Haluaisin olla sinkku, mutten voi
Takana 6vuoden parisuhde jossa 2lasta.
Parisuhde ei ole koskaan ollut minulle mieluinen. Taino alkuhuuma oli.. ekat 2vuotta olin onnellinen, sitten ihastuin toiseen mieheen ja aloin pettymään miestäni. Nyt toisen suhteen olen lopettanut mutta en silti halua miestäni. Haluan mennä ja tulla miten haluan, ja tehdä mitä haluan kenenkanssa haluan..
Mutta kun en vaan voi... Olen köyhä, mies on maksanut minulle puhtaat luottotiedot. Velkaa oli minulla noin. 27 000e.
Mies on luvannut meidän lapsille hyvän tulevaisuuden ja sen he myös saisivat isänsä kanssa. Tekisi mieli vaan jättää mies ja lapset ja lähteä... Mutta en voi.. Kuinka saisin yksinhuoltajuuden??
Kommentit (18)
Et saa yksinhuoltajuutta ilman hyvää perustelua. Urpå
Eikös tässä olisi parempi, jos mies olisi yksinhuoltaja ja sinä suksit kettuun.
Kiittämättömyys on maailman palkka.
Miks sun pitäs saada yksinhuoltajuus?
Voit erota miehestä ihan vapaasti, et ole hänelle itseäsi velkaa siksi, että hän on maksanut jotain puolestasi. Mutta miksi ihmeessä vielä veisit häneltä lapsetkin? Onko mies huono isä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä olisi parempi, jos mies olisi yksinhuoltaja ja sinä suksit kettuun.
Näin
Provo. Koska kukaan ei käytä tosissaan kahta kysymysmerkkiä peräkkäin.
Taidat olla pikkasen pimeä. Onko miehesi tehnyt sinulle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin.
Tämä on sitä tasa-arvoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin.
Tämä on sitä tasa-arvoa...
Miten niin?
Taino olisi hyvä nimi uudelle lapselle.
Ymmärrän pointtisi. Olen 4lapsen äiti kaikilla eri isä. Ja yksinhuoltajuu kaikista lapsista minulla. Kukaan lapsi ei näe isäänsä kuin 2x vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitäs saada yksinhuoltajuus?
Voit erota miehestä ihan vapaasti, et ole hänelle itseäsi velkaa siksi, että hän on maksanut jotain puolestasi. Mutta miksi ihmeessä vielä veisit häneltä lapsetkin? Onko mies huono isä?
Minä olen lapset synnyttänyt. Haluan perustaa UUDEN perheen UUDEN miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pointtisi. Olen 4lapsen äiti kaikilla eri isä. Ja yksinhuoltajuu kaikista lapsista minulla. Kukaan lapsi ei näe isäänsä kuin 2x vuodessa.
Kiitos ymmärryksestä :)
Pettämään..