminen), syödä ja juoda, niin teen nuo mahdollisimman laadukkaasti. Muusta voi sitten tinkiä.

Vierailija
2/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee poikaystävän kanssa se 1,25 kilon arkijuustokin alle viikossa ja ollaan molemmat työttömiä ja köyhiä joten siksi. On se ihan jees juustoa, parempi kuin ei mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söin vähän kun mies oli ostanut ja ihan hyväähän se oli. Itse ostan parempaa kyllä mutta nyt en ymmärrä mikä siinä arkijuustossa niin kauheaa on.

Vierailija
4/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just söin vähän kun mies oli ostanut ja ihan hyväähän se oli. Itse ostan parempaa kyllä mutta nyt en ymmärrä mikä siinä arkijuustossa niin kauheaa on.

Ei se varsinaisesti pahaa ole, mutta miksi ostaa ihan ok juustoa, kun voi ostaa erinomaistakin

Vierailija
5/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Elämässä kun ei periaatteessa ole pakko kuin nukkua (asuminen), syödä ja juoda, niin teen nuo mahdollisimman laadukkaasti. Muusta voi sitten tinkiä.

Miten ne onkin aina ne pienituloisimmat, joille ei tule mieleenkään katsoa hintoja kaupoissa.

Vierailija
6/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen arkijuusto, mitä muuta arkijuttua on? Arkiauto, dildo, saippua?

Vierailija
7/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia olette? Mietin vain kun söin tuota kaverillani niin onpahan mautonta. Miksi arjen pitää olla mautonta ja kurjaa? Kenen talous kaatuu siihen, että syö arkenakin parempaa juustoa?

Olen pienituloinen ja saan säästöön yli 5000e vuodessa.Juuston makuun tottuu todella nopeasti.Alussa Edam maistui pahalle mutta nopeasti se alkoi maistua kuten muutkin juustot.

Vierailija
8/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hieno asunto sinulla on? Jos ei ole vähintään 10 miljoonan arvoista, niin tuskin kovin laadukkaasti asut. Olet varmaan kuluttanut rahasi juustoon, etkä siksi saa kunnon kämppää.

Vierailija
9/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee liiteriin, niin voit ostaa suoraan hyvää ja halpaa.

Vierailija
10/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kansa joka juo Juhla Mokkaa. Hyh.

Vierailija
11/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee poikaystävän kanssa se 1,25 kilon arkijuustokin alle viikossa ja ollaan molemmat työttömiä ja köyhiä joten siksi. On se ihan jees juustoa, parempi kuin ei mikään.

Mitä jos söisitte laadukkaampaa mutta vähemmän? Edullista proteiinia saa esim. kananmunistakin, ei tarvitse oman suun makuista kumipalaa mussutella.

Vierailija
12/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä mutustan chili-Castelloa hiivaleipäsen päällä. Ihan mukavasti tässä on makua arkijuustoksi.

M

Vierailija
13/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh arkijuustohan on ihan hyvää! Ja myös Lidlin juustot on hyviä vaikka halpoja onkin.

Vierailija
14/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

turbomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienituloinen ja saan säästöön yli 5000e vuodessa.Juuston makuun tottuu todella nopeasti.Alussa Edam maistui pahalle mutta nopeasti se alkoi maistua kuten muutkin juustot.

No, aika paljon saa syödä juustoa, että säästää 5000€ erotuksessa.

Vierailija
15/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on saavutettu jokin hyvän maun standardi, josta ei yksinkertaisesti voi poiketa.

Milloin?

Vierailija
16/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee viikossa niin paljon juustoa, että tulis aivan helvatun kalliiksi ostaa kalliimpaa. Iso perhe ja kasvavia nuoria miehiä. Paketti kestää päivän

Vierailija
17/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa?

M43

Vierailija
18/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varsinaisesti pahaa ole, mutta miksi ostaa ihan ok juustoa, kun voi ostaa erinomaistakin

Jos teillä ei ole leipää, niin miksi ette syö leivoksia!

Vierailija
19/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kaikki kahvilaadut ja merkit läpi ja tullut siihen tulokseen että juhla mokka on paras.

Suurin osa jotain ihme palanutta kuraa.

Vierailija
20/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee viikossa niin paljon juustoa, että tulis aivan helvatun kalliiksi ostaa kalliimpaa. Iso perhe ja kasvavia nuoria miehiä. Paketti kestää päivän

No, joo toi on totta, voi syödä pahvitkin mukana, ymmärrän.