Cannonball jakaa 1000 kinkkua ja kalkkunaa köyhille, Myllypurossa
Onneksi jotkut jakaa ilmaista, kun oma valtio riistää.
Kommentit (214)
Onko Cannonballssin jäsenet hankkineet asianmukaiset hygieniapassit?
Saako hyvät asiakkaat joulukinkkubonuksen?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ns. avustusjärjestöt, kuten spr, jaa köyhille suomalaisille kinkkuja jouluksi?
Jakaahan ne muutkin ruokaa köyhille jouluksi, mutta väkivaltaisen huumerikollisjengin PR-budjetti on suurempi.
Jos liivisedät ovat ostaneet nuo kinkut rehellisellä työllä ansaitulla rahalla, josta on myös maksettu verot ja sivukulut, pidän tekoa erittäin hienona. Muussa tapauksessa en. Pahoin pelkään, että joudun pettymään.
Varastetuilla ja huijatuille rahoilla ostettuja joulukinkkuja .. hyvää joulua ja joulumieltä vaan kaikille ..
P.s ja instassakin kyseinen nakkiäijä keskittyy nykyään enemmän poseeraamiseen kuin "elantoonsa".
Mistähän ne kinkut ovat lähtöisin? Ovatko edes syömäkelpoisia? Arveluttavaa.
Looool. Perus-av:tä. Yksi sanoo ettei ottais rikollisjärjestöltä vastaan yhtään mitään, ja toinen rientää raakkumaan että jos onnettomuus tulisi, etkö edes apua ottaisi vastaan. Kalkkuna ja apu täysin rinnastettavissa. :D ei luoja teitä vähä-älyisiä toopeja, mars koulun penkille takaisin.
Onkohan seassa kv-tason pleikkakinkku?
Vierailija kirjoitti:
Saako hyvät asiakkaat joulukinkkubonuksen?
Pikemminkin hyvät huumekauppiaat saa kinkkubonarit. 🍗
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö siis mun miehellä olla hygieniapassi kun käy kaupasta ostamassa kinkun? Oho! ?
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mitäs jos sinne jonoon meneekin joku ns. väärän värinen? Joku toisen tai kolmannen polven somppu tai vaikkapa Suomeen adoptoitu Etelä- Afrikasta kotoisin oleva?
Annetaanko heille kinkku? Entäs jos on kantasuomalainen mutta muslimi (maltillisesti hunnutettu ts. pelkkä päähuivi) saako hän kalkkunan?Mitkä kriteerit heillä on tuohon?
Kun heillä EI oke oikeutta kysellä henkilöllisyyttä...
Joko ovat organisoineet sen touhun jonkun hyväntekeväisyys firman kautta tai sitten jättävät kadulle ja luottavat ihmisten hyvääntahtoon. :D
Muslimit voi kalkkunaa syödä.
Onkohan Armanilla näppinsä pelissä.
Väkivalloin anastetulla rahalla ostetaan tapettua eläintä ja annetaan ihmisille, keillä ei ole vaihtoehtoja.
Sitten kotiin aukomaan bling bling paketteja ja kiillottamaan sädekehää pään päällä.
Maailma..
Mua ei ainakaan paskaakaan kiinnosta mistä ne kalkkuna- ja kinkkurahat on hankittu. Todellakin haen, jos vaan antavat. Mulla on niin huono taloudellinen tilanne tällä hetkellä, että lapsille ei oikeasti ole mitään muuta kuin sitä puuroa jouluna ilman tätä.
Vierailija kirjoitti:
Jos liivisedät ovat ostaneet nuo kinkut rehellisellä työllä ansaitulla rahalla, josta on myös maksettu verot ja sivukulut, pidän tekoa erittäin hienona. Muussa tapauksessa en. Pahoin pelkään, että joudun pettymään.
Juu onhan mm. pääministerimmekin oiva esimerkki rehellisyydestä! Hyvin mielin hakisin kinkun heiltä jos olisi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö siis mun miehellä olla hygieniapassi kun käy kaupasta ostamassa kinkun? Oho! ?
Minen edes halua tietää miten ja missä he säilyttävät ne 1000 kinkkua ja kalkkunaa ennen jakelua. Vai luuletko että ne ostaa ne sillon samana aamuna kun jako alkaa?
On tää kummaksi mennyt. Rikollisjärjestöt ruokkivat köyhiä ja itse valitsemamme "hyvät" päättäjät riistävät köyhiä.
Kertoo enemmän Suomesta, moottoripyöräkerho jakaa enemmän hyvää, kun Suomen valtio. Eikä voi puhua mistään rasisteista, jakaa myös kalkkunaa, kun muslimit eivät syö possua. Hieno ele heiltä, toisin kun Sipilältä. Mitä valtio on jakanut köyhille, ei yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Juu onhan mm. pääministerimmekin oiva esimerkki rehellisyydestä! Hyvin mielin hakisin kinkun heiltä jos olisi mahdollisuus.
Joo, en mä kinkkua hakisi Sipilältäkään, vaikkei hänellä vielä ainakaan toistaiseksi edes ole väkivalta- eikä huumerikostuomioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jotkut jakaa ilmaista, kun oma valtio riistää.
Onko ennen valtio jakanut joulukinkkuja?
Onko joku väittänyt sellasta?
Rupespa naurattamaan, että ihan omistaan antavat :) Juupa juu...