Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenä, jota naiset eivät juuri kiinnosta, palstan lassukoiden jatkuva naisenkaipuu tuntuu järjettömältä

Vierailija
30.11.2016 |

Olen nuorempana itsekin yksinäisyyttä itkeskellyt, mutta viime vuosina olen vihdoin tajunnut yksinkertaisesti viihtyväni kaikkein parhaiten itsekseni. Pidän itseäni myös todella outona ja ajattelen asioista aika eri tavalla kuin suurin osa tuntemistani ihmisistä (minulla on kyllä kavereita), joten en enää tavallaan näe ylipäätään kovin todennäköisenä, että voisin tavata oikeasti naisen jonka kanssa klikkaisi juuri sillä tavalla kuin haluan. Joten siinäkin mielessä se asia ei yksinkertaisesti käy arkielämässä mielessä, seksiä olen harrastanut viimeksi yli vuosi sitten.

Nykyään muutenkin tuntuu, että olen paljon voimakkaammin läsnä ja enemmän kytköksissä omaan tunnepuoleeni. Tunteellinen ihminen olen kyllä ollut aina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se, joka päivystää kaikki päivät palstalla tehden avauksia naisista, vaikka naiset eivät yhtään kiinnostakaan?

Vierailija
2/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Ei parisuhde ole autuaaksi tekevä juttu. Varsinkaan jos ei ole sinut ittensä kanssa vaan odottaa toisen tekevän onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se, jonka terapeutti jätti? Jättiks se sut siis?

Vierailija
4/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla siis ollut nainen juuri äskettäin, eli vuosi sitten, kun olet seksiäkin kokeillut.