Cannonball jakaa 1000 kinkkua ja kalkkunaa köyhille, Myllypurossa
Onneksi jotkut jakaa ilmaista, kun oma valtio riistää.
Kommentit (214)
No mutta. On vissiin laittomat bisnekset sujuneet hyvin. Tämä järjestö nimen omaan vie köyhiltä, kun tehtailee rikoksia (esim. suoraan verorahoja negatiivisen arvonlisäveron huijauksilla ja epäsuorasti muilla rikoksilla). Että juu. Ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cannonballssin jäsenet hankkineet asianmukaiset hygieniapassit?
Pitäisikö siis mun miehellä olla hygieniapassi kun käy kaupasta ostamassa kinkun? Oho! ?
Minen edes halua tietää miten ja missä he säilyttävät ne 1000 kinkkua ja kalkkunaa ennen jakelua. Vai luuletko että ne ostaa ne sillon samana aamuna kun jako alkaa?
Nii, mut mihin ne sitä hygieeniapassia tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan paskaakaan kiinnosta mistä ne kalkkuna- ja kinkkurahat on hankittu. Todellakin haen, jos vaan antavat. Mulla on niin huono taloudellinen tilanne tällä hetkellä, että lapsille ei oikeasti ole mitään muuta kuin sitä puuroa jouluna ilman tätä.
Ei rikollisia kiinnosta niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö siis mun miehellä olla hygieniapassi kun käy kaupasta ostamassa kinkun? Oho! ?
Minen edes halua tietää miten ja missä he säilyttävät ne 1000 kinkkua ja kalkkunaa ennen jakelua. Vai luuletko että ne ostaa ne sillon samana aamuna kun jako alkaa?
Kommentoin hygieniapassi-asiaa. En ostamisia / säilyttämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi .... väännä sitten rautalangasta!!!
En jaksa ..
Niin tai näin ja oli kuka tahansa niin aina väärinpäin, reagoi palsta. Mulle kelpais kyllä kinkku ja toivotan hyvät joulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollisjärjestöt ruokkivat köyhiä ja itse valitsemamme "hyvät" päättäjät riistävät köyhiä.
No, kummassakin tapauksessa lystin maksajana ovat todellisuudessa veronmaksajat.
Ja tässä totuus. Saa olla helvetin tyhmä jos ei näe tuon läpi.
Onko kinkkuja jakamassa se prätkähiiri, joka pahoinpitelee naisia ja tykkää hieroa koirankakkaa tyttöystävänsä hiuksiin?
Se steroidipelle?
Minä miettisin, kenestä (ei, en mistä) kinkku on tehty?...
Onko naapurista kadonnut joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollisjärjestöt ruokkivat köyhiä ja itse valitsemamme "hyvät" päättäjät riistävät köyhiä.
No, kummassakin tapauksessa lystin maksajana ovat todellisuudessa veronmaksajat.
Totuus ei ketää vaa jaksa kiinnostaa. Ne pelastaa 1000 yksinäisen ja lapsiperheen joulun sillä, kun jakavat kinkkua ja kalkkunaa, kun köyhimmältä kansanosalta on riistetty aivan kaikki. Monien jouluna muuten syötäisiin pelkkää velliä.
Kannattaa jättää kinkut ostamatta kokonaan, kun ei tiedä onko possuliinit saanut viettää onnellisen vai onnettoman elämän. Jos tässä oikein pohdiskelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus ei ketää vaa jaksa kiinnostaa. Ne pelastaa 1000 yksinäisen ja lapsiperheen joulun sillä, kun jakavat kinkkua ja kalkkunaa, kun köyhimmältä kansanosalta on riistetty aivan kaikki. Monien jouluna muuten syötäisiin pelkkää velliä.
Se on ihan kiva, vaikkakin nämä rahat on veronkierrolla ja huumekaupalla köyhiltä otettu. Helppo hämätä kansaa.
Nämä mopojengiläiset on vähän kuin junttien poliitikkoja; kusettavat ja varastavat minkä kerkiävät, mutta silti ihmiset nostavat nämä jalustalle ja ihailevat avokätisyyttä kun vähän annetaan jotain pientä varastamistaan rahoista takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan kiva, vaikkakin nämä rahat on veronkierrolla ja huumekaupalla köyhiltä otettu. Helppo hämätä kansaa.
Nämä mopojengiläiset on vähän kuin junttien poliitikkoja; kusettavat ja varastavat minkä kerkiävät, mutta silti ihmiset nostavat nämä jalustalle ja ihailevat avokätisyyttä kun vähän annetaan jotain pientä varastamistaan rahoista takaisin.
Huumeet pitäisi muutekin laillistaa ja veroja keventää. Eiköhän Suomessa veroteta jo liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Näytäpä yksikin sellainen pelkkää velliä syövä perhe, jossa kumpikaan vanhemmista ei ole jonkin sortin päihdeongelmainen, tupakoitsija tai muuten vain holtiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne nacci, ei Jussi.
Ja kertoo kyllä paljon tämän palstan porukasta, jos pitävät cannonballsia jotenkin ihannoitavana. En eläessäni ottais tolta porukalta vastaan yhtään mitään.
Mitäs jos joutuisit kuolonkolariin, kelpaisiko motoristin apu?
Ovatko köyhät kuolemassa kinkunpuutokseen? Mihin ne valtiolta tulleet sadat eurot ovat menneet jos ei kavereiden kanssa porukalla saa ostettua kinkkua? Kai ne köyhät muulloinkin kuin jouluna syövät jotain?
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin ja oli kuka tahansa niin aina väärinpäin, reagoi palsta. Mulle kelpais kyllä kinkku ja toivotan hyvät joulut.
Totta kai sulle kelpais mikä vaan minkä ilmaiseksi saat, ihan sama mistä se on varastettu. Joillain meistä on silti vielä moraalia, siksi käymme ostamassa kinkun veroja maksavalta kauppiaalta.
Fysiikan lehtorini sanoin: "Ei ole olemassa ilmaisia lounaita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi .... väännä sitten rautalangasta!!!
En jaksa ..
Ööh...Itse et tainnut nyt ymmärtää lukemaasi. Kinkkuja saa kuka tahansa ostaa ilman passeja. Itse aloit ensin marmattamaan hyg.passi kommenttiini ostamisia ja säilyttämisiä, niihin en ole kommentoinut sanallakaan. Vielä kerran: Kommentoin vain hygieniapassiin liittyvää asiaa.
Mulla ihan oikeasti hajoaa pää ihmisten typeryyteen ja turhaan vinkumiseen ja siihen kun ei ymmärretä tekstiä, tai ei jakseta/osata sitä lukea.
Vierailija kirjoitti:
On tää kummaksi mennyt. Rikollisjärjestöt ruokkivat köyhiä ja itse valitsemamme "hyvät" päättäjät riistävät köyhiä.
Käsittääkseni yhteiskunta jakaa jatkuvasti vähävaraisille rahaa. Tähän käytetään miljardeja euroja joka vuosi.