Tajuaakohan Sipilä, että lähtölaskenta on jo alkanut
Kepu tipahtaa takaisin oppositioon ja Sipilä saa lähtöpassit.
Kommentit (16)
Todennäköisesti tajuaa mutta ei tule suin surminkaan tunnustamaan sitä.
Kuin eno veneestä. Talvivaara ja nämä venäjän hallinnoimat ydinvoimalarakentamiset on pahimman luokan kepulointia
Mahtaakohan pestiä riittää edes seuraaviin eduskuntavaaleihin asti...
Kyllä se porskuttaa ja tekee tuhojaan ainakin vaalikauden loppuun.
Miehen koko olemus huutaa burnoutia. Silmät puoliksi lurpallaan ja on lähtenyt täysin tunnepitoiseen hetteikköön ajelehtimaan. Toivottavasti joku pysähdys nyt tulee. Itse ei todellakaan aio lähteä yhtään minnekään (eihän hän turhaan ole härkä horoskoopissa). Ja ärsytetty härkä on tosi vaarallinen.
Äijän maine on menetetty jo aikoja sitten. Jos olisi mies, niin eroaisi.
Kyllähän sipilä sanoi ennen vaalejakin että on valmis tekemään ne tarvittavat uhraukset, vaikka ei tulis valituksi enää uudelleen.
Periaatteessa lähtölaskenta alkoi jo ekana työpäivänä. Kaikkien kellot tikittää jatkuvasti.
Mutta en usko, että tästä pellestä ihan hetkeen vielä eroon päästään. Nämäkin kohut lakaistaan maton alle ja homma unohtuu ajan mittaan.
Höristä korviasi. Kuuletko jos oikein tarkkaan kuuntelet. Minä kuulen ainakin. Se on se vesi kun kuuluu hanhen selästä valuessa.
Talvivaara, Berner, Ylen sensurointi, Mattila ministerinä. Sotesotkut.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa lähtölaskenta alkoi jo ekana työpäivänä. Kaikkien kellot tikittää jatkuvasti.
Mutta en usko, että tästä pellestä ihan hetkeen vielä eroon päästään. Nämäkin kohut lakaistaan maton alle ja homma unohtuu ajan mittaan.
Sä et taida ymmärtää miten vakavasta asiasta on kyse.
Tällainen ei kuulu länsimaiseen demokratiaan. Jos Sipilä ei itse tajua erota, EU:n johdon on puututtava Suomen sisäisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et taida ymmärtää miten vakavasta asiasta on kyse.
Tällainen ei kuulu länsimaiseen demokratiaan. Jos Sipilä ei itse tajua erota, EU:n johdon on puututtava Suomen sisäisiin asioihin.
Ymmärrän, ei kuulukaan, niin pitäisikin. Mitä sitten? Tuskin se mihinkään on itse eroamassa, enkä usko kenenkään asiaa puuttuvankaan. Korkeintaan joku vähän heilauttaa sormeaan ja toteaa, että "noh, noh".
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sipilä sanoi ennen vaalejakin että on valmis tekemään ne tarvittavat uhraukset, vaikka ei tulis valituksi enää uudelleen.
Minäkin olen valmis tekemään uhrauksia jotka ei kosketa itseä.
Tuskin.
T ei kepulainen.