Kelpaako kenellekkään miehelle aseksuaalinainen?
Itse olen 25v. aseksuaalinainen ja hieman kyllä epäilyttää tämä oma seuranhaku. Kaikki pyörii niin sen seksin ympärillä, että ihan kammottaa. Taitaa olla tän tytön seurustelut olla ihan turhaa haaveilua...
Kommentit (119)
Aseksuaalin kannattaa hakea aseksuaalin kumppania, samalla tavoin kuin hetero hakee heteroa. Ei tarvitse yrittää kelvata kenellekään, jolle ei oikeasti sovi ja joka ei sovi itselle.
Itse olen myös aseksuaali ja olen ollut yhdessä mieheni kanssa 11 vuotta. Nuorempana harrastettiin seksiä silloin tällöin, kun se oli uusi juttu ja tuntui että niin vaan kuuluu tehdä, sittemmin se jäi. Meille kummallekin on luontevampaa läheisyys ilman seksiä. Huomattiinko tämä toisistamme jo aivan alussa alitajuisesti, en osaa sanoa. Jos nyt olisin sinkku ja etsisin uutta miestä, kertoisin olevani aseksuaali ja heteroromanttinen, samoin kuin esimerkiksi olevani introvertti ja eläinrakas. Oleellisia asioita.
Aseksuaali miehille kyllä. Ei aseksuaalille taas todennäköisemmin ei kelpaa, seksi on tärkeä osa parisuhdetta. On aseksuaaleille suunnattuja deittisivuja, oletko koittanut niitä?
Kaikki pyörii seksin ympärillä mediassa.
Faktuaalisestihan itse harrastustoiminta vähenee minkä ehtii, kuten olemme selvityksistä saaneet havaita.
Eiköhän se oo monen miehen fantasia, että saa painaa "halutonta" naista, tulee se vallanhimo sitten täytettyä vuoteessa. Mä uskon, että sulla on paljon ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Ei minua oikeastaan haittaisi yhtään sellainen nainen. Ongelma tulisi vastaan sitten siinä jos ei olisi mitään läheisyyttä, enkä minä saisi edes tyydytellä itseäni.
Terveisin Naispelko23
Kyllä se kuule alkas sinuakin kaivelemaan pitemmän päälle, kun et sais kokea sitä parisuhteen kiihkoa koskaan. Minua nimittäin parisuhteeessa ollessa häiritsi eniten se, kun ei ollut seksiä. Sinkkuna ollessa se ei häiritse juuri ollenkaan.
Voi olla, mutta voi olla olemattakin. En omasta mielestäni ole niin kovin seksin perään ja minulla on omat lukkoni seksin harrastamisen suhteen, joten en oikein usko siihen, että se kiihko ainakaan voittoa minusta saisi. Varmasti välillä tekisi mieli seksiäkin, mutta tuskin yrittäisin sitä edes harrastaa. Sen mitä olen asiaa ajatellut niin seksitön suhde olisi minulle paras mahdollinen. Minulle riittäisi se, että olisi vaan joku jota rakastaa ja joku joka rakastaa takaisin.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ap fiksumpi kuin minä. Olen myös 25-vuotias, eikä seksi ole koskaan kiinnostanut. Ajattelin kuitenkin nuorempana, että kyllä ne halut heräävät minullakin joskus, en tuntenut silloin käsitettä aseksuaali. Nyt olenkin sitten "jumissa" parisuhteessa, johon olemme hankkineet lapsiakin, ja miehellä ei ole aavistustakaan siitä, että pesisin vaikka vessaa ennemmin kuin harrastaisin seksiä. Tai suoristelisin maton hapsuja. Tai laskisin kaikki pihan pikku kivet. Mutta nyt ei auta itkut, pakko jatkaa tätä etten murskaa miehen tunteita.
Eli fiksumpi olet, kun et ryhtynyt suhteeseen nuorena ajatellen, että olet kuin suurinosa kansasta.Eikö mieheäsi häiritse yhtään, kun et saa koskaan orgasmia? Vai oletko niin hyvä näyttelijä?
Suurin osa miehistä tietää, että on orgasmiongelmaisi naisia ja miehen ei ole velvollisuus niitä korjata jos edes nainen itse ei aktiivisesti niitä halua korjata.
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa aseksuaalinainen: Miksi seksuaalisesti halukas mies valitsisi sinut, kun saatavilla on paljon seksuaalisesti halukkaita naisia?
No ei seksuaalisesti halukas mies varmaan haluakaan valita. Mutta minun pitäisi löytää sellainen jolla halut olisit tosi pienet tai ei ollenkaan. Mikä on vaikeaa ja turhauttavaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aplle kysymyksia:
1) Haaveiletko perheesta?
2) Suostuisitko avoimeen suhteeseen missa mies saa kayda muualla panemassa jos silta tuntuu?
3) Suostutko tyydyttamaan miehesi muuten kuin yhdynnassa?
En haaveile perheestä
En tiedä... ajatus tuntuu tällä hetkellä tosi vieraalta ja epämukavalta. En tiedä olisiko tämä mulle se paras vaihtoehto.
Tuntuu vieraalta tämäkin. En ainakaan nää itseäni siitä nauttimassa, joten en usko monen miehenkään nauttivan. Siitä tulisi pakollinen ahdistava suoritus aika äkkiä, kun ei siitä osaa nauttia itse ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap fiksumpi kuin minä. Olen myös 25-vuotias, eikä seksi ole koskaan kiinnostanut. Ajattelin kuitenkin nuorempana, että kyllä ne halut heräävät minullakin joskus, en tuntenut silloin käsitettä aseksuaali. Nyt olenkin sitten "jumissa" parisuhteessa, johon olemme hankkineet lapsiakin, ja miehellä ei ole aavistustakaan siitä, että pesisin vaikka vessaa ennemmin kuin harrastaisin seksiä. Tai suoristelisin maton hapsuja. Tai laskisin kaikki pihan pikku kivet. Mutta nyt ei auta itkut, pakko jatkaa tätä etten murskaa miehen tunteita.
Eli fiksumpi olet, kun et ryhtynyt suhteeseen nuorena ajatellen, että olet kuin suurinosa kansasta.
Voi ei... :( Jaksamisia ja toivottavasti tilanteesi helpottuu! <3
ap
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalin kannattaa hakea aseksuaalin kumppania, samalla tavoin kuin hetero hakee heteroa. Ei tarvitse yrittää kelvata kenellekään, jolle ei oikeasti sovi ja joka ei sovi itselle.
Itse olen myös aseksuaali ja olen ollut yhdessä mieheni kanssa 11 vuotta. Nuorempana harrastettiin seksiä silloin tällöin, kun se oli uusi juttu ja tuntui että niin vaan kuuluu tehdä, sittemmin se jäi. Meille kummallekin on luontevampaa läheisyys ilman seksiä. Huomattiinko tämä toisistamme jo aivan alussa alitajuisesti, en osaa sanoa. Jos nyt olisin sinkku ja etsisin uutta miestä, kertoisin olevani aseksuaali ja heteroromanttinen, samoin kuin esimerkiksi olevani introvertti ja eläinrakas. Oleellisia asioita.
Kiitos tästä viestistä! Antoi hieman toivoa. :)
ap
Kyllä kelpaisi aseksuaalinen loistavasti, jos muutoin kemiat täsmäävät.
T: neitsyt-mies 28v.
Siis tykkäät vain anaalista sängyssä? Jotkut miehet kai tykkää..
anaaliseksuaali ;) Buhahahaa.. !
Aseksuaali ei tarkoita orgasmiongelmaista. Voi olla aseksuaali ja saada orgasmeja. Seksi vain ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali ei tarkoita orgasmiongelmaista. Voi olla aseksuaali ja saada orgasmeja. Seksi vain ei kiinnosta.
Tämä! Orgasmin saaminen itsekseen ei ole ongelma, mutta seksi ei kiinnosta enkä itseksenikään puuhaile kuin tosi harvoin... :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hakeutuisit lääkärille ap, pilaat turhaan nuoren elämäsi tuon kuvitteellisen yksisarvissairautesi takia. Terve ihminen haluaa seksiä ja 90% tapauksissa haluttomuudesta kärsivät voidaan helposti eheyttää kunhan he itse vain haluavat parantua.
Huoh. Kyse ei ole vain mistään haluttomuudesta tai saati sairaudesta. Varmasti voisin harrastaa seksiä jos olisi pakko, mutta se ei vaan kiinnosta. En ajattele seksiä koskaan tai haaveile sitä harrastavani. Lääkäri tuskin voi muuttaa mun seksuaalistasuuntausta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia seksi on niin vittupaskaa ja kaikki miehillenne jakelevat rasiat voittekon miettiä, että mitä siinä teidän suhteessanne mies oikein rakastaakaan. Ei ainakaan persoonaanne.
Niinpä. Mies nauraa mielessään, miten taitava onkaan, kun on saanut naiselta luvan käyttää tämän kehoa säännöllisesti. Jos naiset osais lukea miesten todellisia ajatuksia, he pysyisivät noista otuksista kaukana.
Jos te kaksi ette ole saaneet kertaakaan elämässänne kunnolla munaa tai nauttineet seksistä, ei tarkoita sitä, etteikö muut naiset siitä saisi iloa irti. Mä "käytän" mieheni kehoa ihan yhtä paljon kuin sekin minun.
Mielummin kai sitä, herranen aika, oman miehen kanssa harrastaa (hyvää) seksiä, kuin huonoa seksiä jonkun satunnaisen baariurpon tms. randomin kanssa.
Ihmeellisen viktoriaaniset käsitykset parisuhteesta. Että aviomiehet ovat automaatisesti hyväksikäyttäjiä, ja vaimot väkipakolla seksiin alistuvia vässyköitä.
Noh, tätähän ne teidän avauksenne ovat aiemminkin olleet.
käpykakku kirjoitti:
Eiköhän se oo monen miehen fantasia, että saa painaa "halutonta" naista, tulee se vallanhimo sitten täytettyä vuoteessa. Mä uskon, että sulla on paljon ottajia.
Palstalla ei ole miesvihaa.
Aseksuaalinainen kävisi itselleni parisuhteeseen oikein hyvin, mutta suhteen tulisi olla avoin, koska itse en kyllä voisi olla ilman seksiä. Itse asiassa olisi hyvinkin mielenkiintoista olla jonkun kanssa vain romanttisessa parisuhteessa ilman seksuaalista kanssakäymistä. Mutta henk.koht. minun olisi kyllä pakko asettaa tuohon se avoimen suhteen ehto.
Monillekaan ihmisille avoin suhde ei käy ja tämän ymmärrän hyvin. Siinä tapauksessa aseksuaalin paras kumppani olisi toinen aseksuaali.
Itse olen elämäni aikana tuntenut yhden aseksuaalimiehen henkilökohtaisesti, joten kyllä heitäkin liikkeellä on. Huomaattehan myös, että miehille on todennäköisesti kovempi paikka tunnustaa aseksuaalisuutensa kuin naisille, johtuen kulttuurisista painetekijöistä.
Toivotan kaikille onnea sopivan kumppanin etsintään!
T. Mies 32v.
Minulle kelpaisit muuten, olet vaan kovin nuori. Täytyisi olla joku kaltaisesi, mutta 10-15 vuotta lisää ikää.
M49