Kilttimies jäi taas yksin kun muut lähtivät porukalla pitämään hauskaa
Niin kun ei naisille kelpaa mikään muu kuin 'ekstrovertti' mölyapina :-(
Kiltin miehen elämä on turhaa. Se tästä on pääteltävissä. Kiltti mies on universumin hukkaan mennyttä ylijäämä biomassaa. Mitäs naiset nyt sanotte.
Kommentit (33)
Kuka mies käyttää itsestään nimitystä "kiltti mies"? Kuulostaa ihan karsealta ja mielenkiinto menee samantien, kun kuulen tuon sanan. Tarkoitatko kiltti miehellä, että olet nössö, etkä saa mitään aikaan, pyörit vauvapalstalla kaiket päivät ym? Ei mikään ihme, että jäät ilman naista. Ei kiltti miehen vastakohta ole mikään renttu mölyapina, vaan ihan normaali tosimies. Jos et pysty tosimies olemaan, parempi jättää naiset kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhoa itseäsi tuolla tavalla. Kasvata itsearvostus.
Miten voi kasvattaa itsearvostusta, kun naiset puhut sinun lävitsesi kun yrität lähestyä sinua baarissa. Kun aloitat keskustelun, niin naisen ilmeestä paistaa läpi, että "hyi helvetti, painuis hiiteen toi hyypiö" Tästäkö kasvatan itsearvostusani?
Oletko ikinä miettinyt, miksi naisten asenne on tuo? Tai ennemminkin: miksi uskot sen olevan?
Vastaat että vika on naisissa. OK. Vika on naisissa. Huonompi juttu, että maailman naiset yleisesti eivät muutu sinun mieliksesi. Et siis voi tehdä mitään. Parempi onni seuraavassa elämässä.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: Oletko sinä ikinä ITSE, henkilökohtaisesti, lähestynyt naisia ja saanut edellä mainittua kohtelua? Ei kaverisi, ei se tyyppi baarissa jota seurasit sivusta, ei joku mies joka kirjoitti asiasta netissä. Sinä itse. Et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että on typerää olla lähtemättä porukan mukaan pitämään hauskaa, jos haluaa pitää porukan kanssa hauskaa. Muuhun en ota kantaa.
Johtuu siitä etten kelpaa mukaan.
Ok, ymmärrän. Miehen, joka ei kelpaa seuraksi edes kavereilleen, on varmasti vaikeaa kelvata seuraksi naisillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kasvattaa itsearvostusta, kun naiset puhut sinun lävitsesi kun yrität lähestyä sinua baarissa. Kun aloitat keskustelun, niin naisen ilmeestä paistaa läpi, että "hyi helvetti, painuis hiiteen toi hyypiö" Tästäkö kasvatan itsearvostusani?
Heikosti on aloittajan asiat jos se itsearvostus riippuu kokonaan naisilta saadusta huomiosta tai sen puutteesta. Sä et ole lainkaan kehittynyt tänä aikana kun olen sun sepustuksiasi lukenut.Moni muu olisi.Hirvee self denial jatkuu vaan. Rumatkin miehet löytävät parisuhteita. Lakkaa lähestymästä niitä missejä äläkä näytä epätoivoiselta nälkäiseltä koiranpennulta joka pyytelee olemassaoloaan anteeksi.
Lähe ens kerralla kilttimies pelaamaan mun kanssa nettiin dungeons and dragons onlinea.
t. lassukka
Anteeksi mutta mitä kilttiä on siinä, että on hiljainen ja sosiaalisesti kömpelö itsesäälijä?
Kun viimeksi asian tarkistin, "kiltti" kuvaa miestä joka kohtelee ihmisiä hyvin, kunnioittaa naisia eikä pidä heitä pelkkinä kävelevinä vaginoina vaan tasavertaisina miehen kanssa.. Mies joka elää normaalia ja kunniallista elämää, kohtelee hyvin perhettään ja ystäviään.
Seksin vonkuja joka vihaa naisia ja "jännämiehiä" ei ole lähelläkään "kilttiä"
Jospa se tuli nyt vihdoin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä miettinyt, miksi naisten asenne on tuo? Tai ennemminkin: miksi uskot sen olevan?
Vastaat että vika on naisissa. OK. Vika on naisissa. Huonompi juttu, että maailman naiset yleisesti eivät muutu sinun mieliksesi. Et siis voi tehdä mitään. Parempi onni seuraavassa elämässä.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: Oletko sinä ikinä ITSE, henkilökohtaisesti, lähestynyt naisia ja saanut edellä mainittua kohtelua? Ei kaverisi, ei se tyyppi baarissa jota seurasit sivusta, ei joku mies joka kirjoitti asiasta netissä. Sinä itse. Et?
Olen saanut sellaista kohtelua ja en häpeä tunnustaa olevani kilttimies. Näin omasta mielestäni kivan naisen joka jutteli kaverilleen. Yritin siihen tulla mukaan keskusteluun iloisena. Naiset jatkoivat puheluaan "lävitseni" noteeraamatta minua ilmaa kummempana. Erään kerran yritin jututtaa naista ja hän teatraalisesti huiskutti ilmaa kädellään, kun ilmassa olisi näkymätön kärpänen ja tokaisi, että häivy hus hus. Tälläistä kun kokee useamman kerran ja toistuvasti, niin siitäkö sitä omantunnon arvostusta yritän nostaa?? Ymmärrän kyllä miehiä, jotka luovuttavat. Naisilla on paljon helpompaa. He istuvat ja odottavat, että miehet tulevat heidän luokse juttelemaan ja valkkaavat sen mieluisimman.
Olet kyllä säälittävä tossukka. Parempi onkin, kun pysyt vaan siellä kotonasi itseäsi säälimässä ja uhriutumassa. Tilaa seksirobotti ja lopeta palstalla itkeminen.
Mun mielestä kiltteys on valtavan arvostettava piirre ihmisessä! Mut ylikiltteydestä on kyllä haittaa ainakin sulle itelles. Ehkä sun kantsis pitää taukoo baareilusta ja naisen ettimisestä ja keskittyä hetki vaan ittees. Mitkä on sun hyviä puolia? Miten voisit tuoda niitä paremmin esille? Kun tuntee ittensä paremmin niin se heijastuu kyllä ulospäin. Sit myös ehkä osaat paremmin jättää omaan arvoonsa vaik sellaset naiset, jotka kiinnostuu vaan sun "mölyapinakavereista". Ei ne oo sen huonompia ihmisiä, mut ei vaan sovi sulle. Luota, et joku päivä tulee kyllä vastaan se nainen, joka näkee just sut.
Lisäks mun on sanottava, et mun puolest voit jättää omaan arvoonsa tollaset kommentit, et oisit "säälittävä tossukka" tai vastaavaa, mitä täs keskustelussa on kirjotettu. Et sä oo säälittävä, sulla on vaan ongelma ja se kaipaa ratkasua. Kannattaa opetella rakastamaan itteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikosti on aloittajan asiat jos se itsearvostus riippuu kokonaan naisilta saadusta huomiosta tai sen puutteesta. Sä et ole lainkaan kehittynyt tänä aikana kun olen sun sepustuksiasi lukenut.Moni muu olisi.Hirvee self denial jatkuu vaan. Rumatkin miehet löytävät parisuhteita. Lakkaa lähestymästä niitä missejä äläkä näytä epätoivoiselta nälkäiseltä koiranpennulta joka pyytelee olemassaoloaan anteeksi.
Rumuutta on kyllä hankala kompensoida millään muulla. Ei edes itsearvostuksella
eri
Vierailija kirjoitti:
Kiltin miehen elämä on turhaa. Se tästä on pääteltävissä. Kiltti mies on universumin hukkaan mennyttä ylijäämä biomassaa. Mitäs naiset nyt sanotte.
kilttimiehet pitää yhteiskunnan pystyssä raatamalla ja maksamalla veroja. Kuka niille alfoille tekisi panokämppiä jos ei kilttimiehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltin miehen elämä on turhaa. Se tästä on pääteltävissä. Kiltti mies on universumin hukkaan mennyttä ylijäämä biomassaa. Mitäs naiset nyt sanotte.kilttimiehet pitää yhteiskunnan pystyssä raatamalla ja maksamalla veroja. Kuka niille alfoille tekisi panokämppiä jos ei kilttimiehet?
Ei ne raksamiehet mitään kiltti miehiä ole, ne on ihan normaaleita tavallisia miehiä. Ei sellaisia jotka ruikuttavat vauvapalstalla kohtaloaan.
Haluaisin söpönaisen, mutta nekin on vain jännämiesten perässä :(