Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sipilän (KEPU) luottamus YLE:en: perjantaina "nolla" ja keskiviikkona "ihan tuota ok"
30.11.2016 |
Siis kuka äänesti KEPU:a viime eduskuntavaaleissa?!?
Kuka uskaltaa tunnustaa?
Kommentit (6)
Kansalaisten luottamus Sipilään nolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä tuollaiselta naiivilta aasilta voi muuta odottaa kuin tuittupäistä tuuliviirikäytöstä.
Eli jos itseä koskevat jutut ei miellytä niin Yle on syytä lakkauttaa?
Hän on todella ylimielinen ihminen.
Alue: Aihe vapaa
Mies haparoi ja tunteilee, mikä ei ole hyväksi tuossa asemassa.